DISKUZE K ČLÁNKU

Nejvyšší rychlosti: Bottas za zatáčkou 130R přes 313 km/h, Ferrari s minimálním odstupem

SUZUKA - NEJVYŠŠÍ RYCHLOSTI ZÁVODU; Nejrychleji jel za zatáčkou 130R Valtteri Bottas s Mercedesem - 312,2 km/h. Kimi Räikkönen s Ferrari na něj na tzv. "speed trapu" ztrácel jen 0,4 km/h.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejvyšší rychlosti: Bottas za zatáčkou 130R přes 313 km/h, Ferrari s minimálním odstupem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 11.10.2017 11:47 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • El_Senor

    El_Senor

    89.111.77.XXX
    Mel bych dotaz jeste k Malajsii
    [odkaz na stránku]
    Co naznacuje rychlost, kterou meli oba McL v zatacce c.10? To se v 2. sektoru na rovince mezi 8.a 9. zatackou nejelo rychleji, ze se bere jak max. rychlost v zatacce 10?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Jede se tam rychleji, ale FIA takto rozdělila okruh na sektory a maximální rychlosti měří kromě speed trapu jen na jejich pomezí, nikoliv na všech rovinkách.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El_Senor

        El_Senor

        178.255.168.XXX
        Diky za info.
        Jeste bych se vratil k prvni casti dotazu, co naznacuje ta vysoka rychlost McL v zatacce 10?
        A druhy dotaz, co zase zmastili ty Hondaci na tom motoru, ze ho zase museli menit pred zavodem 20

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Rychlost v zatáčce č. 10 - mají dobré šasi - mechanicky i aerodynamicky.
          Honda dlouhodobě mastí spolehlivost, stále nešlo o specifikaci 4, ale jen 3.7. Po pátečních trénincích zjistili únik hydrauliky, porušili večerku (druhou z letošních dvou možných).

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • El_Senor

            El_Senor

            89.111.77.XXX
            Tak ten unik neni tak hrozny, sice vysledek stejne spatny, ale z hlediska spolehlivosti jednotky OK.
            Jinak kdyz se porovnaji hodnoty rychlosti McL s ostatnimi spickovymi stajemi, tak nevim co si myslet treba o casech RB, u ktereho se mluvi dlouhodobe o spickovem sasi na konci sezony. Ten v teto zatacce jede o neco nize, ale na rovinkach zase o neco rachleji. To si lze vylozit rovnez tak, ze McL jede s vetsim pritlakem, coz ho pak limituje na rovinkach.
            No jsem zvedav na porovnani v pristim roce, kdy jsem zvedav na tyto hodnoty z tohoto okruhu, kam se budou hybat.
            Loni jeli McL v Malajsii, coz ukazuje na JINE, jinak nastavene auto:
            Ala rychlosti sektor 1,2,3 - 298,147,282
            Button rychlosti sektor 1,2,3 - 301, 149, 285
            VER rychlosti sektor 1,2,3 - 299, 151, 287
            Rici rychlosti sektor 1,2,3 - 298, 150, 288
            McL oproti treba RB v sectoru 1 cca 2x zpomalily a v sektoru 2 cca 2x zrychlily. Ja tam proste vidim vetsi pritlak, coz pak znamena na rovince vetsi odpor a nizsi rychlosti. Je otazka , jestli to nastveni ktere el McL v Malajsii, tzn. vetsi pritlak, je vyhodny na vysledny cas. obava, se ze ne.

            To mereni v teto zatacce c.10 je tam kazdou sezonu, nebo je pokazde jinde?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Motor Mercedesu

Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

McLareny budou mít od příštího roku za zády motory Renault

Prost o smlouvě Renaultu s McLarenem, pozitivním tlaku, spolehlivosti a velké ztrátě na špici

Daniil Kvjat v závodě v Belgii

Kvjat byl talentovanější než Gasly nebo Hartley, míní Marko

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

reklama