uzivatel001639
11:52 11.10.2017 89.111.73.XXXDovolim si ale trochu nesouhlasit s tvrzenim:
"Skutečnost na dráze je ale odlišná, jak bylo například vidět ze snadného objetí Alonsa Hülkenbergovým Renaultem na rovince Kemmel v Belgii. Na rovinkách pravidelně patří k nejpomalejším navzdory nízkému přítlaku, který je McLaren nucen volit na svých vozech."
V Malaisii proste vidim v zatacce 10 vysokou rychlost, nejvyssi ze vsech a to mi proste nesedi s tvrzenim, ze jezdi s nizkym pritlakem. Ja tam proste vidim opak a z toho pak plynouci nizky max. rychlosti a problemy v boji na rovinkach.
[odkaz na stránku]
Uz jsme to resili pod clankem:
[odkaz na stránku]
Problem je, ze chybi srovnani s nejakym jinym tymem. Skoda, ze se nepovedl drive sehnat jeste nejaky tym, jako Sauber.
Pokud se pletu a sasi McL je az tak fantasticke, ze se i s nizkym, nejnizsim pritlakem (nejnizsim mezi spickou TOP3) dostane v zatacce 10 na takovou vysokou rychlost, tak pristi rok s Renaultem musi zakonite byt suverene nejlepsi tym a nakladat ostatnim jako v dobach tymu Brawn GP, kdy na zacatku sezony nemeli konkurenci. Jsem opravdu zvedav na zacatek pristi sezony a tesim se.