DISKUZE K ČLÁNKU Incident mezi piloty Ferrari a Verstappenem vyhodnocen jako závodní incident
Po několika úvodních vteřinách Grand Prix Singapuru bylo jasné, že bude následovat dlouhá řada debat a komentářů. Jak bylo uvedeno krátce po kolizi Räikkönena s Verstappenem a Vettelem, případem se zabývali komisaři - ale s ohledem na odstoupení trojice až po závodě.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Incident mezi piloty Ferrari a Verstappenem vyhodnocen jako závodní incident
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
Icewoman
15:54 18.09.2017 178.255.168.XXXKimi se nedostal do presu, ten si jede svoje - Max nejdřív jede doprava, ale tam je Vettel směřující vlevo, tak cukne zpátky doleva do Kimiho. Max udělal chybu, že odstartoval špatně, Kimi snad nemusí čekat, až se odlepí. Každý to může vidět jinak, ale největší následky to má pro Vettela. -
-
-
-
-
-
Duncan66
17:22 18.09.2017 89.29.32.XXXZ tech 3, kteri nakonec kolidovali ma Vettel jako jediny 9 trtestnych bodu a pripadna dalsi penalizace by znamenala stopku. To hovori za vse. Vettel pokazil start a snazil se to zachranit, ale bylo prilis pozde. Spatne vyhodnotil situaci a stejne jako v Belgii 2016 tam to treti auto asi nevidel a tak si myslel, ze muze soupere vytlacit jeste o par metru vice. Mozna by mu nekdo mel na par zaberech ukazat, ze na startu jsou v ruznych chvilich casto vedle sebe tri i ctyri auta a kdyz podela start, tak musi pocitat s tim, ze se souperi dotahli a muzou byt vedle sebe. Takze ano, v podstate veskera vina jde na jeho vrub, protoze on spatne predvidal a spatne vyhodnotil realitu. Verstapen proste o dalsich par metru uhnout nemohl.
-
-
-
-
Duncan66
20:16 17.09.2017 89.29.32.XXXBylo jasne, ze v politicke frasce a show F1 nemohl byt Vettel urcen jako vinik, protoze by dostal trestne body, coz by znamenalo stop na zavod a definitivni konec v boji o titul. A o prachy jde preci az na prvnim miste.
Kdyby byl v pozici Grosjeana 2012, tak verim, ze by dostal flastr, protoze uz tech kolizi mel Vettel za posledni dobu az prilis. A uz minimalne potreti za posledni dve sezony svym nesmyslnym manevrem znicil zavod stajovemu kolegovi. Kam se hrabe nekompromisni chovani Hamiltona s Rosbergem, Pereze s Oconem a dalsich stajovych kolegu. Vettel je v tomto absolutni jednicka, co se vyautovani tymoveho kolegy ze zavodu tyce-
-
Duncan66
17:27 18.09.2017 89.29.32.XXXa) nejvice menil smer Vettel, pokud tvrdis neco jineho jsi slepy, nebo jsi fanaticky rudy nok
b) Raikkonen naboural do Verstapena, protoze byl rychlejsi. Byl to on, kdo svoji vetsi rychlosti najel svym zadnim kolem do predniho kola Verstapena. Podivej se na ty zabery znovu a znovu a nech od nekoho zkusenejsiho, kdo je v jakem aute, asi ti to dela problemy.
c) Ano protoze Vettel tam byl zcela nesmyslne -
Iscarian
01:26 19.09.2017 89.177.215.XXXK bodu a)... Ono by bylo dobré si odpovědět, proč vůbec Verstappen změnil směr. Nejdřív jel mírně doprava a poté zase doleva a já si myslím, že důvod proč změnil Verstappen směr doleva byl Vettel, který vůbec nejvíc měnil směr a to doleva, v podstatě křížil směr Verstappenovi. Jenže, Raikkonen dobře odstartoval a ve chvíli, kdy Verstappen uhýbal Vettelovi, tak už tam byl Raikkonen a došlo ke kontaktu mezi Verstappenem a Raikkonenem a pak všemu co následovalo.-
-
Iscarian
10:07 19.09.2017 89.177.215.XXXJistě, Verstappen mohl brzdit, ale nebrzdil, ovšem stejně tak Vettel nemusel, tolik doleva a křížit tak moc Verstappena. Verstappen taky asi nepředpokládal, že Vettel půjde tolik doleva. Takže oba zmínění jezdci mohli něco udělat, nebo naopak nemuseli, ovšem dopadlo to tak, jak to dopadlo. Vzhledem k tomu, jak všichni tři odstartovali, tak největší díl viny na nehodě bych hledal právě ve velkém a dle mě naprosto zbytečném překřížení zprava doleva od Vettela. A hlavně možná všichni trochu zapomínají, že se to stalo strašně rychle, při velké rychlosti, respektive při velkém zrychlení... -
-
-
-
-
Easy
07:47 19.09.2017 46.135.15.XXXHodnotit konzistentnost rozhodování komisařů po 14 letech nemá asi cenu. Situace podobná, Kimi výborný start, akorát Ralf se přesouvá do závodní stopy před nájezdem do zatáčky. Kimi doplatil na svůj dobrý start a na to, že třetím jezdcem nebyl zřejmě viděn/vnímán. Když se dvě auta potkají kolama, následná bouračka může mít různou intenzitu okruh od okruhu. Teď jenom čekám, kdy FIA dostane nápad, že odkrytá kola jsou nebezpečná a udělá z F1 speciály LMP1.
Mimochodem - na F1.com mají chybu v archivu. Dle oficiálních stránek startoval z pole Raikkonen.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek