DISKUZE K ČLÁNKU Pokud Honda začne příští rok vyhrávat a my ne, budeme za hlupáky, uznává šéf McLarenu
Šéf McLarenu Zak Brown si uvědomuje, že pokud Honda v roce 2018 začne v F1 vyhrávat a oni ne, pak budou vypadat dost hloupě.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pokud Honda začne příští rok vyhrávat a my ne, budeme za hlupáky, uznává šéf McLarenu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovali 2 lidé)
04.10.2017 08:08
Pristi rok nebude mezi Renaultem a Hondou velky… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Jirka_1
21:28 04.10.2017 217.30.64.XXXVšechno, co zde píšete, jsou jen spekulace a zbožná přání. Pokud si já mohu něco přidat, tak že věřím tomu, že Honda udělá malý kvantový skok a TR dostane daleko lepší jednotku, než měl doposud McL. Nepodceňujte Japonce, sice špatně začali, ale pokud se rozhodli zůstat v F1, tak si věří a výsledek se může dostavit každým okamžikem. I když asi letos ne natolik, aby se McLaren mlátil do hlavy už nyní... Nezapomínejte, že díky té umělé krizi se nestali před osmi lety mistry světa. A to je určitě zabolelo. -
Face
21:13 04.10.2017 90.179.37.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
Face
13:21 05.10.2017 37.188.255.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
Radon
18:37 04.10.2017 84.242.97.XXXTak nevím, ale pokud budeme brát za etalon Mercedes, tak ten za ty tři roky přidal 109 koní. Statisticky průměrně cca 35 koní za rok. Samozřejmě to bylo někdy víc, někdy míň. Je Honda podle vás schopna příští rok, kdy budou monopost teprve učit na Hondu, přidat tolik výkonu, že budou moci vítězit? Porážet Merc. a potažmo Ferrari se kterým tu nikdo moc nepočítá?
A Renault? Ti už přeci na začátku sezony (květen?) avízovali, že velké posílení jednotky bude až na příští sezonu, že mají dost starostí se svým týmem. Peněz však mají dost, zkušenosti taky a větší výkon (nežli Honda) už teď.
Soukromý tým jako McL nemůže jezdit na chvostu a nedojíždět donekonečna a já je bohužel chápu. Příští sezona McL bude určitě veselejší, než ta letošní, ale budoucnost po 2018 vidím černě. A ne tak kvůli motoru! -
uzivatel002202
10:03 04.10.2017 185.14.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
uzivatel001639
10:24 04.10.2017 89.111.73.XXXZak je uplne mimo, asi to byl nejaky cerny humor. TR na to proste nema a mit asi nikdy nebude.
-
-
Kaša
09:30 04.10.2017 82.142.123.XXXHonda velmi pravděpodobně nezačne vyhrávat příští rok ... a možná ani ty další.
Jestli jsou pravda zvěsti o RB a Renaultu a že od roku 2019 bude Honda s RB, tak
náhodná výhra v roce 2019 by mohla přijít, ale dle mého spíše ne ... Honda pořád bude ztrácet. Otázka je spíše kolik?
S přístupem Hondy do teď si nemyslím že se na ostatní motoráře dotáhnou do roku 2020. A nakročeno nebudou mít dobře ani do nových motorů v roce 2021, protože ty budou asi odvozené ikdyž zjednodušené od nynějších motorů.
Na druhou stranu si myslím že motor (lépe řečeno pohonná jednotka) renaultu se postupně bude dotahovat na PJ Ferrari a Mercedesu, protože renault jako tým chce útočit na titul od roku 2020, a sype do toho víc a víc peněz. Slyšel jsem že renault na začátku podcenil dokonce i financování vývoje hybridního motoru F1, ... a co si budeme říkat - vždy je to hlavně o penězích.
Tedy budoucnost McL s Renaultem vidím vcelku pozitivně.-
uzivatel001639
10:31 04.10.2017 89.111.73.XXXNovy motory nebudou. Ani jeden motorar si to nepreje.
To tvrzeni, jak se bude Renault dotahovat muzem napsat na kohokoli i na vyrobce sasi. Je otazka, jestli jsou k tomu nejake podklady, neco na cem toto tvrzeni muzem obhajit. Tady si zrovna nejsem jist, ze Renault ma nejaky zazracny motorarsky vyvoj. Nerikam, ze nemuze prekvapit, budu rad, kdyz se McL chytne. Jestli to bude pristi rok nebo az pozdeji je otazka.
Ze bych si ale troufl tvrdit, ze v roce 2019, 2020 bude Renault lepsi nez Honda, tak to fakt ne-
GRAHAM
16:52 04.10.2017 77.236.218.XXXMě přijde že manko 30 koní a lepší spolehlivost, je lepší než ztráta 80 koní a o současné spolehlivosti nemluvě.Výchozí pozice na příští rok je daná a budou jen 3 motory.Ona je také otázka, kam až jde vývoj těchto agregátů tlačit, myslím výkonově, brzo přijde strop.Takže dotáhnout se, vypadá že bude "lehčí".Jenže výkon a spolehlivost se navzájem tluče, pokud není čas na zkoušení.Ono to bude i o jiných vlastnostech motoru, těžišti, spotřebě, velikosti, malém chlazení atd.To zvýším výkon o 20 koní nemusí nic znamenat.Může to dělat 0,4 vetříny na kolo (jak kde) , ale také nemusí a může to způsobit jiné problémy, třeba větší spotřebu, větší chlazení, takže pak to zase "odprdne" aero.Je to potřeba mít vyvážené a spolehlivé. A to bude mít Honda opravdu co dělat.I bych věřil, že v roce 2020, mohou zabojovat, je to možné, ale rozhodně bych si na to nevsadil.Pravda RB má, bude mít dobré šásko, takže i s horším motorem by mohli bojovat o první místo.To horší ale znamená, být v okně 25 koní....tam by se Honda mohla dostat, co je horší....spolehlivost.Uvidíme...
-
-
-
uzivatel001890
09:04 04.10.2017 185.137.144.XXXProstě teď už jen chybí elf na čumák ... a jakmile Alonso odejde bude to juniorka Renaultu :)
Hčko na kapotě RB bude super - jen zatím není jasné co přesně sledují s Aston Martenem
Jinak viděli jste jak Honda v Malajsii šlapala? Takhle ještě letos nejela... (alonsou už má méně bodů než kolega... ale budiž - o titul se nejede takže to bych mu nevyčítal ... odchodu Hondy ale pomohl pořádně) ... koukám, - aby se z Mclarenu nestal tým, který si v každé volbě tahá jedině černého Petra
No a za celkovou situaci Mclarenu Honda nemůže ... nebo skutečně nešlo nějaké sponzory získat včas? Titulárního neměli už v době, kdy jezdili ještě s Mercedesem.-
airwar1939
09:12 04.10.2017 176.74.128.XXXJak Honda šlapala? McLaren má mít šasi na podobné úrovni jako TOP týmy, přesto v kvalifikaci dostal 1,5 sekundy na kolo, a v závodě víc než 2 sekundy na kolo, a to Max nemusel jet naplno. Jasně pro Hondu to byl jeden z lepších závodů, ale odstup od konkurence je pořád velký.-
uzivatel001639
10:24 04.10.2017 89.111.77.XXXPresne na to ze v kvalde ztraci Honda s boostem na RB tak 20 koni, je odstup McL na RB veliky. Max nemusel jet naplno? No mozna nemohl, ze by se mu Renault za zady take mohl rozpadnout Pochybuji, ze si neco takoveho dovolil, kdyz konecne za sezonu byly ve vedeni-
-
uzivatel001639
10:35 04.10.2017 89.111.73.XXXV kvalde? Tomu se necce verit, kor kdyz jsem nekde zachytil info, ze Honda ma boost cca 25kw, coz je nejakych cca 35 koni, coz by znamenalo, ze v kvalde Honda ztraci cca 45koni na Mercedes a Renault v kvalde jen 15 koni na Mercedes??? To se mi nezda.-
-
uzivatel001639
12:13 04.10.2017 89.111.73.XXXJe to mozne. Cisla jsou za predpokladu, ze Honda ztraci 80 koni na Mercedes a ten boost pro kvaldu maji cca 25kW, cca 35 koni.
Za predpokladu, ze Honda ztraci cca 80 koni a jak rikas Renault jen 1/3(v zavodnim rezimu), tzn cca 26koni. Tak za predpokladu ze Honda ma ten kvalifikacni rezim cca 35 koni tak na Renault ztraci v kvalde cca 20 koni a Renault dale na Mercedes tech cca 26 koni. Je to za predpokladu, ze Renault nema kvalifikacni mod, coz se dosud tvrdilo.
Jestli mas jina cisla klidne uved. Vis ze si radi pocteme a podekujeme za info-
Kaša
12:24 04.10.2017 82.142.123.XXXRenault prý má taky kvalifikační mód. ale mnohem slabší než Ferrari a hlavně Mercedes. Pořád si tvrdíš tu svou, ale proti tobě je tu skoro celé osazenstvo a hlavně většina odborníků i v nejužších kruzích F1.
To co McL na konci spolupráce s Hondou uveřejňoval pomocí PR je asi slabý čajíček oproti tomu co by ses doslechl bez cenzury zevnitř týmu ... to už tu naznačoval Petr.
... ale co, skutečnost uvidíme příští rok a v následujících letech.
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek