DISKUZE K ČLÁNKU Prezident FIA chce Hondě pomoci, aby zůstala v F1

Prezident FIA Jean Todt vyjádřil podporu Hondě. Je připraven ji pomoci, aby zůstala ve Formuli 1, pokud se ji nepodaří zajistit pokračování s McLarenem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prezident FIA chce Hondě pomoci, aby zůstala v F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 05.09.2017 10:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 4 lidé) 02.09.2017 16:23
Horší by bylo přijít o McLaren než o Hondu. »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 03.09.2017 12:30
Hele běž manipulovat dav F1 jinam jo.... 18 »
» uzivatel001639 (Hlasovali 3 lidé) 02.09.2017 16:20
Ono je otazka co Renault vlastne muze nabidnout… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.128.XXX
                  Respektuju tvoje znalosti, ale kdyby vždy věděli, kde budou zhruba za rok s motorem, nemohli by přeci 3 roky snášet takové výsledky. Kdyby Ronovi před 3 lety řekli, že se 3 roky budou trápit na úplném chvostu pole, nemohl by s tím souhlasit a od Hondy by odešli dávno.
                  Jo, Japonci mají své zvyky, ale už přdvedli několikrát, že motor postavit umí. Proto nějak věřím, že se jim to nakonec povede a s tou novou koncepcí se časem dotáhnou. Ale jak už jsem psal, netvrdím to jako fakt, je to jen můj subjektivní pocit a rozhodně se můžu splést. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    Ty tady pořád něco píšeš, ale nemá to hlavu ani patu. (Mike17)
                    Honda má vývoj oproti ostatním jak za cara klacka.To je holý fakt a výsledky tomu odpovídají.Pořád něco slibují a vysledky jsou na "STOLICI", to je ta co jim nefunguje.Viz korelace.

                    Napiš nám kdy naposledy Honda postavila špičkový motor. Kdy?
                    Pokud něco pišeš, musíš mít argumenty a ty máš jen nějaké radoby své chtění a pocity.S tím běž balit ženský a nedělej do motorů, je to směšné.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.128.XXX
                      No, zatímco ty máš argumenty opravdu špičkové. Renault vyvíjí motor o polovinu delší dobu a je kde? Použil bych expresivnější výraz, ale řekněme, že je daleko za špičkou. Renault udělal naposledy dominantní motor ten, který vystřídal Hondu. Ty další získali tituly jen díky skvělému šasi.
                      Takže bych mohl klidně použít tvé poslední 2 věty taky. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Adi

                        Adi

                        212.96.178.XXX
                        To sou kecy, Renault vyvíjí 1,6 V6T o cca 1,5 roku dý než Honda... a kde byl REnault před ROkem a půl a kde je HOnda dnes?! Ty 4 tituly RB byly jen kvůli šasi? Lžeš! Co třeba foukané difuzory? Celkově speciální módy motorů?! Si jen fanatik RB, co není schopen akceptovat fakt, že Renault byl nejlepší motorář poslední atmosferické doby.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.128.XXX
                          Honda ho momentálně vyvíjí 4 roky, Renault 5,5 roku. Jejda, moc se omlouvám. Ono to není o 50%, ale jen o 40% dýl. Tak to sorry, za tak neodborný odhad.
                          A ano, bylo to díky šasi. O tom, že Renault měl jisté výhody přes menší výkon jsem psal. Jako správný fanatik jsem nezapomněl zmínit i fakt proti mně. Přesto byl RB na špici i po změnách pravidel, kde se foukání každý rok ořezalo, až se zakázalo úplně. Pokud máš pochybnosti, tak si srovnej jejich výkony na tratí s velkou důležitostí motoru s tratěmi, kde potřeba moc není. A pak mne zkus přesvědčit o tom, že nejsi fanatický zastánce Renaultu.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.128.XXX
                      Dopnil bych, že poslední špičkový motor Hondy byl ten, s kterým odešla z F1. byl tehdy mnohem lepší, než ten Renaultu.
                      A pak si zkus porovnat, kde byl výkon Hondy na konci loňské sezony a kde výkon Renaultu o 1,5 roku dřív. Pak ti z toho vyjde, kdo pracuje na vývoji rychleji. Letos začali úplně odznovu a pokrok je zřejmý. Tak uvidíme, jaký rozdíl bude mezi nimi na konci sezony. Celkem bych vsadil, že bude motor Honda výkonější, než Renault v půlce loňské sezony. 03
                      Stačí argumenty, nebo potřebuješ takové, že si určíš "pravěk" podle své potřeby? 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Adi

                        Adi

                        212.96.178.XXX
                        *** Myslíš ten nespolehlicé krám Earh Dreams?! Cože?! :D Hodna odešla z F1 v roce 2008 a jejich tehdejší V8 2,4l. byl suveréně nejhoší shit ve startovním poli. Ty žiješ úplně mimo reaitu...
                        Příspěvek byl redakčně upraven.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • GRAHAM

                          GRAHAM

                          77.236.218.XXX
                          Jj ve znalostech má mezery a pak davá do poměru věci, které se sice poměřovat mohou, ale na trati je to k ničemu.Prostě Mclaren bude mít oproti Hondě + 50 koní a to jsou světelná léta, myšleno v F1.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.128.XXX
                            Tak bys místo invektiv nějaké znalosti předvést měl. Pořád tu točíš jen to, že jsou na tom TEĎ o 50k líp. Což nikdo nerozporuje.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.128.XXX
                          Hmm, tak ti nevím, kdo je mimo realitu. Kde, že jezdil úžasný Alonso v roce 2008? Jo moment, on vlastně jeden závod vyhrál a mluví se o tom doteď. 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Pikaso

                            Pikaso

                            77.104.216.XXX
                            No nemohu zůstat mimo. Stejně jako vždy pouze rejpeš a vlastně opět skoro nic neříkáš, natož, aby jsi předložil nějak skutečnej pohled na věc a ne rejpání., Dodám jediné. V roce 2008 vyhrál FA závody 2 a hned po sobě. Mimo jiné sám FA v obyčejném autě R udělal 61 bodů a tvoje slavná H, celkem 14. Tak to mi trochu nejde dohromady ani s tím tvým nejlepším motorem na startovním roštu.
                            ---- A jenom poprosím, nelži, když si hraješ na odborníka.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.128.XXX
                              Nevím, kde ji vzal, že si hraju na odborníka. Myslím že několikrát jsem tu napsal doslova, že má víra v Hondu je jen subjektivní pocit. Nikoliv odborný názor. Nevím, proč to bereš jako rejpání. To svůj názor sdělit nemůžu? Od čeho diskuse jsou?
                              Diskuse byla o motorech!!!!! Ano s atmo Renaultem vyhrál Alonso 2x a Vettel 4x, Hill a Villeneuve. U ani jednoho nebyl rozhodujícím faktorem motor. O pololegálním šasi Alonsova Renaultu se toho napsalo podobně mnoho, jako o flexibilních křídlech RB. Nikde jsem tehdy nečetl, že by byl jejich motor lepší, než ten Ferrari. Pokud jde o Hondu, opět výsledky odráží celý vůz. Pokud si dobře pamatuju, jejich motor disponoval špičkovým výkonem. Jen ve voze BAR a později ve vlastním šasi mnoho šancí neměl.
                              V čem jsem lhal?
                              03

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                    • Adi

                      Adi

                      212.96.178.XXX
                      Dobře napsáno 01

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • Petr

                    Petr

                    78.157.167.XXX
                    Ale já nikde netvrdím, že vždy věděli, kde budou zhruba za rok. Loni ne, protože Honda slíbila překopat celou pohonnou jednotku a na jednoválcovém dynu vše vypadalo slibně. Teď chce Honda zůstat u současného konceptu i pro příští sezónu, mají detailní info o vývoji, o který se více letos zajímali, když se měli rozhodnout pro vypovězení smlouvy (více zítra) - takže zhruba ví, s čím příští rok Honda přijde. A navíc závodů přibude a limit motoru na jezdce se zpřísní (ze 4 na 3) - a jak jsou na tom se spolehlivostí.. A k tomu ten postoj Hondy, jiná kultura, jak přistupují k problémům.. jednou o tom sepíšu knihu. McLaren teď také ví dobře, na čem pracuje Renault.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.128.XXX
                      OK, názor beru. Ale stejně jim věřím. Je to jiná kultura, to rozhodně. Mně nějak bližší. Zatímco v Renaultu se "většinu času" stávkuje, japonci po špatné práci páchají sebevraždy. Jo, mají i svá negativa, ale těch dobrých motorů vyrobili spousty. Možná jsem naivní, ale věřím jim. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Petr

                        Petr

                        78.157.167.XXX
                        Na to máš samozřejmě právo. Já s tím kolotočem žiju, tak jsem tím trochu deformován. Jen.. nelze žít pouze z minulosti, obzvlášť v dravém prostředí F1 ne. Šancí s McL dostali dost, teď se budou moci činit s jinými. Ve středně-dobém horizontu ale vážně velmi nepravděpodobné, že se dotáhnout na špici.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                212.96.178.XXX
                Klasické Mike, jenom kecy. Renault v race modu je cca 25 ps za F + M, v kvlaifikaci o něco více a na Hondu má minimálně 60 ps. Stejně jako Honda kompletně předělali koncept, aby mohli M + F definitivně stánout! Spolehlivost je letos špartná, ale zapomíbáš, že loni ji měl REnault nejlepší. Je to stále dokola. Argumenty slyšet nechcete, jen pořád Renault špiníš. Letos NEMÁ RB horší motorový deficit než loni, to že leptos postavili špatný šasi není chyba Renaultu! Honda vyvíjí od roku 2012 - 2013 minimálně a nepředvedla vůbec nic, stále nejhorší spolehlivost a výkon. Celkem rád bych, aby nejen TR, ale hlavně celej slavnej RB odešel k Hondě. Aspoň by se konečně mohli začít opravdu na PJ vymouvat. Jestli jsou totiž letos až 3. Tak je to dáno hlavně jejich šasi, né PJ. Protože zde zazněno opakovaně, že jsou cca 25 ps za M+F, což je v pohodě v oknu pro vítězství ve VC... cca 1,5% ztráta ve výkonu. Mimochodem a to fanatici RB jako ty neradi slyší, ale v atmo éře byl Renault taky o cca 1 - 1,5% slabší v max power než Mercedes... a byby z toho 4 tituly!

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                212.96.178.XXX
                Ta čísla jsou jen tvé zbožné přání. Z pohledu race modu PJ: M + F jsou na tom velmi podobně -+5 ps, R ztrácí cca 20 - 25 ps, H cca 70 - 80 ps.
                RB ještě v hybrid éře neměl tak srovnatelný motor se špičkou jako letos a co předvádí? 70% jejich ztráty je jejich šasi, zbytek PJ. Podívej se, kde jsou ostatní týmy na Mercedesech? Williams paběrkuje, FI je TOP5 a bude ztácet... kecy o tom, že Mercedes si dává lepší motory než svým zákazníkům jsou lež. kromě Hondy, ktera je daleko vzadu nyní je reálné vyhrát i s Renaultem. Kdyby na to mělo RB šasi...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.128.XXX
                  Za prvé: Tvá odborná čísla o výkonech tu Petr pravidelně zpochybňuje. To bylo keců, když Marko řekl, že Renault ztrácí 60-80k a na konci sezony přiznal sám Renault ztrátu 60k. A to už jsou 3 roky.
                  Za druhé: Neustále tu "špiníš" RB a jejich časy. A přes neustálé výzvy jsi mi nedokázal odpovědět, proč se RB daří na okruzích s menším požadavkem na výkon a naopak se mu nedaří taqm, kde je výkon třeba. Tobě z toho vychází, že za to může šasi??? Promiň, kdo že je tu mimo?

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama