DISKUZE K ČLÁNKU Prezident FIA chce Hondě pomoci, aby zůstala v F1
Prezident FIA Jean Todt vyjádřil podporu Hondě. Je připraven ji pomoci, aby zůstala ve Formuli 1, pokud se ji nepodaří zajistit pokračování s McLarenem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Prezident FIA chce Hondě pomoci, aby zůstala v F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovali 3 lidé)
02.09.2017 16:20
Ono je otazka co Renault vlastne muze nabidnout… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
uzivatel001639
16:20 02.09.2017 178.255.168.XXXOno je otazka co Renault vlastne muze nabidnout navic. Spolehlivost cca stejna, zadna vyhra a vykon rekneme o cca 40-50 koni vetsi. S tim titul taky neudelaj a do roku 2021 jsou odepsany. Myslim, ze RB Honde veri a vezme ji pro TR, tam ji necha rok, dva makat a za tu dobu budou pred Renaultem a pak RB prejde k Honde. RB na tom naopak muze dost videlat, protoze bude mit na vyber ze dvou jednotek. McL ostrouha a pochybuji, ze jim pak Honda neco da, kdyz se rozesli ne zrovna v dobrem. Za ty posledni leta ve mne Renault zrovna nejakou extra duveru nevzbuzuje, ale u Hondy se teprve uci, coz muze znamenat vetsi mozne pokroky. Jestli ma McL rozum zustane u Hondy a neumozni tak pripadne RB prejit na Hondu a tak si pridelavat problemy do budoucich let a to nejenom do roku 2021. Pokud by jezdil RB-Honda, musel by asi McL cekat az odejde Mercedes a bude dodavat jen motory.-
GRAHAM
10:55 03.09.2017 77.236.218.XXXAle prosím tě, Mclaren jasně a imho zcela spravně vyhodnotil, že Honda do roku 2021 ničeho zajimavého udělat není schopna.To že Renault je prozatím z nouze ctnost oproti Ferrari a Mercedesu, je jasné, ale to se může zlepšit (hlavně spolehlivost) a pokud Renault ač bude slabší bude v okně výkonosti, kde to lze dohnat šaskem, je vyhráno, samozřejmě pokud se šasko povede.Nakonec uvidíme přiští rok....
-
-
-
GRAHAM
16:15 02.09.2017 77.236.218.XXXIMHO šance že Honda udělá dobrej motor je vlastně nulová....odejít není riziko. To že Honda se zlepší to je jasné, ale Mercedes a Ferrari nedohoní, k tomu má blíže Renault. A taky i kdyby to dohnali, nemají spolehlivost....to sice Renault také ne, ale jemu chybí 30 koní, takže tam je šance prostě větší.-
-
GRAHAM
19:13 02.09.2017 77.236.218.XXXJak nejsou ? V součastnosti 50 koní náskok,10 koní je 0,2 až 0,35 vteřiny na kolo, jak kde.Všichni předělávají a posouvají, je tak 5% šance že by je Honda dohnala.Ty si myslíš že Mclaren je tak hloupej, že by si nezjistil, že to vlastně dohnat nejde? Věř že oni vědí jak na tom je Renault a jak na to me je Honda i co se týče vývoje cca půl roku dopředu.Pišeš nesmysli...-
Mike17
19:31 02.09.2017 185.149.128.XXXJo jsou možná i 50k pozadu. A Renault ztrácí kolik 30-40k na konkurenci? Tedy jsou za Renaultem skoro stejně daleko jako Renault za ostatními. Po 4 letech slibů, že vyrobí něco konkurenceschopného, pořád nic. Proč myslíš, že to za rok až 2 dotáhnou? Hondě věřím víc.
A Mclaren ví celkem prd, co bude za rok či dva. Kdyby měli takové informace, nebyli by 3 roky u Hondy.
Nepsal jsem, že Honda bude příští rok lepší jak Mercedes. Ale tipuju (ano, nevím to jistě ani to s jistotou netvrdím), že do dvou let bude Honda na úrovni Renaultu.-
uzivatel001836
19:51 02.09.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
Mike17
10:48 03.09.2017 185.149.128.XXXJá Hondu na dvorku určitě nemám, díval jsem se. Ale pamatuju si nějaké doby, kdyby byly motory Honda naprosto dominantní po několik sezon a ne jen jeden motor. Takže když už tu rád shazuješ názory jiných, chtělo by to oživit znalosti historie F1.-
-
Mike17
11:17 03.09.2017 185.149.128.XXXJóó, tak jsem čekal, kdy nám ukážeš ten pravý inteligentní názor. A je to tu.
Hmm a pravěk je to, že Ferrari dokáže vyhrát titul. A? Nedokáží udělat dobré auto? Titul motoru Renault už začíná být taky pravěk. A to Renault nebyl nejlepší motor. RB by vyhrál všechny tituly i s konkurenčími motory.-
GRAHAM
12:19 03.09.2017 77.236.218.XXXPočkej ty jsi nepochopil jedno, že Mclaren chce aspoň závodit o podia, být v předu, mít možnost závodit.To zsHondou mít minimálně 2 roky nebude a to nelze.Vždyť ti schopní by jim všechny utekli, proč dělali dobré šasko, pro špatný motor.Vždyť to nemá dlouhodobě smysl...
A když jsme u RB, ano RB měl Renault a ten byl slabší, jenže to dohnali šáskem.Když jseš v okně do 30 koní, tak je to reálné.Bohužel Renault nemá kvalifikační mód, takže v kvaldě nemají šanci, tam je ze 30 koní jednou tolik.V závodě je to ale už OK.
Dost si protiřečíš...ale nevadí, člověk se učí celej život.-
Mike17
13:22 03.09.2017 185.149.128.XXXNevím v čem si protiřečím.
1. Mclaren odešel od Mercedesu, aby nebral "jen" pódia. Tedy Renualt není řešením, kdyby zůstali u Mercedesu, byli by na tom 100x líp i s podřadným loňským motorem.
2. Za RB ztráceli 30k, ale trochu to dorovnali lepším foukáním a lepší pružností. Takže celkově byl slabší, ale nedá se to srovnat s letošními 30k. Co se týká pružnosti, nevím jak na tom jsou, foukání dnes neexistuje.
3. Šanci mají jen v závodech, kde výkon nehraje velkou roli (Monako, Maďarsko, Singapur). MS má bohužel závodů kolem 20-ti. -
-
-
-
-
-
Mike17
13:24 03.09.2017 185.149.128.XXXZkus si nejdřív projít diskusi. Najdeš tam, že jsem psal kdy to bylo a kdo Hondu vytlačil. Co měl Renault aspoň trochu schopný motor je taky 3,5 roku. Z toho se opravdu nedá žít. A o nejlepším výrobci by se dalo hodně pochybovat. Když vynechám ten "malinkatý" detail, že už dávno není atmosferické éra.
-
-
-
-
Petr
21:19 02.09.2017 78.157.167.XXXMcLaren ví hodně dobře, jak na tom bude Honda za rok. Za tři roky nebyli schopni se zlepšit, ve vývoji stále tápou, korelace v háji, na stolici stále neprohánějí kompletní V6 jako ostatní motoráři. Žel Japonci do roku 2020 ostatní nedotáhnout.. a není to jen o tom vývoji, ale i o té kultuře a o tom, jak přistupují k současným problémům, jak chtějí - nechtějí řešit věci. Do detailů nemůžu zabíhat, ale z těch jednání s nimi už mi jde hlava kolem.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek