DISKUZE K ČLÁNKU Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje
Honda podle jejího sportovního šéfa Jusukeho Hasegawy v oblasti výkonu už skoro dostihla Renault. Pochvaluje si také zlepšení spolehlivosti a věří v další zisky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
airwar1939
21:46 15.10.2017 176.74.128.XXXPromiň ale nejsem politik, a nejsem ochoten své názory obalovat do roušky politické korektnosti, to co Honda poslední čtyři roky předvádí je diletantství.
A to o co se Honda ale i Ferrari snažili při prvních PU byla lajcky řečeno kvadratůra kruhu, okecávat lze humanitární vědy, ale ne fyziku a chemii.
V Hondě možná dělají chytří lidé, ale zjevně bez těch znalostí, které byly potřeba pro vytvoření výkonné a spolehlivé PU.
Doufám že se shodneme, že to co Honda dodává McLarenu není ani výkonné ani spolehlivé?-
Petr
10:20 16.10.2017 109.81.245.XXXS tou poslední větou s tebou samozřejmě souhlasím. Já to chápu, že fanoušci můžou být naštváni, mě ten stav taky mrzí (navíc když příští rok není naděje moc na zlepšení), jen se mi nelíbí takové zevšeobecňování, navíc zvýhodněné zpětným pohledem, že když se jim to nepovedlo, tak to jsou "totální diletanti bez základních znalostí fyziky a kinetiky."
-
-
-
-
juras
20:40 13.10.2017 90.177.218.XXXNo napsat že nikdo nikoho do ničeho netlačily je věru pěkná hloupost...což takhle nějakej skutečného argument? Co kdybychom rozebrali skutečná fakta? Snažil jsem se vypsat to co se opravdu stalo...což byla situace v roce 2014 u Ferrari a také to co se dělo u Redbullu.
Já si myslím že svést veškerou vinu na Hondu může jen fanoušek McLarenu...protože je zaslepeny.
Ale chápu to...
Ono to nebude dlouho trvat a budeme vidět McLaren Renault...a uvidíme.-
Petr
08:35 14.10.2017 78.157.167.XXXJe to objektivní popis skutečnosti. Jako argument ti můžu uvést výpovědi inženýrů Hondy i McLarenu, se kterými jsem pravidelně v kontaktu - kteří přesně to potvrzují. Ani Honda si oficiálně na tohle nikdy nestěžovala. Tak kde máš ta svá fakta? Takhle to mezi Hondou a McLarenem nikdy nebylo. Přirozeně jdou požadavky motorářů a aerodynamiků občas proti sobě, ale na tomhle se shodli - Honda byla pro, měla svobodu (klidně si tady najdi jeden starší rozhovor se šéfem Hondy, kde to vysvětluje). A nejsem fanoušek McLarenu, kamarády mám za ta léta působení v F1 ve všech týmech. Evidentně to nechápeš. Já naopak chápu tebe, když si musíš vystačit pouze s tím, co prezentují média, a pak tady plácáš hlouposti a snažíš se dělat machra. A máš pravdu, za půl roku uvidíme nejen McLaren - Renault, ale i Toro Rosso - Honda.
-
-
-
-
-
-
uzivatel001890
23:09 11.10.2017 85.239.64.XXX:) Jo to jsem fakt napsal hloupě (tu poslední větu) - asi jsem měl zrovna nějakou bojovnou náladu - sám nic proti Mclarenu nemám - ... Kdyby tam šel Kimi tak jim fandim jako hrom ... a Alonsovi jsem sice nefandil a měl výhrady - ale ... nyní přišla chvíle, kdy bych od něj snad i rád něco viděl (Ač si myslím, že Ham je lepší ... (i než Seb)) ... ale vlastně jim předběžně přeju - aby prohráli sice ... ale pokud by mě Alonso zaujal mohl bych mu i Fandit Sebovi nyní 5 titul moc nepřeju ... to spíš Hamovi, ale zas aby Mercedes vyhrával do nekonečna? ... TJ nakonec by bylo zajímavé, kdyby se do vážného boje dostal Alonso a Max ...
Hondě přeju úspěch moc, ale to příští rok s TR ještě nebude...
Takže ta věta - se sám cítím - jako by ani nebylai moje, či byla z nějakých starých svárů s o Hondu, ale i tak nepatřičné vyústění ...
((mám to pěkně zamotané ... např. v Suzuce na startu jsem mimochodem sám nevěděl co přesně chci - neb Hamovi jsem fandil ale Ferrari se mi také vcelku líbí a Seb sice pátý titul - pokud jde o mě by mít nemusel, ale ... zase že bych mu vůbec nepřál?... ))-
Pikaso
12:04 12.10.2017 77.104.216.XXXNo ty to máš zamotané skoro vždy. Takže jenom velice krátce. Už v roce 2015 jsem i na těchto stránkách psal, že zero koncept je co se uspořádání motoru u H týče, hloupost. Takže opakovat se nebudu a napíšu jenom. Jestli odborník neví, že při omezeném počtu otáček lopatek turbíny nikdy nedosáhne stejný výkon nebo snad i lepší výkon s maličkatou turbínkou nacpanou mezi válce motoru(tedy bez možnosti zvětšení) jako konkurence s daleko větší turbínou, tak to není odborník, ale prach sprostý hlupák. Nemám sice technické vzdělání, ale i já vím, že do vozidla VW brouk, nikdy nenacpu stejný počet lidí jako do dodávky MB Sprinter a stejně tak vím, že výkon turbíny lze navýšit pouze dvěma způsoby. Jeden zakázaný (zvýšení počtu otáček/s) nebo druhý zvětšením rozměru a tím tedy objemu hnaného urychleného vzduchu.
----Odborníkům se omlouvám za své laické popisky technických dat a doufám, že jsem alespoň trochu v obraze.
----
Závěr je tedy jednoduchý, pokud mě sportovní partner v oboru neoboru navlékání co nejširší nitě do oka jehly s průměrem 1 mm požádá abych tam nacpal letecké lano, prostě mu vysvětlím, že to nejde a ne, že se pak budu na něco vymlouvat. V opačném případě, tedy v případě H, jde celý neúspěch projektu H a McL jednoznačně za H a každý si může říkat co chce. Pokud jim prostě H nedal možnost porovnání šasí s konkurencí nemá si na co stěžovat.
-
-
-
-
juras
22:55 11.10.2017 90.177.218.XXXNejsem si jistý že to takhle bylo...spíš se pamatuju na to že Honda byla ráda za ten rok Mclarenu s Mercedesem (2014)... v roce 2014 nebyla zdaleka připravena na vstup do F1...ale třeba se pletu.
Mercedes by nejspíš nebránil Mclarenu používat již v roce 2014 motory Honda. Častým argumentem je že Mclaren nedostával v roce 2014 plnou podporu Mercedesu...právě na ten nadcházející svazek a přestup k Hondě. Takže by to moc nešlo dohromady...
-
-
uzivatel002202
14:26 11.10.2017 185.14.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
jon
13:51 11.10.2017 194.228.59.XXXA hle, Hasegawa-san ještě žije a očividně během pokusu o sepuku ztratil hodně krve a už se mu to v hlavě podělalo úplně. Teoreticky je možné, že motor Hondy je v určitém režimu na úrovni Renaultu, ale Renault nepotřebuje na každý závod nový motor. Nebo Alonso startoval v Suzuce zezadu jen tak ze srandy?
Já jsem Hondě od začátku fandil a chtěl jsem, aby se dotáhli, ale tyhle kecy mě tak akorát zvednou ze židle a už ztrácím i zbytky těch sympatií.
A nedivím se McLarenu. Jednat s tímhle troubou celé tři roky a dostávat takový produkt, který dostávali ... Jsem za ně rád, že už to budou trpět jen 4 závody ...-
uzivatel001890
14:15 11.10.2017 85.239.64.XXXklidně je možné, že Alonso startoval zezadu "jen tak ze srandy" :) ... (pomohlo ho to kulidnit a jel dobře - nemusel nadávat, že ho někdo předjíždí ... trošku jiný obrázek než loni.
Honda zdá se laboruje - a to je dobře ... Celkově se zdá Mclaren Honda docela silný ... uvidíme, jestli něco z toho bude i síla Hondy .. podle mě zase tolik nepřehání i když výhra je daleko ... Ovšem jestli na výhru dosáhne Mclaren s Renaultem také není moc jisté-
jon
14:37 11.10.2017 194.228.59.XXXU spolupráce McLaren-Renault mám jisté pochyby. Již jsem je zmiňoval v několika jiných vláknech u jiných článků. Především se jedná o přístup tovární stáje, pokud sama půjde se šasí dopředu.
Honda laboruje, ale je marná. Je to každou sezónu stejné. Udělají motor, který nemá výkon ani spolehlivost. Obojí celou sezónu hledají a na závěr sezóny se zdá být obojí vcelku vyřešeno, aby to do jarních testů zase celé podělali.
Renault, Mercedes i Ferrari již plně vyvíjejí motory na příští sezónu, především s ohledem na nemožnost spalování oleje v takové míře, jako tomu bylo letos. K tomu doladí výkon s nárokem na vyšší spolehlivost.
Rád bych věřil, že příští rok se stane zázrak, ale na ten se v F1 nehraje. Honda je stále tam, kde byl Renault v roce 2014. A podívej se, kde je Renault dnes. Nechci Hondu nijak shazovat, ale historicky to bylo vždy tak, že co se vymyslelo v Evropě, dokázali obšlehnout a to potom vylepšit. Od píky jim to nikdy tolik nešlo. A nalijme si čistého saké, stále nejde.
-
-
-
Situs
12:34 11.10.2017 85.70.164.XXXZa mě co vidím na trati má jen 2 vysvětlení, buď má McLaren auto s největším odporem ze všech, nebo je Honda dost vzdálená konkurenci, včetně Renaultu. Ano, žádná data nemám, ale počítám že týmy maj nějak´relevantní informace jak si motory vedou a stejně tak jak si vede šasi konkurentů. A jestli McLaren před měsícem definitivně podepsal s Renaultem a připravil se tak jednoduše skoro bez přidané hodnoty o 100 mega, tak buď to jsou naprostý ***píp*** , nebo prostě Honda kecá. Přikláním se k tomu že Honda kecá a zájem o jejich motory to podle mě potvrzuje. Navíc věřím Petrovi kterej na rozdíl od toho co vidíme má i nějaká čísla které nám občas naznačí a Honda si dle toho vede věru zle. Snad McLaren bude příští rok blízko ke špičce a pak proslovy Hondy dostanou jednou pro vždy jasnej obraz.-
uzivatel001639
12:56 11.10.2017 89.111.73.XXXZase neprehanej. Ja to vidim tak, ze 2/3 ztraty jsou na Honde a 1/3 na McL. Jestli se chces dohadovat, tak ze si to ty, tak 3/4 vs 1/4, ale vice uz ne Stejne se budu drzet tech tretin-
-
uzivatel001639
13:33 11.10.2017 89.111.77.XXXTy rychlosti asi tak . Ja si myslim, ze Honda slape na paty Renaultu asi tak stejne, jako ze Renault slape na paty Mercedesu
Kvalde ale verim, ze Honda na paty Renaultu slape, ze ta ztrata je vyrazne mensi nez tech cca 40-50 koni, pokud maji ten vykon navic ve kvalda modu.-
Pikaso
15:05 11.10.2017 77.104.216.XXXAsi bych dodal, že srovnání H vs R je docela jednoduché i bez čísel. R má tři auta a H jedno. Z těch tří je RB se šasím dle mého názoru na podobné úrovni jako McL a právě zde bych hledal odpovídající rozdíl mezi motory H a R. Navíc R zcela jasně řekl a stejně tak udělal, že vlastně nic co se výkonu kromě jedné modernizace MGU K neudělali a pracují na spolehlivosti a PhJ na příští rok a i přesto se "zlepšením" spolehlivosti přišel i jistý, sice malý, ale posun ve výkonnosti. H pořád vylepšuje 1. specifikace 2.,,,,,,3,,,,,,3.4,,,,3,5 a pořád velký kulový, jak se spolehlivostí tak s výkonem. Takže dle mého soudu, i když jsem to označil jako velký risk ten přechod k R, nakonec jsem to přehodnotil a myslím, že to bylo jediné možné a rozumné řešení pro McL. No uvidíme příští rok.-
uzivatel001836
17:09 11.10.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek