DISKUZE K ČLÁNKU Pokud Honda začne příští rok vyhrávat a my ne, budeme za hlupáky, uznává šéf McLarenu

Šéf McLarenu Zak Brown si uvědomuje, že pokud Honda v roce 2018 začne v F1 vyhrávat a oni ne, pak budou vypadat dost hloupě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pokud Honda začne příští rok vyhrávat a my ne, budeme za hlupáky, uznává šéf McLarenu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 57, poslední 05.10.2017 13:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 04.10.2017 08:11
Počítej a doufej, já doufal každej rok už 3 roky… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 04.10.2017 08:05
Ne, a Zak to ví, příští rok vyhrávat Honda s TR… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 2 lidé) 04.10.2017 08:08
Pristi rok nebude mezi Renaultem a Hondou velky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Všechno, co zde píšete, jsou jen spekulace a zbožná přání. Pokud si já mohu něco přidat, tak že věřím tomu, že Honda udělá malý kvantový skok a TR dostane daleko lepší jednotku, než měl doposud McL. Nepodceňujte Japonce, sice špatně začali, ale pokud se rozhodli zůstat v F1, tak si věří a výsledek se může dostavit každým okamžikem. I když asi letos ne natolik, aby se McLaren mlátil do hlavy už nyní... Nezapomínejte, že díky té umělé krizi se nestali před osmi lety mistry světa. A to je určitě zabolelo.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Face

    Face

    90.179.37.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      178.40.54.XXX
      Stále dost zaostávají ve vývoji - i pro rok 2018, moc slavné to tedy žel nebude. A ani do roku 2020 podle mě Mercedes nedoženou, i když bych jim to moc přál. Bylo to fajn pro celou F1.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Tak nevím, ale pokud budeme brát za etalon Mercedes, tak ten za ty tři roky přidal 109 koní. Statisticky průměrně cca 35 koní za rok. Samozřejmě to bylo někdy víc, někdy míň. Je Honda podle vás schopna příští rok, kdy budou monopost teprve učit na Hondu, přidat tolik výkonu, že budou moci vítězit? Porážet Merc. a potažmo Ferrari se kterým tu nikdo moc nepočítá?
    A Renault? Ti už přeci na začátku sezony (květen?) avízovali, že velké posílení jednotky bude až na příští sezonu, že mají dost starostí se svým týmem. Peněz však mají dost, zkušenosti taky a větší výkon (nežli Honda) už teď.
    Soukromý tým jako McL nemůže jezdit na chvostu a nedojíždět donekonečna a já je bohužel chápu. Příští sezona McL bude určitě veselejší, než ta letošní, ale budoucnost po 2018 vidím černě. A ne tak kvůli motoru!

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Taková odbočka. Dívám se teď na historii F1. Zrovna je Velká cena Monaca 1975. Je zajímavé, jak se všechno zrychlilo. Hunt na Heskethu si při výměně gum stihl i pokecat s mechanikama. Je fajn vidět naživo takovou spoustu legend.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002202

    uzivatel002202

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Já nevím, co jim najednou vadí, že mohou být za hlupáky, když už tři roky hlupáci jsou. 18

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Honda velmi pravděpodobně nezačne vyhrávat příští rok ... a možná ani ty další.
    Jestli jsou pravda zvěsti o RB a Renaultu a že od roku 2019 bude Honda s RB, tak
    náhodná výhra v roce 2019 by mohla přijít, ale dle mého spíše ne ... Honda pořád bude ztrácet. Otázka je spíše kolik?
    S přístupem Hondy do teď si nemyslím že se na ostatní motoráře dotáhnou do roku 2020. A nakročeno nebudou mít dobře ani do nových motorů v roce 2021, protože ty budou asi odvozené ikdyž zjednodušené od nynějších motorů.
    Na druhou stranu si myslím že motor (lépe řečeno pohonná jednotka) renaultu se postupně bude dotahovat na PJ Ferrari a Mercedesu, protože renault jako tým chce útočit na titul od roku 2020, a sype do toho víc a víc peněz. Slyšel jsem že renault na začátku podcenil dokonce i financování vývoje hybridního motoru F1, ... a co si budeme říkat - vždy je to hlavně o penězích.
    Tedy budoucnost McL s Renaultem vidím vcelku pozitivně. 11

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Novy motory nebudou. Ani jeden motorar si to nepreje.
      To tvrzeni, jak se bude Renault dotahovat muzem napsat na kohokoli i na vyrobce sasi. Je otazka, jestli jsou k tomu nejake podklady, neco na cem toto tvrzeni muzem obhajit. Tady si zrovna nejsem jist, ze Renault ma nejaky zazracny motorarsky vyvoj. Nerikam, ze nemuze prekvapit, budu rad, kdyz se McL chytne. Jestli to bude pristi rok nebo az pozdeji je otazka.
      Ze bych si ale troufl tvrdit, ze v roce 2019, 2020 bude Renault lepsi nez Honda, tak to fakt ne 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Mě přijde že manko 30 koní a lepší spolehlivost, je lepší než ztráta 80 koní a o současné spolehlivosti nemluvě.Výchozí pozice na příští rok je daná a budou jen 3 motory.Ona je také otázka, kam až jde vývoj těchto agregátů tlačit, myslím výkonově, brzo přijde strop.Takže dotáhnout se, vypadá že bude "lehčí".Jenže výkon a spolehlivost se navzájem tluče, pokud není čas na zkoušení.Ono to bude i o jiných vlastnostech motoru, těžišti, spotřebě, velikosti, malém chlazení atd.To zvýším výkon o 20 koní nemusí nic znamenat.Může to dělat 0,4 vetříny na kolo (jak kde) , ale také nemusí a může to způsobit jiné problémy, třeba větší spotřebu, větší chlazení, takže pak to zase "odprdne" aero.Je to potřeba mít vyvážené a spolehlivé. 11 A to bude mít Honda opravdu co dělat.I bych věřil, že v roce 2020, mohou zabojovat, je to možné, ale rozhodně bych si na to nevsadil.Pravda RB má, bude mít dobré šásko, takže i s horším motorem by mohli bojovat o první místo.To horší ale znamená, být v okně 25 koní....tam by se Honda mohla dostat, co je horší....spolehlivost.Uvidíme... 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    185.137.144.XXX
    Prostě teď už jen chybí elf na čumák ... a jakmile Alonso odejde bude to juniorka Renaultu :)
    Hčko na kapotě RB bude super - jen zatím není jasné co přesně sledují s Aston Martenem

    Jinak viděli jste jak Honda v Malajsii šlapala? Takhle ještě letos nejela... (alonsou už má méně bodů než kolega... ale budiž - o titul se nejede takže to bych mu nevyčítal ... odchodu Hondy ale pomohl pořádně) ... koukám, - aby se z Mclarenu nestal tým, který si v každé volbě tahá jedině černého Petra

    No a za celkovou situaci Mclarenu Honda nemůže ... nebo skutečně nešlo nějaké sponzory získat včas? Titulárního neměli už v době, kdy jezdili ještě s Mercedesem.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.128.XXX
      Jak Honda šlapala? McLaren má mít šasi na podobné úrovni jako TOP týmy, přesto v kvalifikaci dostal 1,5 sekundy na kolo, a v závodě víc než 2 sekundy na kolo, a to Max nemusel jet naplno. Jasně pro Hondu to byl jeden z lepších závodů, ale odstup od konkurence je pořád velký.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        Presne na to ze v kvalde ztraci Honda s boostem na RB tak 20 koni, je odstup McL na RB veliky. Max nemusel jet naplno? No mozna nemohl, ze by se mu Renault za zady take mohl rozpadnout 12 Pochybuji, ze si neco takoveho dovolil, kdyz konecne za sezonu byly ve vedeni 12

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Honda na Renault ztrácí mnohem více.. cca trojnásobek.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.73.XXX
            V kvalde? Tomu se necce verit, kor kdyz jsem nekde zachytil info, ze Honda ma boost cca 25kw, coz je nejakych cca 35 koni, coz by znamenalo, ze v kvalde Honda ztraci cca 45koni na Mercedes a Renault v kvalde jen 15 koni na Mercedes??? To se mi nezda. 03

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              Naprosto nesmyslná čísla.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.73.XXX
                Je to mozne. Cisla jsou za predpokladu, ze Honda ztraci 80 koni na Mercedes a ten boost pro kvaldu maji cca 25kW, cca 35 koni.
                Za predpokladu, ze Honda ztraci cca 80 koni a jak rikas Renault jen 1/3(v zavodnim rezimu), tzn cca 26koni. Tak za predpokladu ze Honda ma ten kvalifikacni rezim cca 35 koni tak na Renault ztraci v kvalde cca 20 koni a Renault dale na Mercedes tech cca 26 koni. Je to za predpokladu, ze Renault nema kvalifikacni mod, coz se dosud tvrdilo.
                Jestli mas jina cisla klidne uved. Vis ze si radi pocteme a podekujeme za info 11

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Kaša

                  Kaša

                  82.142.123.XXX
                  Renault prý má taky kvalifikační mód. ale mnohem slabší než Ferrari a hlavně Mercedes. Pořád si tvrdíš tu svou, ale proti tobě je tu skoro celé osazenstvo a hlavně většina odborníků i v nejužších kruzích F1.
                  To co McL na konci spolupráce s Hondou uveřejňoval pomocí PR je asi slabý čajíček oproti tomu co by ses doslechl bez cenzury zevnitř týmu ... to už tu naznačoval Petr.
                  ... ale co, skutečnost uvidíme příští rok a v následujících letech. 13 04

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama