DISKUZE K ČLÁNKU Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje
Honda podle jejího sportovního šéfa Jusukeho Hasegawy v oblasti výkonu už skoro dostihla Renault. Pochvaluje si také zlepšení spolehlivosti a věří v další zisky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001890
17:21 11.10.2017 85.239.64.XXXMclaren to o sobě šíří sám, protože musí, protože by potřeboval sehnat nějaké kavky na pozici hlavního i dalších sponzorů... Pak řeknou, že to bylo loni a že se nezadařilo-
uzivatel001836
17:37 11.10.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Pikaso
15:57 12.10.2017 77.104.216.XXXOdpovím otázkou. Kde ty bereš jistotu, že RBR je tak špičkové šasí ???? Proč do své rovnice jako mnoho dalších kromě TR nezahrneš taky R jako tým a v neposlední řadě taky motor R jako takový ???? Jak víš, že zlepšení RBR je pouhým super šasím ??? Nezapomněl jsi náhodou, že v otázce šasí proti sobě u RBR a McL stojí dlouholetí parťáci a mají hodně podobný pohled na řešení problémů (AN a PP) ??? Kdo má tedy podobnější a výkonově srovnatelné šasí s McL ???? Je to RBR, R nebo snad TR ????? Je škoda, že spousta lidí při hodnocení čehokoli vždy používá jenom to co se jim hodí do krámu. Chce to hodnotit celek.
-----
No a mě z hodnocení celku vychází jediné. 90 procent neúspěchu ve spojení McL H jde právě za Hondou a těch 10 procent McL je v tom, že nepovolili jeden další zákaznický tým, aby H měla větší prostor pro vývoj, více dat k vyhodnocení atd.... Tak jak to však běží, by H nepomohlo ani další 5 týmů, sterilní, puritánské a zkostnatělé myšlení japonců by to stejně nezměnilo. Jestli je HM nedokáže ukočírovat, nevím s čím budou příští rok u RBR a TR jezdit. Buď japonci přistoupí na změnu přístupu, nebo se nezmění nikdy nic.
-----odpověď je samozřejmě k té první části tvého názoru.-
Mike17
20:22 16.10.2017 185.149.130.XXXTo, že mají lidi s podobným postojem neznamená, že budou mít stejné výsledky. Na první otázku je celkem zřejmá odpověď. A odpovím další otázkou? Jak může na technických tratích RB porážet konkurenci, když má prokazatelně hoší výkon (i podle R je to kolem 25k)? Buď má tedy lepší šasi, nebo geniální piloty, jejichž genialita se na rychlých okruzích ztrácí.
Tobě vychází, že má Mclaren šasi srovnatelné s RB, mně vychází, že ho mají srovnatelné s STR nebo R. Kdo z nás má pravdu?-
Pikaso
23:04 17.10.2017 94.199.44.XXXKdo má pravdu nevím. Kdybych to věděl nesedím u těhto stránek a dělám šéfa týmu. Já si myslím, že jí mám já ty zase, že jí máš ty. Uvidíme příští rok.
-----
Podle mě není hlavní rozdíl mezi RbR a McL šasí. Podle mě je to zavěšení zadní nápravy a tam je RbR podle mě o pěkný kus dál. Na to, aby na to u McL přišli možná potřebují to srovnání, ale myslím, že to dost rychle srovnají. Těžko lze něco vylepšovat, když nemáš žádné zrcadlo a tím porovnání. Podle mého ty 3 roky s H McL obrovsky ublížili. Až příští rok budou mít nějaké srovnání jaké ve skutečnosti to jejich šasí a ten celý balík je. Uvidíme.
-
Mike17
12:50 18.10.2017 185.149.130.XXXJá si myslím, že ho mají někde mezi R a RB. Ke komu blíž si netroufám přesně posoudit. Jednoho jsem si ale všiml. Když začne pršet, nebo se jede na technické trati, RB ožije a začne porážet i nejlepší týmy. Mclaren se sice posune víc dopředu, ale nijak výrazně a za špičkou pořád brutálně zaostává. Ano, chybí mu na RB nějaký výkon, ale to chybí i RB na Mercedes a Ferrari.
Z toho nějak soudím, že příští rok na RB mít nebudou a pokud R nedorovná výkon, nebudou mít šanci ani na F s M. To znamená bedna zcela vyjímečně, pokud se zase aspoň 3 vozy na startu navzájem zruší.
-
-
-
-
-
Situs
08:03 13.10.2017 85.70.164.XXXSorry, ale vůbec co tvrdíš nemá smysl, kdyby McLaren tvrdil že má dobré šasi jen kvůli sponzorům tak proč by se jako měl vůbec rozcházet s Hondou? S takovým balíkem? A ještě víš že dopředu řeknou že se šasi tentokrát nepodařilo? Logiky tvůj pohled na věc moc nepobral.-
Mike17
20:24 16.10.2017 185.149.130.XXXPromiň, tvoji logiku taky moc nepobírám. To mají dobré šasi protože to sami tvrdí? Nevím jak běžné je, shazovat své vlastní dílo, ale tipl bych si, že zas tak moc ne.
Motor Renault by jim letos nepochybně pomohl k lepším výsledkům, ale podle mne pořád daleko za bednou. Co bude příští rok....
-
-
-
Poky
18:39 11.10.2017 46.254.64.XXXporovnej si auta v místech kde nerozhoduje tolika motor. Tam je to potom o šasi. Zaměř se na průjezdy zatáčkami, jak jim sedí auto, jak dokáží dojet nebo ujet konkurenci právě v těchto místech. Zde to určutě není věc motoru. Motor zde do jisté míry rozhoduje, ale ne tolika jako šasi.-
uzivatel001639
07:18 12.10.2017 89.111.77.XXXOno to prave tak lehce porovnat nejde. Slo by to, kdyby mela Honda jeste jineho odberatele, ale takto to proste nejde. Si predsatv, ze by TR zvedlo pritlak a v zatackach by litalo o 10km/h rychleji. Na rovinkach zase spadlo o 10-15km/h. Co bys rikal? Ze jim auto sedi a sasi je spicka a na rovinakch to nejede a motor stoji za houno? A pak je tu sasi RB, ktere lze porovnat ihned s TR a muzes jednoduse rici, sasi TR stoji za houno. U McL nemuzes nic-
Poky
12:06 12.10.2017 46.254.64.XXXMyslíš, že MCL dělá nastavení auta schválně tak, aby v zatáčkách jezdili těsně za soupeřem, ale na rovinkách nemohli předjet jelikož jim soupeř ujede? A nebo naopak, v zatáčkách se vzdalovali, ale na rovinkách se nechali dojet a kdyžtak i předjet???? Uvědom si, že většina předjetí je právě na rovinkách, v zatáčkách se skoro nepředjíždí. K čemu by jim bylo ukazovat po celou sezonu, že maj super auto, ale motor je na hovno. Opravdu si myslíš, že nestojej o body a radši ukazujou mi máme super auto?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
11:56 11.10.2017 77.236.218.XXXTak rychlost na rovinkách je o nastavení přítlaku, lze ho obětovat, ale na ukor přítlaku v zatačkách. Jsme blízko , říká, ale tak nějak nevím co to znamená v čase na kolo, ve výkonu, max rychlosti a ani to neřekne.K tomu by se mohl vyjádřit fundovaně Petr.
Co si pamatuji, tak k verzi 3,5 říkali, že má to a to zlepšení a bylo to na hony vzdálené Renaultu.Nešlo tam ani moc o výkon, to i říkali, ale o spolehlivost.Tvrdily že budou muset vylepšit spalovák a to se nestalo, protože verze 4.0 není stále hotova.Jasně že lze namapovat lépe....ale to neudělá přeci takový rozdíl.Uff u Japonců bych falešné PRko nečekal.-
-
jon
22:32 11.10.2017 194.228.59.XXXPříteli, mateš tady lidi. Hasegawa je (jako každý Japonec) velký fanda droidů, takže až budou mít motor, co vydrží alespoň dva závodu v kupě, prohlásí "Číslo 5 žije!". Takže do té doby si musíme vystačit s 3,4 3,5 3,678-2 3,9 4,413 atd, dokud to nezačne šlapat. Pak už to bude pouze 5, jednou pro vždy 5.
-
-
-
uzivatel001639
11:52 11.10.2017 89.111.73.XXXJsem rad za zdejsi clanky, maji uroven, jen tak dal a dekuji za ne
Dovolim si ale trochu nesouhlasit s tvrzenim:
"Skutečnost na dráze je ale odlišná, jak bylo například vidět ze snadného objetí Alonsa Hülkenbergovým Renaultem na rovince Kemmel v Belgii. Na rovinkách pravidelně patří k nejpomalejším navzdory nízkému přítlaku, který je McLaren nucen volit na svých vozech."
V Malaisii proste vidim v zatacce 10 vysokou rychlost, nejvyssi ze vsech a to mi proste nesedi s tvrzenim, ze jezdi s nizkym pritlakem. Ja tam proste vidim opak a z toho pak plynouci nizky max. rychlosti a problemy v boji na rovinkach.
[odkaz na stránku]
Uz jsme to resili pod clankem:
[odkaz na stránku]
Problem je, ze chybi srovnani s nejakym jinym tymem. Skoda, ze se nepovedl drive sehnat jeste nejaky tym, jako Sauber.
Pokud se pletu a sasi McL je az tak fantasticke, ze se i s nizkym, nejnizsim pritlakem (nejnizsim mezi spickou TOP3) dostane v zatacce 10 na takovou vysokou rychlost, tak pristi rok s Renaultem musi zakonite byt suverene nejlepsi tym a nakladat ostatnim jako v dobach tymu Brawn GP, kdy na zacatku sezony nemeli konkurenci. Jsem opravdu zvedav na zacatek pristi sezony a tesim se.-
uzivatel001810
11:58 11.10.2017 185.47.220.XXXZde žádná aerodynamika nepomáhá, rychlost v sektoru 2 zatáčce 10 je dána hlavně velmi dobrým mechanickým gripem.-
uzivatel001639
12:06 11.10.2017 89.111.73.XXXNevim, ale me odjakziva ucili ve skole, ze aerodynamicky odpor na aute prevazuje nad vsemi odpory v rychlosti nad 60km/h. takze ti nevim, muzem si myslet co chceme.
Je zajimave, ze v lonske sezone, jeli v podobnych rychlostech jako RB. Letos najednou v zatacce 10 zvysili rychlost oproti RB cca 2x, ale na rovinkach byl zase 2x rychlejsi auta RB. No nevim, ale pochybuji, ze Honda ma ted 2x vetsi ztratu nez loni. Ty casy jsou z kvaldy, kdy Honda jede v kvalda modu, kdy snad maji mit vykon o cca 30 koni vetsi. U Renualtu zatim pochybuji, ze kvalda mod pouzivaji, protoze nekdy minuly tyden jsem cetl clanek, ze na nem porad delaji.
Nemyslim si ze to bude tak jednoduche, jak jedna strana tvrdi. Myslim, ze nakonec se ukaze, ze maji pravdu obe strany a budou muset pro pristi sezonu obe strany vice zamakat.
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek