DISKUZE K ČLÁNKU Pokud Honda začne příští rok vyhrávat a my ne, budeme za hlupáky, uznává šéf McLarenu

Šéf McLarenu Zak Brown si uvědomuje, že pokud Honda v roce 2018 začne v F1 vyhrávat a oni ne, pak budou vypadat dost hloupě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pokud Honda začne příští rok vyhrávat a my ne, budeme za hlupáky, uznává šéf McLarenu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 57, poslední 05.10.2017 13:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 04.10.2017 08:11
Počítej a doufej, já doufal každej rok už 3 roky… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 04.10.2017 08:05
Ne, a Zak to ví, příští rok vyhrávat Honda s TR… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 2 lidé) 04.10.2017 08:08
Pristi rok nebude mezi Renaultem a Hondou velky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • uzivatel001639

                    uzivatel001639

                    89.111.77.XXX
                    Ja vychazim z toho, ze Honda se stale uci, da se pochopit, ze je pozadu, kor kdyz spatne zacala. Nerikam, ze skoci hned dopredu, ale nejsou to nejaci zemedelci z Boleslavi. Mluvim o nejakem horizontu do 3 let.
                    U Renaultu me proste vadi, ze dlohodobe na spicku ztraci, takze me zatim proste nic nepresvedcilo, ze by tomu melo byt jinak zrovna pristi rok, Spolehlivost bida, vykon take nic moc. Za posledni 3 roky je Renault stale ne stejne pozici se stale stejnou ztratou.
                    O tom kvalifikacnim modu u Renaultu si to slysel kde? O kolik je tedy vetsi vykon jejich jednotky. Jen me to zajima.
                    Osobne nic proti Renaultu nic nemam, preji mu at utoci na Mercedes, ale nejak me zatim o jejich schopnostech nic nepresvedcuje. Jejich MGU-K pro rok 17 bylo nasazeno snad v puli sezony. Takto si proste TOP motorare nepredstavuji.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • rock

                  rock

                  37.188.146.XXX
                  Petr ti tam napsal, že Honda ztrácí 60 k na Renault a NEnapsal nic o tom, kolik ztrácí Renault na Mercedes (alespoň ne teď a tady). Jak jsi z toho dokázal odvodit ta tvoje čísla?

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • uzivatel001639

                    uzivatel001639

                    89.111.73.XXX
                    Jestli si dobre vzpominam, tak Honda ztracela 120 koni, cca 20 koni oproti lonsku. To pak vyresili a v te dobe ztraceli 60 koni na Renault a 100 koni na Mercedes. Pak meli pridat nejake kone mluvilo se o tom, ze pridaji 0,3s na kolo coz by melo byt cca 30 koni, ale to se snad nepovedlo a dali snad jen 0,2s, coz tedy beru, ze na Mercedes ztraceli 80 koni a tim na Renault 40 koni. U Renaultu se neobjevuji, zadna infa o nejakem posunu v casech na kolo nebo o zvysovani vykonu o nejake kone. Mluvi se jen o drobnych upravach a Horner snad vetsinou popira jejich prinos. Takze vychazim z toho, ze ztrata McL je 2x vetsi nez Renaultu, ale pripoustim, ze vykon Renaultu sel nahoru a ta ztrata muze byt tedy dnes 30 koni na Mercedes a Honda tak ztraci na Renault cca 50 koni. O kvalifikacnim modu se Horner vzdy zminoval, ze nic nemaji, vychazim z toho. Honda prej snad dva zavody zpet nasadila kvalifikacni mod, ktery nemuze byt pouzit cely zavod, nemaji overen vliv na spolehlivost. Mel by mit vykon cca 25kW, tedy cca 35 koni. Takze pak ztrata Hondy na Renault nevypada az tak hrozne, kor ne ve kvalde. Placnu cca 15 koni a to je nula nula nic. Pripustme ale tedy ze bude ta ztrata vetsi 15 az 50koni (ze i Renault ma kvalda mod o vykonu 35 koni, coz pochybuji).
                    A ted mi rekni kolik by mela byt ztrata na kolo ve kvalde treba ted v Japonsku. Rika se 10 koni znamena 0,1s na kolo. Rekneme ze to bude 2x tolik, takze ztrata by mela byt ve kvalde 0,2s az 1s??? No proste me ta ztrata ve kvalde u McL dost znepokojuje, protoze tam proste vidim uplne jina cisla, o dost vyssi cisla. Proste tam nevidim tu konkurenceschopnost McL pristi rok s Renaultem a to me trochu znervoznuje. Proste se mi nezda, ze by ty problemy s casy ve kvalde byly jen na Honde, ikdyz tak 75% tam je 03
                    Hodnotim stavajici stav, co bud epristi rok tezko rici. Vse je ale otazka vyvoje jak motoru, tak sasi, takze tvrdit pristi rok kdyz to najednou u McL pojede, ze to bylo jen motorem je nesmysl, protoze i sasi bude uplne jine. To same plati o tom, ze Renault muze nasadit uplne jiny motor a najednou vykon bude. u Hondy je to pristi rok neznama s vykonem, ale spolehlivost si myslim, ze je dnes na urovni Renaultu. verim ze v Japonsku dojedou obe auta do cile.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • rock

                      rock

                      37.188.146.XXX
                      "takze ztrata by mela byt ve kvalde 0,2s az 1s?"

                      Zhruba takhle to ve většině GP je. Jsou odchylky oběma směry, ale orientační ztráta rychlejšího McLarenu na rychlejší Red Bull se na suchu obvykle pohybuje okolo 1 s a na Mercedes 1-2 s

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • GRAHAM

                        GRAHAM

                        77.236.218.XXX
                        Nech ho, on si naivně myslí, že jediná Honda vylepšuje motor a přídává koně.Chytrej je jak bedna kitu, asi má na dvoře ojetou Hondu.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • uzivatel001639

                        uzivatel001639

                        89.111.77.XXX
                        Posledni kvalda 1,1s, predposledni kvalda, kde by nemelo jit o vykon motoru, tudiz se by se dala predpokladat spise ztrata cca 0,1-0,5s byla ztrata 1,4s a v Italii kde tedy o vykon slo, rekneme mela byt ztrata cca tech 0,2-1s tak byla ztrata rovnych 2,5s.
                        Mne se to proste nezda, ze je vse jen motorem a pora to tam nevidim, ale je videt nejaky posun, za posledni zavody. Uvidime, ale vypada, to ze se auto lepsi, jestli je to sasi nebo motor tezko rici, rekl bych trochu motor a asi vice sasi, proto na nem vidim take dost prostoru pro zlepseni. Doufam, ze se s tou konkurenceschopnosti pletu a pristi rok McL pojede na spici, ale zatim o tom nejsem presvedcen. Zatim to vidim na 4. misto 03
                        Nakonec tech 10 koni nebude odhadovanych 0,1s na kolo, ale 0,2s na kolo a pak to uz McL vychazelo. S timto predpokladem a sasim, co predvedli ted posledni zavody by to mozna mohlo pristi rok klapnout. RB ztraci cca 0,5s, takze pokud to bude neco okolo 0,2s cca 10 koni, tak by mohly byt na stejne urovni. Ted jen aby tu ztratu dostali k te 1s a mohly by pristi rok u McL slavit bednu hned od pocatku sezony 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • rock

                          rock

                          37.188.149.XXX
                          Průměr za celou sezónu při suchých kvaldách je asi 1.15 s.
                          Ale upřímně řečeno, myslím si, že odvozovat rozdíly ve výkonu PJ z časové ztráty je přinejlepším zavádějící. A už úplně je blbost převádět ztrátu na sekundy, když je každý okruh jinak dlouhý. Když už by bylo něco vypovídající, tak procenta (McLaren očividně ztrátu stahuje; až po Baku se to točilo okolo 1.5 %, teď se to tlačí spíš k 1.0 %), ale ani z toho bych si nějaký chybějící koně odvozovat nedovolil.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
            • Poky

              Poky

              46.254.64.XXX
              15 koní by dohnali na autš úplně v pohodě. Maj lepší auto jak Mercedes, takže by sním pak neměli problém bojovat. A to se neděje.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • fifo

            fifo

            213.94.78.XXX
            Petre, mas nejake relevantne cisla ako to vlastne je s rozlozenim vykonnosti u jednotlivych motorov ? A aka je prognoza na dalsiu sezonu ? Je fakt tazke ziskat nejake relevantne info. Kazdy si iba nejak cuca s prstu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          212.96.178.XXX
          Už zase vymyslis čísla Ele? :D

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • badys

      badys

      46.13.68.XXX
      Já si taky myslím , že Hondě to začíná šlapat . Spolehlivost se zlepšila a až bude 100% , vrhne se Honda na výkon. Možná je škoda , že v Mcl je Alonso , myslím že hlavně kvůli němu byl takový tlak ......aby se hned v první či v druhé sezoně jelo o titul. Honda si ze startu moc věřila, vývoj nového motoru chce čas, testovat se nedá a stolice je stolice.... 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • fifo

    fifo

    213.94.78.XXX
    tak tohto scenara by som sa rozhodne nebal

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    TR by nevyhrálo ani s kdyby tam dali Mercedes....špatný tým to není, ale tohle říci je jistota, že to tak nebude.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Neni to otazka roku 2018, ale roku 2019 a tymu RB-Honda. To bude pro McL hodne smutne, az se to opravdu stane a nevim jestli Zak uhaji svou zidli 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Ne, a Zak to ví, příští rok vyhrávat Honda s TR nebude. V roce 2019 s RBullem? Možná, ale myslím si že RedBull s Renaultem příští rok ukáže velké věci a přecházet k Hondě moc chtít nebude, ale bude muset.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Pristi rok nebude mezi Renaultem a Hondou velky rozdil. Odhaduji, ze spolehlivost do konce roku bude u obou vyrobcu stejna a vykon na konci roku taktez podobny 03

      + 2 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama