DISKUZE K ČLÁNKU Incident mezi piloty Ferrari a Verstappenem vyhodnocen jako závodní incident
Po několika úvodních vteřinách Grand Prix Singapuru bylo jasné, že bude následovat dlouhá řada debat a komentářů. Jak bylo uvedeno krátce po kolizi Räikkönena s Verstappenem a Vettelem, případem se zabývali komisaři - ale s ohledem na odstoupení trojice až po závodě.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Incident mezi piloty Ferrari a Verstappenem vyhodnocen jako závodní incident
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
virtual
15:18 18.09.2017 193.165.236.XXXVždyť se na ten záběr podívej, VET i VES v tom okamžiku jedou k levému okraji dráhy (po směru jízdy), takže ano, VES zřejmě uhýbal (reagoval na VET), ale do prostoru, kde jel RAI. Podívej se např. na vzdálenosti kol VES a RAI formule, oba zjevně stejným směrem nejedou, že? Z onboardu je vidět, že RAI jel rovně, a urazil si zadní kolo o přední kolo VES formule, to je opravdu jasná situace.
Stejně jako VET promarnil příležitost na zdramatizování boje o titul, VES promarnil šanci ukázat, že je vyspělým pilotem. Budu spekulovat, ale dva mistři světa se mohli před ním navzájem vypoklonkovat (možná dokonce tři) a VES mohl být o pár set metrů dál první, vše je to jen věc rozhodnutí, on neubral...-
Petr
08:02 19.09.2017 109.81.245.XXXJo, díval jsem se na to. Ty mylné argumenty vyplývají asi z představy, že kdyby se Vettel rozhodl křižovat po startu trať, jak to udělal, a Verstappen neuhnu, že by to byla chyba Verstappena. Nikoliv! Kdyby jel rovně a Vettel se přesouval vlevo, tak by byl potrestán Vettel. Max nemá povinnost mu uhýbat. Vettel nebyl o celý vůz před ním. Verstappen logicky nepředpokládal, že do něj bude chtít Vettel narazit.
Nerozumím tomu, proč vám vůbec nevadí ten agresivní přesun Vettela po zpackaném startu. Navíc je vidět, že Max ubírá plyn, když vidí, že je zle. Na brzdu dupnout pochopitelně nesmí, to může naznačit vážně jen hloupý člověk - vytvořil by mnohem nebezpečnější situaci (těsné rozdíly, za ním spousta dalších naplno akcelerujících vozů).-
-
-
-
-
virtual
13:15 19.09.2017 193.165.237.XXXTo samozřejmě vůbec není pravda, zaprvé - VET se VES vozu vůbec nedotknul, tedy do něj nenajel. Zadruhé - první volí stopu a ten vzadu má větší díl zodpovědnosti zabránit kolizi, už z čistě praktických důvodů jako zorný úhel atd. Zatřetí - VES do poslední chvíle jel (jako poslední z celé trojice) někam, kam se nemohl vejít (zabránit kolizi má povinnost i závodník!), ani nemohl počítat s tím, že auta kolem sebe ze své, nevýhodné pozice dá na brzdy a všichni společně vykrouží první zatáčku... Začtvrté - respekt k soupeřům, ať je míra zavinění jakákoliv (bez viny je jen ALO), VES se stal účastníkem kolize s pilotem, který v tu chvíli bojoval o titul...
BTW Právě proto, že je pilotem F1, by měl mít přehled, chytrost, odhad, nejrychlejší reakce, plnou kontrolu nad vozem atd.-
Petr
14:34 19.09.2017 109.81.245.XXXNemáš pravdu, ale už to tady nebudu dále řešit, nemám na to čas, táhne se to dlouho a co jsem chtěl říct, to jsem tady řekl. Myslím, že to tvé BTW by mělo platit na všechny jezdce, pokud chceš být objektivní - nejen na VES. Mezi lidmi z F1 v názoru na to, kdo je vinen, panuje celkem vzácná shoda. Měj se fajn!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Invertèbre Syntexis
23:57 18.09.2017 37.48.47.XXXTreba jako ubral RAI pri sevreni od VET a ALO v Nemecku 2014?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Duncan66
20:28 17.09.2017 89.29.32.XXXNekdo se cpe a kolize nema. Rozhodne ne tolik, kolik jich mel Vettel za posledni dve sezony. Uz by si s nim mel o tom nekdo promluvit.
Horlivost Grosjena v roce 2012 se trest na jeden zavod utlumit podarilo, od te doby nebyla jeho vinou tusim zadna kolize na startu a behem prvniho kola. Mozna je cas podobne pristoupit k Vettelovi, ktery si dovoluje na trati i v mikrofonu cim dal vic a zda se, ze to nebere konce. Az nekoho posle do spitalu, nebo do marnice at uz na trati, nebo nekoho mimo ni, bude uz pozde.-
-
Jirka_1
15:24 18.09.2017 217.30.64.XXXNikdo po něm nechtěl, aby někomu uhýbal, ale měl jet rovně. Tím, že uhnul ze stopy doleva, aniž by byl celým autem před Maxem, zavinil vypadnutí čtyř aut. Tak by vyletěl jen Kimi, který si za to mohl sám. Se na ten incident znovu a důkladně podívej.-
Easy
15:28 18.09.2017 46.135.92.XXXNa druhou stranu nikdo nechtěl po Maxovi, aby se tam stůj co stůj cpal. Jak už jsem psal výše - Max podělal start a snažil se to v T1 dohnat. Tohle je závodění a ne běžný silniční provoz, aby musel ten vpředu neustále hlídat zrcátka, aby náhodou někoho neomezil (navíc Max je známý svým přístupem k nájezdu do zatáček, kam se řítí přes mrtvoly).-
Jirka_1
15:38 18.09.2017 217.30.64.XXXAle podle videa se Max nikam necpal, cpal se před něj Kimi, jestli sis toho nevšiml. Max odstartoval a udělal jednu chybu, že si najel trochu na střed a tím udělal těsné místo na předjetí Kimimu, jenže nejel úplně souběžně s okrajem trati a tím se Kimi dostal do presu a zákonitě kolidoval s Maxem. Jenže hned potom zprava do Maxe najel Seb a bylo vymalováno. Podle videa z kokpitu Max prakticky nepohnul s volantem, takže jsi úplně mimo mísu. Max už totiž neměl kam uhnout ani zabrzdit, protože zadní kola obou Ferrari byla za předními koly Maxe.
Až budeš zase něco psát, tak si nejdříve všechno ověř. Možná jsi Sebovým fandou, ale to ho neomlouvá za ty voloviny, které i přes svoje 4 tituly stále dělá.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek