DISKUZE K ČLÁNKU Pokud Honda začne příští rok vyhrávat a my ne, budeme za hlupáky, uznává šéf McLarenu
Šéf McLarenu Zak Brown si uvědomuje, že pokud Honda v roce 2018 začne v F1 vyhrávat a oni ne, pak budou vypadat dost hloupě.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pokud Honda začne příští rok vyhrávat a my ne, budeme za hlupáky, uznává šéf McLarenu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovali 2 lidé)
04.10.2017 08:08
Pristi rok nebude mezi Renaultem a Hondou velky… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001639
13:26 04.10.2017 89.111.77.XXXJa vychazim z toho, ze Honda se stale uci, da se pochopit, ze je pozadu, kor kdyz spatne zacala. Nerikam, ze skoci hned dopredu, ale nejsou to nejaci zemedelci z Boleslavi. Mluvim o nejakem horizontu do 3 let.
U Renaultu me proste vadi, ze dlohodobe na spicku ztraci, takze me zatim proste nic nepresvedcilo, ze by tomu melo byt jinak zrovna pristi rok, Spolehlivost bida, vykon take nic moc. Za posledni 3 roky je Renault stale ne stejne pozici se stale stejnou ztratou.
O tom kvalifikacnim modu u Renaultu si to slysel kde? O kolik je tedy vetsi vykon jejich jednotky. Jen me to zajima.
Osobne nic proti Renaultu nic nemam, preji mu at utoci na Mercedes, ale nejak me zatim o jejich schopnostech nic nepresvedcuje. Jejich MGU-K pro rok 17 bylo nasazeno snad v puli sezony. Takto si proste TOP motorare nepredstavuji.
-
-
-
uzivatel001639
15:58 04.10.2017 89.111.73.XXXJestli si dobre vzpominam, tak Honda ztracela 120 koni, cca 20 koni oproti lonsku. To pak vyresili a v te dobe ztraceli 60 koni na Renault a 100 koni na Mercedes. Pak meli pridat nejake kone mluvilo se o tom, ze pridaji 0,3s na kolo coz by melo byt cca 30 koni, ale to se snad nepovedlo a dali snad jen 0,2s, coz tedy beru, ze na Mercedes ztraceli 80 koni a tim na Renault 40 koni. U Renaultu se neobjevuji, zadna infa o nejakem posunu v casech na kolo nebo o zvysovani vykonu o nejake kone. Mluvi se jen o drobnych upravach a Horner snad vetsinou popira jejich prinos. Takze vychazim z toho, ze ztrata McL je 2x vetsi nez Renaultu, ale pripoustim, ze vykon Renaultu sel nahoru a ta ztrata muze byt tedy dnes 30 koni na Mercedes a Honda tak ztraci na Renault cca 50 koni. O kvalifikacnim modu se Horner vzdy zminoval, ze nic nemaji, vychazim z toho. Honda prej snad dva zavody zpet nasadila kvalifikacni mod, ktery nemuze byt pouzit cely zavod, nemaji overen vliv na spolehlivost. Mel by mit vykon cca 25kW, tedy cca 35 koni. Takze pak ztrata Hondy na Renault nevypada az tak hrozne, kor ne ve kvalde. Placnu cca 15 koni a to je nula nula nic. Pripustme ale tedy ze bude ta ztrata vetsi 15 az 50koni (ze i Renault ma kvalda mod o vykonu 35 koni, coz pochybuji).
A ted mi rekni kolik by mela byt ztrata na kolo ve kvalde treba ted v Japonsku. Rika se 10 koni znamena 0,1s na kolo. Rekneme ze to bude 2x tolik, takze ztrata by mela byt ve kvalde 0,2s az 1s??? No proste me ta ztrata ve kvalde u McL dost znepokojuje, protoze tam proste vidim uplne jina cisla, o dost vyssi cisla. Proste tam nevidim tu konkurenceschopnost McL pristi rok s Renaultem a to me trochu znervoznuje. Proste se mi nezda, ze by ty problemy s casy ve kvalde byly jen na Honde, ikdyz tak 75% tam je
Hodnotim stavajici stav, co bud epristi rok tezko rici. Vse je ale otazka vyvoje jak motoru, tak sasi, takze tvrdit pristi rok kdyz to najednou u McL pojede, ze to bylo jen motorem je nesmysl, protoze i sasi bude uplne jine. To same plati o tom, ze Renault muze nasadit uplne jiny motor a najednou vykon bude. u Hondy je to pristi rok neznama s vykonem, ale spolehlivost si myslim, ze je dnes na urovni Renaultu. verim ze v Japonsku dojedou obe auta do cile.-
-
uzivatel001639
07:19 05.10.2017 89.111.77.XXXPosledni kvalda 1,1s, predposledni kvalda, kde by nemelo jit o vykon motoru, tudiz se by se dala predpokladat spise ztrata cca 0,1-0,5s byla ztrata 1,4s a v Italii kde tedy o vykon slo, rekneme mela byt ztrata cca tech 0,2-1s tak byla ztrata rovnych 2,5s.
Mne se to proste nezda, ze je vse jen motorem a pora to tam nevidim, ale je videt nejaky posun, za posledni zavody. Uvidime, ale vypada, to ze se auto lepsi, jestli je to sasi nebo motor tezko rici, rekl bych trochu motor a asi vice sasi, proto na nem vidim take dost prostoru pro zlepseni. Doufam, ze se s tou konkurenceschopnosti pletu a pristi rok McL pojede na spici, ale zatim o tom nejsem presvedcen. Zatim to vidim na 4. misto
Nakonec tech 10 koni nebude odhadovanych 0,1s na kolo, ale 0,2s na kolo a pak to uz McL vychazelo. S timto predpokladem a sasim, co predvedli ted posledni zavody by to mozna mohlo pristi rok klapnout. RB ztraci cca 0,5s, takze pokud to bude neco okolo 0,2s cca 10 koni, tak by mohly byt na stejne urovni. Ted jen aby tu ztratu dostali k te 1s a mohly by pristi rok u McL slavit bednu hned od pocatku sezony-
rock
08:46 05.10.2017 37.188.149.XXXPrůměr za celou sezónu při suchých kvaldách je asi 1.15 s.
Ale upřímně řečeno, myslím si, že odvozovat rozdíly ve výkonu PJ z časové ztráty je přinejlepším zavádějící. A už úplně je blbost převádět ztrátu na sekundy, když je každý okruh jinak dlouhý. Když už by bylo něco vypovídající, tak procenta (McLaren očividně ztrátu stahuje; až po Baku se to točilo okolo 1.5 %, teď se to tlačí spíš k 1.0 %), ale ani z toho bych si nějaký chybějící koně odvozovat nedovolil.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
badys
12:50 04.10.2017 46.13.68.XXXJá si taky myslím , že Hondě to začíná šlapat . Spolehlivost se zlepšila a až bude 100% , vrhne se Honda na výkon. Možná je škoda , že v Mcl je Alonso , myslím že hlavně kvůli němu byl takový tlak ......aby se hned v první či v druhé sezoně jelo o titul. Honda si ze startu moc věřila, vývoj nového motoru chce čas, testovat se nedá a stolice je stolice....
-
-
-
uzivatel001639
08:06 04.10.2017 89.111.77.XXXNeni to otazka roku 2018, ale roku 2019 a tymu RB-Honda. To bude pro McL hodne smutne, az se to opravdu stane a nevim jestli Zak uhaji svou zidli -
-
uzivatel001639
08:08 04.10.2017 89.111.73.XXXPristi rok nebude mezi Renaultem a Hondou velky rozdil. Odhaduji, ze spolehlivost do konce roku bude u obou vyrobcu stejna a vykon na konci roku taktez podobny
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek