DISKUZE K ČLÁNKU Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje

Honda podle jejího sportovního šéfa Jusukeho Hasegawy v oblasti výkonu už skoro dostihla Renault. Pochvaluje si také zlepšení spolehlivosti a věří v další zisky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 84, poslední 18.10.2017 12:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovali 4 lidé) 11.10.2017 18:08
Dohodnout se můžou, ale je na straně výrobce šasi… »
» jon (Hlasovali 3 lidé) 11.10.2017 14:37
U spolupráce McLaren-Renault mám jisté pochyby.… »
» Pikaso (Hlasovali 3 lidé) 11.10.2017 15:24
Nejlepší je se vrátit od 4 roky zpět na začátek… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • airwar1939

                  airwar1939

                  176.74.128.XXX
                  Promiň ale nejsem politik, a nejsem ochoten své názory obalovat do roušky politické korektnosti, to co Honda poslední čtyři roky předvádí je diletantství.

                  A to o co se Honda ale i Ferrari snažili při prvních PU byla lajcky řečeno kvadratůra kruhu, okecávat lze humanitární vědy, ale ne fyziku a chemii.

                  V Hondě možná dělají chytří lidé, ale zjevně bez těch znalostí, které byly potřeba pro vytvoření výkonné a spolehlivé PU.

                  Doufám že se shodneme, že to co Honda dodává McLarenu není ani výkonné ani spolehlivé?

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Petr

                    Petr

                    109.81.245.XXX
                    S tou poslední větou s tebou samozřejmě souhlasím. Já to chápu, že fanoušci můžou být naštváni, mě ten stav taky mrzí (navíc když příští rok není naděje moc na zlepšení), jen se mi nelíbí takové zevšeobecňování, navíc zvýhodněné zpětným pohledem, že když se jim to nepovedlo, tak to jsou "totální diletanti bez základních znalostí fyziky a kinetiky."

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
            • juras

              juras

              90.177.218.XXX
              No napsat že nikdo nikoho do ničeho netlačily je věru pěkná hloupost...což takhle nějakej skutečného argument? Co kdybychom rozebrali skutečná fakta? Snažil jsem se vypsat to co se opravdu stalo...což byla situace v roce 2014 u Ferrari a také to co se dělo u Redbullu.

              Já si myslím že svést veškerou vinu na Hondu může jen fanoušek McLarenu...protože je zaslepeny.

              Ale chápu to...

              Ono to nebude dlouho trvat a budeme vidět McLaren Renault...a uvidíme.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                78.157.167.XXX
                Je to objektivní popis skutečnosti. Jako argument ti můžu uvést výpovědi inženýrů Hondy i McLarenu, se kterými jsem pravidelně v kontaktu - kteří přesně to potvrzují. Ani Honda si oficiálně na tohle nikdy nestěžovala. Tak kde máš ta svá fakta? Takhle to mezi Hondou a McLarenem nikdy nebylo. Přirozeně jdou požadavky motorářů a aerodynamiků občas proti sobě, ale na tomhle se shodli - Honda byla pro, měla svobodu (klidně si tady najdi jeden starší rozhovor se šéfem Hondy, kde to vysvětluje). A nejsem fanoušek McLarenu, kamarády mám za ta léta působení v F1 ve všech týmech. Evidentně to nechápeš. Já naopak chápu tebe, když si musíš vystačit pouze s tím, co prezentují média, a pak tady plácáš hlouposti a snažíš se dělat machra. A máš pravdu, za půl roku uvidíme nejen McLaren - Renault, ale i Toro Rosso - Honda.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        90.177.218.XXX
        Kromě poslední věty v hrubých rysech souhalsím.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001890

          uzivatel001890

          85.239.64.XXX
          :) Jo to jsem fakt napsal hloupě (tu poslední větu) - asi jsem měl zrovna nějakou bojovnou náladu - sám nic proti Mclarenu nemám - ... Kdyby tam šel Kimi tak jim fandim jako hrom ... a Alonsovi jsem sice nefandil a měl výhrady - ale ... nyní přišla chvíle, kdy bych od něj snad i rád něco viděl (Ač si myslím, že Ham je lepší ... (i než Seb)) ... ale vlastně jim předběžně přeju - aby prohráli sice ... ale pokud by mě Alonso zaujal mohl bych mu i Fandit Sebovi nyní 5 titul moc nepřeju ... to spíš Hamovi, ale zas aby Mercedes vyhrával do nekonečna? ... TJ nakonec by bylo zajímavé, kdyby se do vážného boje dostal Alonso a Max ...
          Hondě přeju úspěch moc, ale to příští rok s TR ještě nebude...
          Takže ta věta - se sám cítím - jako by ani nebylai moje, či byla z nějakých starých svárů s o Hondu, ale i tak nepatřičné vyústění ...
          ((mám to pěkně zamotané ... např. v Suzuce na startu jsem mimochodem sám nevěděl co přesně chci - neb Hamovi jsem fandil ale Ferrari se mi také vcelku líbí a Seb sice pátý titul - pokud jde o mě by mít nemusel, ale ... zase že bych mu vůbec nepřál?... ))

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pikaso

            Pikaso

            77.104.216.XXX
            No ty to máš zamotané skoro vždy. Takže jenom velice krátce. Už v roce 2015 jsem i na těchto stránkách psal, že zero koncept je co se uspořádání motoru u H týče, hloupost. Takže opakovat se nebudu a napíšu jenom. Jestli odborník neví, že při omezeném počtu otáček lopatek turbíny nikdy nedosáhne stejný výkon nebo snad i lepší výkon s maličkatou turbínkou nacpanou mezi válce motoru(tedy bez možnosti zvětšení) jako konkurence s daleko větší turbínou, tak to není odborník, ale prach sprostý hlupák. Nemám sice technické vzdělání, ale i já vím, že do vozidla VW brouk, nikdy nenacpu stejný počet lidí jako do dodávky MB Sprinter a stejně tak vím, že výkon turbíny lze navýšit pouze dvěma způsoby. Jeden zakázaný (zvýšení počtu otáček/s) nebo druhý zvětšením rozměru a tím tedy objemu hnaného urychleného vzduchu.
            ----Odborníkům se omlouvám za své laické popisky technických dat a doufám, že jsem alespoň trochu v obraze.
            ----
            Závěr je tedy jednoduchý, pokud mě sportovní partner v oboru neoboru navlékání co nejširší nitě do oka jehly s průměrem 1 mm požádá abych tam nacpal letecké lano, prostě mu vysvětlím, že to nejde a ne, že se pak budu na něco vymlouvat. V opačném případě, tedy v případě H, jde celý neúspěch projektu H a McL jednoznačně za H a každý si může říkat co chce. Pokud jim prostě H nedal možnost porovnání šasí s konkurencí nemá si na co stěžovat.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      90.177.218.XXX
      Nejsem si jistý že to takhle bylo...spíš se pamatuju na to že Honda byla ráda za ten rok Mclarenu s Mercedesem (2014)... v roce 2014 nebyla zdaleka připravena na vstup do F1...ale třeba se pletu.

      Mercedes by nejspíš nebránil Mclarenu používat již v roce 2014 motory Honda. Častým argumentem je že Mclaren nedostával v roce 2014 plnou podporu Mercedesu...právě na ten nadcházející svazek a přestup k Hondě. Takže by to moc nešlo dohromady...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002202

    uzivatel002202

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    A hle, Hasegawa-san ještě žije a očividně během pokusu o sepuku ztratil hodně krve a už se mu to v hlavě podělalo úplně. Teoreticky je možné, že motor Hondy je v určitém režimu na úrovni Renaultu, ale Renault nepotřebuje na každý závod nový motor. Nebo Alonso startoval v Suzuce zezadu jen tak ze srandy?
    Já jsem Hondě od začátku fandil a chtěl jsem, aby se dotáhli, ale tyhle kecy mě tak akorát zvednou ze židle a už ztrácím i zbytky těch sympatií.
    A nedivím se McLarenu. Jednat s tímhle troubou celé tři roky a dostávat takový produkt, který dostávali ... Jsem za ně rád, že už to budou trpět jen 4 závody ...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001890

      uzivatel001890

      85.239.64.XXX
      klidně je možné, že Alonso startoval zezadu "jen tak ze srandy" :) ... (pomohlo ho to kulidnit a jel dobře - nemusel nadávat, že ho někdo předjíždí ... trošku jiný obrázek než loni.
      Honda zdá se laboruje - a to je dobře ... Celkově se zdá Mclaren Honda docela silný ... uvidíme, jestli něco z toho bude i síla Hondy .. podle mě zase tolik nepřehání i když výhra je daleko ... Ovšem jestli na výhru dosáhne Mclaren s Renaultem také není moc jisté

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        U spolupráce McLaren-Renault mám jisté pochyby. Již jsem je zmiňoval v několika jiných vláknech u jiných článků. Především se jedná o přístup tovární stáje, pokud sama půjde se šasí dopředu.
        Honda laboruje, ale je marná. Je to každou sezónu stejné. Udělají motor, který nemá výkon ani spolehlivost. Obojí celou sezónu hledají a na závěr sezóny se zdá být obojí vcelku vyřešeno, aby to do jarních testů zase celé podělali.
        Renault, Mercedes i Ferrari již plně vyvíjejí motory na příští sezónu, především s ohledem na nemožnost spalování oleje v takové míře, jako tomu bylo letos. K tomu doladí výkon s nárokem na vyšší spolehlivost.
        Rád bych věřil, že příští rok se stane zázrak, ale na ten se v F1 nehraje. Honda je stále tam, kde byl Renault v roce 2014. A podívej se, kde je Renault dnes. Nechci Hondu nijak shazovat, ale historicky to bylo vždy tak, že co se vymyslelo v Evropě, dokázali obšlehnout a to potom vylepšit. Od píky jim to nikdy tolik nešlo. A nalijme si čistého saké, stále nejde.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Za mě co vidím na trati má jen 2 vysvětlení, buď má McLaren auto s největším odporem ze všech, nebo je Honda dost vzdálená konkurenci, včetně Renaultu. Ano, žádná data nemám, ale počítám že týmy maj nějak´relevantní informace jak si motory vedou a stejně tak jak si vede šasi konkurentů. A jestli McLaren před měsícem definitivně podepsal s Renaultem a připravil se tak jednoduše skoro bez přidané hodnoty o 100 mega, tak buď to jsou naprostý ***píp*** , nebo prostě Honda kecá. Přikláním se k tomu že Honda kecá a zájem o jejich motory to podle mě potvrzuje. Navíc věřím Petrovi kterej na rozdíl od toho co vidíme má i nějaká čísla které nám občas naznačí a Honda si dle toho vede věru zle. Snad McLaren bude příští rok blízko ke špičce a pak proslovy Hondy dostanou jednou pro vždy jasnej obraz.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Limbi

      Limbi

      147.228.70.XXX
      Ono to potvrzuje i jednání McLarenu s ostatními dodavateli. Pokud by Mercedes a Ferrari věděli, že McLaren má špatné auto asi by se s nimi na dodávce motorů domluvili. Pokud v nich vidí hrozbu je jasné, že jim nepůjdou na ruku.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Zase neprehanej. Ja to vidim tak, ze 2/3 ztraty jsou na Honde a 1/3 na McL. Jestli se chces dohadovat, tak ze si to ty, tak 3/4 vs 1/4, ale vice uz ne 03 Stejne se budu drzet tech tretin 12

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jako že dejme tomu na rovinkách ztrácej 15 km/h a 10 km/h jde na vrub Hondy a 5 km/h na vrub McLarenu? To je teoreticky možný, já vím velký trenky, ale že by Honda šlapala na paty Renaultu si prostě nemyslím.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.77.XXX
          Ty rychlosti asi tak 03. Ja si myslim, ze Honda slape na paty Renaultu asi tak stejne, jako ze Renault slape na paty Mercedesu 03
          Kvalde ale verim, ze Honda na paty Renaultu slape, ze ta ztrata je vyrazne mensi nez tech cca 40-50 koni, pokud maji ten vykon navic ve kvalda modu.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pikaso

            Pikaso

            77.104.216.XXX
            Asi bych dodal, že srovnání H vs R je docela jednoduché i bez čísel. R má tři auta a H jedno. Z těch tří je RB se šasím dle mého názoru na podobné úrovni jako McL a právě zde bych hledal odpovídající rozdíl mezi motory H a R. Navíc R zcela jasně řekl a stejně tak udělal, že vlastně nic co se výkonu kromě jedné modernizace MGU K neudělali a pracují na spolehlivosti a PhJ na příští rok a i přesto se "zlepšením" spolehlivosti přišel i jistý, sice malý, ale posun ve výkonnosti. H pořád vylepšuje 1. specifikace 2.,,,,,,3,,,,,,3.4,,,,3,5 a pořád velký kulový, jak se spolehlivostí tak s výkonem. Takže dle mého soudu, i když jsem to označil jako velký risk ten přechod k R, nakonec jsem to přehodnotil a myslím, že to bylo jediné možné a rozumné řešení pro McL. No uvidíme příští rok.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama