DISKUZE K ČLÁNKU

Nejvyšší rychlosti: Bottas za zatáčkou 130R přes 313 km/h, Ferrari s minimálním odstupem

SUZUKA - NEJVYŠŠÍ RYCHLOSTI ZÁVODU; Nejrychleji jel za zatáčkou 130R Valtteri Bottas s Mercedesem - 312,2 km/h. Kimi Räikkönen s Ferrari na něj na tzv. "speed trapu" ztrácel jen 0,4 km/h.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejvyšší rychlosti: Bottas za zatáčkou 130R přes 313 km/h, Ferrari s minimálním odstupem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 11.10.2017 11:47 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • El_Senor

    El_Senor

    89.111.77.XXX
    Mel bych dotaz jeste k Malajsii
    [odkaz na stránku]
    Co naznacuje rychlost, kterou meli oba McL v zatacce c.10? To se v 2. sektoru na rovince mezi 8.a 9. zatackou nejelo rychleji, ze se bere jak max. rychlost v zatacce 10?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Jede se tam rychleji, ale FIA takto rozdělila okruh na sektory a maximální rychlosti měří kromě speed trapu jen na jejich pomezí, nikoliv na všech rovinkách.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El_Senor

        El_Senor

        178.255.168.XXX
        Diky za info.
        Jeste bych se vratil k prvni casti dotazu, co naznacuje ta vysoka rychlost McL v zatacce 10?
        A druhy dotaz, co zase zmastili ty Hondaci na tom motoru, ze ho zase museli menit pred zavodem 20

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Rychlost v zatáčce č. 10 - mají dobré šasi - mechanicky i aerodynamicky.
          Honda dlouhodobě mastí spolehlivost, stále nešlo o specifikaci 4, ale jen 3.7. Po pátečních trénincích zjistili únik hydrauliky, porušili večerku (druhou z letošních dvou možných).

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • El_Senor

            El_Senor

            89.111.77.XXX
            Tak ten unik neni tak hrozny, sice vysledek stejne spatny, ale z hlediska spolehlivosti jednotky OK.
            Jinak kdyz se porovnaji hodnoty rychlosti McL s ostatnimi spickovymi stajemi, tak nevim co si myslet treba o casech RB, u ktereho se mluvi dlouhodobe o spickovem sasi na konci sezony. Ten v teto zatacce jede o neco nize, ale na rovinkach zase o neco rachleji. To si lze vylozit rovnez tak, ze McL jede s vetsim pritlakem, coz ho pak limituje na rovinkach.
            No jsem zvedav na porovnani v pristim roce, kdy jsem zvedav na tyto hodnoty z tohoto okruhu, kam se budou hybat.
            Loni jeli McL v Malajsii, coz ukazuje na JINE, jinak nastavene auto:
            Ala rychlosti sektor 1,2,3 - 298,147,282
            Button rychlosti sektor 1,2,3 - 301, 149, 285
            VER rychlosti sektor 1,2,3 - 299, 151, 287
            Rici rychlosti sektor 1,2,3 - 298, 150, 288
            McL oproti treba RB v sectoru 1 cca 2x zpomalily a v sektoru 2 cca 2x zrychlily. Ja tam proste vidim vetsi pritlak, coz pak znamena na rovince vetsi odpor a nizsi rychlosti. Je otazka , jestli to nastveni ktere el McL v Malajsii, tzn. vetsi pritlak, je vyhodny na vysledny cas. obava, se ze ne.

            To mereni v teto zatacce c.10 je tam kazdou sezonu, nebo je pokazde jinde?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Michael Schumacher nadále zůstává v srdcích fanoušků

Je to jak vystoupení Mickey Mouse, hodnotí současnou F1 Schumacherův bývalý manažer

Fernando Alonso v Brazílii

Starosta São Paula jednal s Pirelli ohledně možnosti privatizace tamního okruhu Interlagos

Co myslíš, mám aspoň jednou odpadnout, aby to bylo zajímavější? (Hamilton a Vettel, ilustrační foto)

Ferrari na vratké lodi, Mercedes pod plnými plachtami a Nový Zéland znovu na scéně

Carlos Sainz už si zvyká na žlutočernou barvu

Sainzova nová kapitola: první rozhovor u Renaultu

Kimi Räikkönen v boxech Ferrari

Aston Martin nabral lidi z Ferrari, zvažuje stavbu vlastní pohonné jednotky

Kimi Räikkönen a Sebastian Vettel na tiskové konferenci v Malajsii

Proč je Räikkönen nejlepším týmovým kolegou, kterého kdy Vettel měl?

Jolyon Palmer v závodě v Japonsku

Renault je ochoten pomoci Palmerovi s hledáním nového angažmá

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (17:00 - 18:30)
    • 2. Trénink (21:00 - 22:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (23:00 - 00:00)
  • Neděle

    • Závod (21:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama