DISKUZE K ČLÁNKU Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje
Honda podle jejího sportovního šéfa Jusukeho Hasegawy v oblasti výkonu už skoro dostihla Renault. Pochvaluje si také zlepšení spolehlivosti a věří v další zisky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
uzivatel001639
12:21 11.10.2017 89.111.73.XXXK tem gumam, v zavode meli jak RB, tak Mercdesy stejny gumy jako McL od prvniho kola, takze predpokladam, ze jsou to casy a rychlosti z nejrychlejsich kol a stejnych gum. Jen placas a argument nikde, zadny casy, zadny rychlosti, zadny tabulky s gumam.
Ja ted nerikal, ze maji 27kW navic. Ono se objedvuje ruzne cislo, ale toci se okolo 25 az 35 koni. Takze jsem radsi vzal ten prumer. 27kW rikas ty, ale myslim, ze je to jedno jestli to je 30 nebo 36 koni. Tezko se tu budeme dohadovat o jednotkach koni-
Mike17
13:01 11.10.2017 185.149.130.XXXArgument, že je předtím pomalá zatáčka, uznávám. Tož se podívejme jinam:
https://www.youtube.com/watch?v=S-BzHE19mpo, třeba čas 0:49
https://www.youtube.com/watch?v=hDYH8gsNga4, odpovídá 0:38
Rychlost 253 se asi nedá považovat za pomalou zatáčku a rychlost je plně srovnatelná s LH. Nebo se podívat na rychlost za 130R, kde Alonso za RB zaostal opravdu mírně, na to, že tam hrál roli i motor a RB má nejlepší šasi.
Nic z toho minimálnímu přítlaku moc neodpovídá.
Sorry, to mělo být o jedno výš k reakci na Grahama. -
-
uzivatel001639
13:38 11.10.2017 89.111.77.XXXSrovnavam s minulym rokem, ale srovnavam nastaveni aut v roce 2016 a to aut McL vs RB, takze to porovnatelne bylo.
No a prave, ze je to hodne, hodne slozite, tak se tady k tomu muzem vyjadrovat vsichni, i ty, nikdo nedokaze posoudit co je prvada. Proto i Honda muze neco tvrdit a je si vedoma, ze nikdo nemuze relevantne posoudit jak blizko skutecne jsou.
Jinak ja ve skole u trojclenky nekoncim, jestli ty nevim
-
-
-
Mike17
12:33 11.10.2017 185.149.130.XXXAsi jsem chyběl já u kvalifikace, ale nevšiml jsem si, že by jel Mclaren s měkčí sadou, než ostatní. Čím vyšší rychlost v zatáčce, tím větší roli hraje aero oproti mechanickému přítlaku. Zatáčka č.10 není zrovna pomalá vracečka a rychlost tam měli 163km/h.
Tedy i mně z toho vychází, že buď mají geniální šasi, nebo neměli nižší nastavení přítlaku než ostatní. A protože se jejich geniální šasi "zapomíná" ukazovat na technických tratích, dávám také přednost tomu druhému.-
uzivatel001639
12:38 11.10.2017 89.111.73.XXXOno tu tu vypada jako nejaky boj Honda vs McL, ale doufam ze to tak neni. Honda je pozadu a ma co dohanet o tom zadna, ale prijde mi, ze i McL by mohl zamakat. Hlavne doufam, ze pristi rok daji ten RB, jinak to bude trochu ostuda a to bych nerad. Kdyz nedaji, tak aspon souper na urovni -
-
uzivatel001639
13:41 11.10.2017 89.111.77.XXXGrip res v malych rychlostech, kde je grip prevazujici. Pak res jak moc McL vychazi v nastaveni vstric slabsi Honde No me vychazi, ze ji vstric nevychazi a haze vetsinu problemu na Hondu, ne ze by to tak ale skutecne ale nebylo s tim spatnym vykonem
-
-
-
uzivatel001810
12:26 11.10.2017 185.47.220.XXXO rychlosti v zatáčce 10 rozhoduje rychlost v zatáčce 9, v té vracečce se uplatnil mechanický grip vozu. Zatáčka č. 10 v rychlosti 160km/h prakticky "není zatáčka".-
uzivatel001639
12:40 11.10.2017 89.111.73.XXXKdyz to neni zatacka, tak je to skoro rovinka s odstredivou silou, kde je potreba pritlak, abys nedostal smyk. Takze mi z toho vychazi, aby bylo mozne dosahnout maximalni rychlosti, musis mit pritlak
-
-
Limbi
12:30 11.10.2017 147.228.70.XXXDle toho co jsem pochytal za poslední rok má Honda problém v oblasti spotřeby, celkového výkonu a dokonce i chlazení. McLaren se v oblasti celku vozu posunul což je víc než patrné ze závodů, náročných právě na vůz a ne motor. Co se týče toho co jsi psal o odporu máš pravdu, ale je třeba rozdělit užitečný a neužitečný odpor. Pokud má McLaren auto dost efektivní dokáže při min. zvýšení přítlaku na křídlech generovat stejný celkový přítlak jako někdo jiný, kdo má ne tak funkční a čistou aerodynamiku. Díky tomu Dokáží generovat více přítlaku při nižším celkovém odporu, což by znamenalo, že v zatáčkách mohou být opravdu rychlejší, ale na rovinkách prostě nemají výkon. Věřil bych tomu, že McLaren dokázal postavit vůz který je extrémně efektivní, protože za poslední 3 roky to byla jediná cesta jak se posunout nahorů, bez závislosti na vývoji Hondy. Navíc lidi na to v týmu mají.-
uzivatel001639
12:49 11.10.2017 89.111.73.XXXHonda ma problem se spotrebou a tzn. i vykonem, protoze proste potrebuji rozjet to zapalovani, co vyvijeli ostatni mnohem dele. S chlazenim si nemyslim, u zadneho spalovaku zatim nebylo snad nikdy info, ze by nejak bouchnul. Vetsinou se vse meni kvuli rychlosti vymeny, tzn. ted byl treba unik hydrauliky a sup novy motor. Predtim MGU-H a sup novy motor kompletatd. Za poslednich xx zavodu si nepamatuji ze by jim odelso MGU-H a to prave pred XX zavody Hasegawa rikal, ze MGU-H vyresili. Prijde mi ze ten pan nelze. Jestli prehani o vykonu, je moze, ale nebude daleko od parvdy.
Uzitecny a neuzitecny pritlak je prave to dulezite. Pokud mas auto efektivni, potrebujes malo pritlaku na rovinkach a tudiz bys mel mit na rovince vyssi rychlosti a v zatacce budes take v pohode. Takze i se slabsim motorem bys mel byt konkurenceschopny. McL je v zatacce o hodne rychlejsi a na rovince o hodne pomalejsi. Tohle mi prave nejde dohromady s tim, ze mas vysokou rychlost v zatacce a malou na rovinc s tim efektivnim sasi. Ja tam proste vidim, ze v zatacce 10 mohli dost ubrat pritlaku, snizit rychlost o cca 6km/h a na rovince by byly o cca 12km/h rychlejsi. Uz by to nevypadala tak blbe. Kdyz ale chces ukazat, ze sasi mas dobry, tak proste musis jet v zatacce rychle o tom nepochybuji Je tezke neoc hodnotit, kdyz si nastaveni muze McL delat jak potrebuje. Stejne tak se da rici, ze kdyby McL jel v zatacce 10 jako nejpomaleji, tak by max. rychlost byla pomalu asi nejvyssi a mohly by se psat clanky. Honda ma vykon, motor jede, max. rychlost super, ale co ty zatacky? Co to sasi? Pritom je to jen o nastaveni Je to boj dvou firem-
Limbi
13:05 11.10.2017 147.228.70.XXXMcLaren samozřejmě strategicky nastavuje vůz aby měl na výjezdech co nejvyšší rychlost a dokázal se tak co nejdéle bránit na rovinkách. Ale nevěřím, že pokud by měli šanci nastavit vůz stejně jako třeba Renault za předpokladu stejné max rychlosti, tak že by to neudělali. Jinak McLaren může mít přesně to co říkáš auto efektivní a na rovinkách v pohodě i v zatáčkách v pohodě. S rostoucí rychlostí, ale je třeba už prostě výkon, protože ten se nahradí jen těžce. Pokud má mclaren na rovinkách ztrácet 10 nebo 15 km vybere si 15 za předpokladu, že ostatní dorovná, nebo předčí v zatáčkách.
Já bych neřekl, že Hasegawa je lhář pouze že je slibotechna. U každé aktualizace sliboval hory doly a ve finále pouze řešili spolehlivost a nikoli výkon. Byl tu příslib ( z kraje sezóny), že se do léta vyrovnají Ferrari. zatím nedosáhli ani na Renault. Jinak myslím, že McLaren po potvrzení přechodu na Renaul řekl, že může značně zjednodušit chladící systém, protože právě mají lepší účinnost a s tím související i nižšší teploty celé PJ. -
Limbi
13:15 11.10.2017 147.228.70.XXXReaguji na tvůj upravený článek. Kde bereš, že snížením rychlosti v zatáčkách ti dvojnásobně vzroste na rovince? Pokud vím, tak zatáčky se projíždí pod nižší rychlostí, tudíž je tam viskozita a s ní související odpor nižžší. Dle mého by to mělo být spíš naopak. Kor v rychlostech kolem 320 km/h. Navíc rychlost v zatáčkách ovlivňuje nejen aero část ale i mechanický grip a stabilita vozu. To bylo hezky vidět třeba na mercedesu, který se s tím v Malajsii hodně potýkal a nelze říct ,že trpěl proto, že má špatné aero.
-
-
-
-
-
-
uzivatel001639
12:06 11.10.2017 89.111.73.XXXA neresim jen kvaldu, resim to nastaveni pritlaku, kdy to ma vliv i na zavod.
O spotrebe clanek nebyl, rec je o vykonu U spotreby nepochybuji, ze je na ni treba zapracovat.-
-
uzivatel001639
12:24 11.10.2017 89.111.77.XXXUcinnost
Ja vim, vypada to dobre sem motat vsechno mozny, ale o tom clanek neni
Mas nejaky argumenty, rychlosti v kazde zatacce a na kazde rovince?
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek