DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes může do konce roku spotřebovávat více oleje než Ferrari, potvrzuje FIA

Mezinárodní automobilová federace (FIA) dnes potvrdila platnost svých posledních technických směrnic, které od Velké ceny Itálie zpřísňují spotřebu oleje. Jaký dopad to bude mít na motory Mercedesu a Ferrari?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes může do konce roku spotřebovávat více oleje než Ferrari, potvrzuje FIA

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 06.09.2017 00:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 29.08.2017 12:03
Rozdíl 0,3l na 100 km není převratný, problém je… »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 30.08.2017 20:34
Nevím, jestli jsi článek četl celý a pochopil ho … »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 30.08.2017 20:37
To není o 0,9 l více než konkurence, ale o 0,3 l… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                            • Petr

                              Petr

                              78.157.167.XXX
                              Jenom Monako, ale má. Takový závod tady je, takže je nesmysl psát cosi o litrech na závod, když mezi závody je rozdíl 50 km a člověk se tady baví o desetinách litru. Totéž s tou spotřebou..

                              F1 je sportem, kde se čas měří na tisíciny, a ty tady teď máváš rukou nad poměrně velkými odchylkami - 50 km sem, 50 km tam, 10 l sem, 10 l tam.

                              Nj, matematika 1. třídy, jak jsi správně napsal. 03 Pro někoho může jít o malé odchylky, to dokážu akceptovat, ale u tebe bych to zkrátka nečekal - neměl jsem tě za tech. analfabeta, ale když myslíš, že tě to šlechtí... a zastávání se hulvátů, prosím. Myslím, že jsem k tomu řekl vše, co jsem chtěl, v diskusi už tady podle mě nemá cenu pokračovat. Měj se hezky!

                              + 1 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                            • Jirka_1

                              Jirka_1

                              217.30.64.XXX
                              Atmosféry neměly spotřebu omezenou, omezení v litrech na závod bylo u prvních turbomotorů, jednak aby nešly do tak vysokých výkonů a hlavně aby se nějak srovnaly s tehdy používanými Cosworthy DFY. Myslím, že to bylo 210, pak 195 a později 185 l na závod, ale podvádělo se s podchlazením paliva, kdy jeho objem výrazně poklesl a dostalo se ho do auta hmotnostně více. Proto se dnes nastavila hmotnost, pak je jedno, jakou teplotu palivo má.

                              + 0 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Libor P.

                                Libor P.

                                89.190.61.XXX
                                Ja sem to tam nenapsal, ale myslel sem posledni atmosfery V8, 2,4l. Ty mely spotrebu okolo 200l/zavod, jasne, ze u atmosfer omezeni nebylo, to prislo az s novyma turbama a driv u starych turbomotoru. Mrazilo se i u modernich atmosfer, viz. Williams 2007, ale nepotrestan 05

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                  • Libor P.

                    Libor P.

                    89.190.61.XXX
                    Tak u Monaka je tohle presne.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
            • Jirka_1

              Jirka_1

              217.30.64.XXX
              Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001810

    uzivatel001810

    185.47.220.XXX
    Dost zásadní rozdíl. Mercedes může spálit o 0,9l oleje za závod víc. Tedy získat např. pro předjíždění zásadní výhodu. Není to fér, hlavně není fér jakákoli změna pravidel v průběhu sezóny. Opět to zavání politikařením. 02

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Rozdíl 0,3l na 100 km není převratný, problém je že oni nejspíše můžou ten olej spálit nárazově třeba v dvou kolech a to by pak při startu závodu či restartu mohlo být rozhodující. Pro udržení či sebrání pozice se to může hodit. Podle mě jsou různé změny módů motoru v závodě zlo a zhoršuje to podívanou.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Taky si myslím že čím je v autě více udělátek, tím menší důraz je kladen na umění pilotovo.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        souhlas. na druhou stranu, kdyby byla k dispozici pro diváky grafika a pořádné vysvětlení, co se s motorem děje, mohlo by být i tohle zajímavé. ale toho se nejspíš v rámci výrobních tajemství jednotlivých dodavatelů nedočkáme.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Ne všichni by to ocenili. Většina se jde na okruh podívat na to, jak se tam honí rychlá auta, mají to jako společenskou událost a ty technické věci je asi ani nezajímají.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Libor P.

      Libor P.

      89.190.61.XXX
      Otazka je, jak to spalovani oleje presne ridit, kdyz to jde pres krouzky a jestli je mozny to vubec narazove zvysit.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama