DISKUZE K ČLÁNKU Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje

Honda podle jejího sportovního šéfa Jusukeho Hasegawy v oblasti výkonu už skoro dostihla Renault. Pochvaluje si také zlepšení spolehlivosti a věří v další zisky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 84, poslední 18.10.2017 12:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovali 4 lidé) 11.10.2017 18:08
Dohodnout se můžou, ale je na straně výrobce šasi… »
» jon (Hlasovali 3 lidé) 11.10.2017 14:37
U spolupráce McLaren-Renault mám jisté pochyby.… »
» Pikaso (Hlasovali 3 lidé) 11.10.2017 15:24
Nejlepší je se vrátit od 4 roky zpět na začátek… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.73.XXX
            K tem gumam, v zavode meli jak RB, tak Mercdesy stejny gumy jako McL od prvniho kola, takze predpokladam, ze jsou to casy a rychlosti z nejrychlejsich kol a stejnych gum. Jen placas a argument nikde, zadny casy, zadny rychlosti, zadny tabulky s gumam.
            Ja ted nerikal, ze maji 27kW navic. Ono se objedvuje ruzne cislo, ale toci se okolo 25 az 35 koni. Takze jsem radsi vzal ten prumer. 27kW rikas ty, ale myslim, ze je to jedno jestli to je 30 nebo 36 koni. Tezko se tu budeme dohadovat o jednotkach koni 12

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Argument, že je předtím pomalá zatáčka, uznávám. Tož se podívejme jinam:
              https://www.youtube.com/watch?v=S-BzHE19mpo, třeba čas 0:49
              https://www.youtube.com/watch?v=hDYH8gsNga4, odpovídá 0:38
              Rychlost 253 se asi nedá považovat za pomalou zatáčku a rychlost je plně srovnatelná s LH. Nebo se podívat na rychlost za 130R, kde Alonso za RB zaostal opravdu mírně, na to, že tam hrál roli i motor a RB má nejlepší šasi.
              Nic z toho minimálnímu přítlaku moc neodpovídá.

              Sorry, to mělo být o jedno výš k reakci na Grahama.

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.208.XXX
              Ty gumy byl příklad,(že jsi ve škole chyběl) to nemělo souvislost se závodem. 11
              Srovnáváš s mimulým rokem, no jiné monopsty...viz RB.
              Hoši vy končíte u dvojčlenky, max trojčlenky a ono je to mnohem, ale mnohem složitější.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.77.XXX
                Srovnavam s minulym rokem, ale srovnavam nastaveni aut v roce 2016 a to aut McL vs RB, takze to porovnatelne bylo.
                No a prave, ze je to hodne, hodne slozite, tak se tady k tomu muzem vyjadrovat vsichni, i ty, nikdo nedokaze posoudit co je prvada. Proto i Honda muze neco tvrdit a je si vedoma, ze nikdo nemuze relevantne posoudit jak blizko skutecne jsou.
                Jinak ja ve skole u trojclenky nekoncim, jestli ty nevim 12 03

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Asi jsem chyběl já u kvalifikace, ale nevšiml jsem si, že by jel Mclaren s měkčí sadou, než ostatní. Čím vyšší rychlost v zatáčce, tím větší roli hraje aero oproti mechanickému přítlaku. Zatáčka č.10 není zrovna pomalá vracečka a rychlost tam měli 163km/h. 03
            Tedy i mně z toho vychází, že buď mají geniální šasi, nebo neměli nižší nastavení přítlaku než ostatní. A protože se jejich geniální šasi "zapomíná" ukazovat na technických tratích, dávám také přednost tomu druhému. 03

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              89.111.73.XXX
              Ono tu tu vypada jako nejaky boj Honda vs McL, ale doufam ze to tak neni. Honda je pozadu a ma co dohanet o tom zadna, ale prijde mi, ze i McL by mohl zamakat. Hlavne doufam, ze pristi rok daji ten RB, jinak to bude trochu ostuda a to bych nerad. Kdyz nedaji, tak aspon souper na urovni 03

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.208.XXX
              Řeš poměr přítlaku versus grip, přidej k tomu vyvážení, pak umění Alonsa, nedostatek výkonu Hondy a budeš mít zcela jasno. 11

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Ve vysokých rychlostech převládá síla přítlaku nad gripem. vyvážení nemá Mclaren nejspíš o třídu lepší než konkurence a Alonso je kvalitní pilot, stejně jako u konkurence třeba Hamilton.
                Tedy mám jasno 11

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.77.XXX
                Grip res v malych rychlostech, kde je grip prevazujici. Pak res jak moc McL vychazi v nastaveni vstric slabsi Honde 11 No me vychazi, ze ji vstric nevychazi a haze vetsinu problemu na Hondu, ne ze by to tak ale skutecne ale nebylo s tim spatnym vykonem 12

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001810

          uzivatel001810

          185.47.220.XXX
          O rychlosti v zatáčce 10 rozhoduje rychlost v zatáčce 9, v té vracečce se uplatnil mechanický grip vozu. Zatáčka č. 10 v rychlosti 160km/h prakticky "není zatáčka".

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.73.XXX
            Kdyz to neni zatacka, tak je to skoro rovinka s odstredivou silou, kde je potreba pritlak, abys nedostal smyk. Takze mi z toho vychazi, aby bylo mozne dosahnout maximalni rychlosti, musis mit pritlak 11

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Limbi

          Limbi

          147.228.70.XXX
          Dle toho co jsem pochytal za poslední rok má Honda problém v oblasti spotřeby, celkového výkonu a dokonce i chlazení. McLaren se v oblasti celku vozu posunul což je víc než patrné ze závodů, náročných právě na vůz a ne motor. Co se týče toho co jsi psal o odporu máš pravdu, ale je třeba rozdělit užitečný a neužitečný odpor. Pokud má McLaren auto dost efektivní dokáže při min. zvýšení přítlaku na křídlech generovat stejný celkový přítlak jako někdo jiný, kdo má ne tak funkční a čistou aerodynamiku. Díky tomu Dokáží generovat více přítlaku při nižším celkovém odporu, což by znamenalo, že v zatáčkách mohou být opravdu rychlejší, ale na rovinkách prostě nemají výkon. Věřil bych tomu, že McLaren dokázal postavit vůz který je extrémně efektivní, protože za poslední 3 roky to byla jediná cesta jak se posunout nahorů, bez závislosti na vývoji Hondy. Navíc lidi na to v týmu mají.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.73.XXX
            Honda ma problem se spotrebou a tzn. i vykonem, protoze proste potrebuji rozjet to zapalovani, co vyvijeli ostatni mnohem dele. S chlazenim si nemyslim, u zadneho spalovaku zatim nebylo snad nikdy info, ze by nejak bouchnul. Vetsinou se vse meni kvuli rychlosti vymeny, tzn. ted byl treba unik hydrauliky a sup novy motor. Predtim MGU-H a sup novy motor kompletatd. Za poslednich xx zavodu si nepamatuji ze by jim odelso MGU-H a to prave pred XX zavody Hasegawa rikal, ze MGU-H vyresili. Prijde mi ze ten pan nelze. Jestli prehani o vykonu, je moze, ale nebude daleko od parvdy.

            Uzitecny a neuzitecny pritlak je prave to dulezite. Pokud mas auto efektivni, potrebujes malo pritlaku na rovinkach a tudiz bys mel mit na rovince vyssi rychlosti a v zatacce budes take v pohode. Takze i se slabsim motorem bys mel byt konkurenceschopny. McL je v zatacce o hodne rychlejsi a na rovince o hodne pomalejsi. Tohle mi prave nejde dohromady s tim, ze mas vysokou rychlost v zatacce a malou na rovinc s tim efektivnim sasi. Ja tam proste vidim, ze v zatacce 10 mohli dost ubrat pritlaku, snizit rychlost o cca 6km/h a na rovince by byly o cca 12km/h rychlejsi. Uz by to nevypadala tak blbe. Kdyz ale chces ukazat, ze sasi mas dobry, tak proste musis jet v zatacce rychle o tom nepochybuji 03 Je tezke neoc hodnotit, kdyz si nastaveni muze McL delat jak potrebuje. Stejne tak se da rici, ze kdyby McL jel v zatacce 10 jako nejpomaleji, tak by max. rychlost byla pomalu asi nejvyssi a mohly by se psat clanky. Honda ma vykon, motor jede, max. rychlost super, ale co ty zatacky? Co to sasi? Pritom je to jen o nastaveni 03 Je to boj dvou firem 03

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Limbi

              Limbi

              147.228.70.XXX
              McLaren samozřejmě strategicky nastavuje vůz aby měl na výjezdech co nejvyšší rychlost a dokázal se tak co nejdéle bránit na rovinkách. Ale nevěřím, že pokud by měli šanci nastavit vůz stejně jako třeba Renault za předpokladu stejné max rychlosti, tak že by to neudělali. Jinak McLaren může mít přesně to co říkáš auto efektivní a na rovinkách v pohodě i v zatáčkách v pohodě. S rostoucí rychlostí, ale je třeba už prostě výkon, protože ten se nahradí jen těžce. Pokud má mclaren na rovinkách ztrácet 10 nebo 15 km vybere si 15 za předpokladu, že ostatní dorovná, nebo předčí v zatáčkách.

              Já bych neřekl, že Hasegawa je lhář pouze že je slibotechna. U každé aktualizace sliboval hory doly a ve finále pouze řešili spolehlivost a nikoli výkon. Byl tu příslib ( z kraje sezóny), že se do léta vyrovnají Ferrari. zatím nedosáhli ani na Renault. Jinak myslím, že McLaren po potvrzení přechodu na Renaul řekl, že může značně zjednodušit chladící systém, protože právě mají lepší účinnost a s tím související i nižšší teploty celé PJ.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Limbi

              Limbi

              147.228.70.XXX
              Reaguji na tvůj upravený článek. Kde bereš, že snížením rychlosti v zatáčkách ti dvojnásobně vzroste na rovince? Pokud vím, tak zatáčky se projíždí pod nižší rychlostí, tudíž je tam viskozita a s ní související odpor nižžší. Dle mého by to mělo být spíš naopak. Kor v rychlostech kolem 320 km/h. Navíc rychlost v zatáčkách ovlivňuje nejen aero část ale i mechanický grip a stabilita vozu. To bylo hezky vidět třeba na mercedesu, který se s tím v Malajsii hodně potýkal a nelze říct ,že trpěl proto, že má špatné aero.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Panebože, vždyť řešíš kvalifikaci a tam mají +-27 kw, to je pak logické, to jsou pak od Renaultu, (kvalda mód) opravdu už na "dohled".....a v závodě to nemají a pak mají problém se spotřebou.Řeš Race mód....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        A neresim jen kvaldu, resim to nastaveni pritlaku, kdy to ma vliv i na zavod.
        O spotrebe clanek nebyl, rec je o vykonu 03 U spotreby nepochybuji, ze je na ni treba zapracovat.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          V race módu jedou pomaleji....a výkon má souvislost se spotřebou a ještě tu máme učinnost.Bóže můj...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.77.XXX
            Ucinnost 20 03
            Ja vim, vypada to dobre sem motat vsechno mozny, ale o tom clanek neni 03
            Mas nejaky argumenty, rychlosti v kazde zatacce a na kazde rovince?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama