DISKUZE K ČLÁNKU Prezident FIA chce Hondě pomoci, aby zůstala v F1

Prezident FIA Jean Todt vyjádřil podporu Hondě. Je připraven ji pomoci, aby zůstala ve Formuli 1, pokud se ji nepodaří zajistit pokračování s McLarenem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prezident FIA chce Hondě pomoci, aby zůstala v F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 05.09.2017 10:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 4 lidé) 02.09.2017 16:23
Horší by bylo přijít o McLaren než o Hondu. »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 03.09.2017 12:30
Hele běž manipulovat dav F1 jinam jo.... 18 »
» uzivatel001639 (Hlasovali 3 lidé) 02.09.2017 16:20
Ono je otazka co Renault vlastne muze nabidnout… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.128.XXX
    Mne by dost pobavilo, kdyby Mclaren přešel k Renaultu a za 2 roky jim STR s Hondou dávalo na prdel. 12

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      K pobavení by to možná bylo, jen je zcela jasné že to nestane.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        62.240.164.XXX
        No nevím, nebyl bych si tak jistej, ale potenciál McL je asi o dost větší než TR a pokud by byl R na slušné výkonnosti, asi by neměli problém porážet i TR-H. Ale kde je psáno, že se u R nezblázní a něco nezmatlaj ???

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002804

    uzivatel002804

    85.71.165.XXX
    Taková otázka,proč si McLaren nedělá motory sám,tak nikdy nebude plnohodnotný tým a s tím že to je drahé a tak dále to snad ví a neměli by se na to vymlouvat už sou v F1 desítky let takže by na to měli být připraveni si dělat motory a né spoléhat na někoho kdo zrovna může nebo chce dodávat motory

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      Asi je důvod, proč do toho nejdou ani obrovské automobilky. Že by nějaký soukromý tým vrazil víc jak miliardu do vývoje vlastního motoru, asi nemůže být řeč. 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002804

        uzivatel002804

        85.71.165.XXX
        No jo ale proč tedy odcházeli od Mercedesu,ten vlastnil myslím nějak 40% McLarenu a Ron Denis se cuknul že McLaren bude samostatná automobilka která se nebude řídit příkazy Mercedesu a že oni budou dělat auta po svém myslím silniční vozy a tím pádem když se takhle trhli tak samozřejmě už McLaren ztratil privilegium na motory atd a stali se tedy nezávislými a když se tedy takhle osamostatnili tak tedy ze vším všudy nebo né nebo se tedy neměli oddělit od Mercedesu když teda nejsou tak schopní udělat si motor.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.128.XXX
          Protože Ron chtěl zachovat tým Mclaren a nechtěl z týmu udělat Mercedes. Proto Mercedes koupil Brawn a postavil vlastní tým. A bylo jasné, že Mercedes si nebude chovat konkurenci a nebude jim dodávat prvotřídní motory. Chtěli vyhrávat a to s motory Mercedes nejde. Jen nečekali, že Honda s výrobou motoru tak pohoří.
          Chtít po týmu jako Mclaren výrobu vlastního motoru, je jako divit se, proč v Dolní Lhotě nemají fotbalový stadion pro 50000 lidí s vyhřívanou plochou a umělým osvětlením. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel002804

            uzivatel002804

            85.71.165.XXX
            Tak to McLaren může do budoucna na titul zapomenout Honda není schopna Renault to je něco podobného jako Mercedes a další možnosti nejsou takže co McLarenu zbývá,být týmem středu nebo konce pole

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.128.XXX
              No asi tak. 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              On RB občas s motorem Renault nebojuje o bednu? Řešte realitu a ne nějaké pocity...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.128.XXX
                Realita je taková, že s motorem Renault mají týmy nulovou, opakuji nulovou, šanci bojovat o titul. A o to týmům jako RB a Mclaren jde. Ne o občasné spadnutí podia do klína, pokud má konkurence problém. 03

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jindrich K.

                  Jindrich K.

                  91.229.253.XXX
                  No já nevím, mě se nezdá, že by Red Bull získával jen nějaký haluz bedny. Loni tam spadlo i vítězství. Podle mě pokud někdo chce bojovat o titul tak je to snazší s motorem, se kterým se dá normálně bodovat a bojovat o podia, než s motorem se kterým je těžký odlepit se od chvostu pole a to je ještě ve hvězdách zda se nerozsype. Dlouhodobé plány jsou fajn, ale nevím co plánuje Honda, za 3 roky nepostavili byť jen zdánlivě konkurenceschopný motor a i tým jako McLaren s tím nic nezmůže. Pokrok Hondy je někde mezi nulou a mínus pětimilionem.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.128.XXX
                    Jestli máš 0% šanci na titul, tak je úplně jedno, jestli jsi za vítězem půl kola, nebo kolo. Když se podíváš na tu loňskou sezonu, tak vítězství měli jen dvě. Ve Španělsku, kde Hamík oba Mercedesy vyřadil v prvním kole a v Singapuru, který jim sedí díky malým požadavkům na výkon. Druhá místa také vždy uhájili jen když měl některý z Mercedesů nějaký problém, kromě Monaka (stejný důvod jako Singapur). Takže kromě okruhů jako Singapur, Monaco a Maďarsko neměli nikde ani náznak šance na vítězství. A ze třetích míst a šanci na 3 okruzích titul nezískáš. Ikdyž jezdil Ricci perfektně, ztratil 130b a to se ještě oba Mercedesy úspěšně dělili o body skoro 50:50. Prostě šance 0% i s Renaultem. 03

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    podstatně lépe by se nad tím rozmýšlelo, kdyby bylo jasné, jak budou vypadat příští pohonné jednotky po vypršení platnosti předpisů pro ty stávající. pak by se dalo uvažovat v dlouhodobějším horizontu. takto jsou to stále úvahy "pouze" na následující tři sezony. a to se může pak současná volba úplně otočit.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Japonská automobilka by pak musela tuto sérii s hanbou opustit.....
    Mohou z hanbou pokračovat....otázka co je horší.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Otázkou je jak moc chce Honda zůstat jen s TR, a zda to má pro ni vůbec smysl. A možná RB po tom aby Honda dodávala TR taky 2x nestojí. A navíc nevěřím že Honda o tom bude rychle rozhodovat, jenže není čas. Možná je to pro ni opravdu konečná pokud McLaren smlouvu ukončí. Co pak bude s McLarenem také nevím.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nordir

      Nordir

      89.102.16.XXX
      No hlavne ja nevidim nikde "value" pro to aby Mclaren presel k Renaultu. S kratkodobeho hlediska OK ale co potom? Pristi sezonu Mclaren s renaultem o titul bojovat nebude, dalsi rok na to se Honde muze motor vydarit a pak si Mclaren hodi masli.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Je možné že už nemaj žádnou důvěru že by Honda dokázala dotáhnout se na ty ostatní, s těmahle PU už to je jen na 3 roky, a Honda zatím opravdu nedůstojný výkon. A když velice věří svému šasi, chtěj alespoň sílu Renaultu.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama