DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes může do konce roku spotřebovávat více oleje než Ferrari, potvrzuje FIA
Mezinárodní automobilová federace (FIA) dnes potvrdila platnost svých posledních technických směrnic, které od Velké ceny Itálie zpřísňují spotřebu oleje. Jaký dopad to bude mít na motory Mercedesu a Ferrari?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes může do konce roku spotřebovávat více oleje než Ferrari, potvrzuje FIA
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Petr
07:18 31.08.2017 109.81.245.XXXJak jde vidět, už sis ho přečetl a udělalo to velký rozdíl. Teď na rozdíl od prvního příspěvku už chápeš, že nejsou pravidla psána pro každého jinak, ale že platí pro všechny stejně. Jinak je úplně normální, že se upřesňují v průběhu sezóny s tím, jak týmy využívají šedé zóny-
jiras
12:24 31.08.2017 37.48.0.XXXJá ho četl už předtím a nic to nemění na tom, že v tuhle chvíli platí pro každého něco jiného. Příští závody prostě Mercedes jede pod jinými pravidly než ostatní. Hnus. Jak k tomu došlo je jedno. A není nic normálního na změnách pravidel v průběhu sezony, že si na to někdo ochotně zvykl to normálním nedělá. A ještě když to udělají tak stupidně, že je změní jen někomu.
-
-
-
-
-
Jirka_1
18:44 29.08.2017 217.30.64.XXXSpálit za závod o cca 0,9 l více, než konkurence, nic nepřináší. Při cca 150 litrech paliva je to hluboko pod 1% dodané energie. To z žádného motoru raketu neudělá. Rozdíl je v tom, že ten, kdo má menší spotřebu oleje, musí lépe řešit pístní skupinu, aby se méně oleje dostávalo nad píst. To je asi tak celé.-
-
Jirka_1
21:20 30.08.2017 217.30.64.XXXJe to na závod 0,9 l, protože rozdíl je 0,3 l/100 km a závod má cca 300 km. Olej nikdy nebude chladit spalovací prostor ani zvyšovat oktanové číslo paliva. Olej maže a pokud si myslíš, že je to jinak, tak si to nemysli. A nevěř všem hovadinám, které na netu někdo vyplodí.
Kdysi v dřevních dobách automobilismu se přidával olej do benzínu i pro 4T v poměru 1:400 za účelem tzv. vrchního mazání, zvlášť při záběhu motoru. Časem se přiišlo na to, že to nic nepřináší, akorát se vytváří více karbonu na ventilech a ve spalovacím prostoru. Takže se s tou hovadinou přestalo.-
Petr
21:28 30.08.2017 78.157.167.XXXJe to 0,9 l na 100 km, tedy ne na závod, jak píšeš, a ne "o cca 0,9 l více, než konkurence" - jak jsi chybně psal poprvé, proto jsem reagoval (objevilo to tady ještě i u Oldasse). 150 litrů paliva už dávno (od roku 2014) nepoužívají. Současné závodní motory fungují úplně jinak, než běžné silniční motory, na které jsi asi zvyklý. Nemysli si, že se o těch pár desetin litru oleje už půl roku handrkují jen tak - něco o současných pohonných jednotkách vím. Nejsem sice konstruktér, ale jsem pravidelně v kontaktu s inženýry F1 i výrobci motorů. Neboj, žádným hovadinám nevěřím, a už vůbec né těm od anonymních diskutérů, kteří si dnes můžou tvrdit, co je napadne.-
-
-
-
-
-
-
Petr
20:56 05.09.2017 78.157.167.XXXReaguješ ironicky, já tě neobviňuji - ať si o tobě udělá obrázek každý sám. Klidně připoj ještě další dva smajlíky, ať vypadáš třeba chytřeji a více nad věcí.
Já ti píšu, že to FIA udává v litrech na 100 km, a ty se mě zeptáš, v jakých by to asi měla udávat. Určitě ne v litrech na závod, jak se tady někdo snažil tvrdit - ale v technice se nevyzná a F1 nesleduje, beru to. Třeba přijdete na to, proč. Toho druhého nervózního "inteligenta" raději k ničemu nebudu vybízet, když neumí napsat ani jeden příspěvek slušně, argument žádný - chyby v počtech stranou.
A ještě jedna věc - já nejsem admin tohoto serveru a příspěvky nemažu. Můžu je nahlásit samozřejmě, ale naštěstí si tady admini podobné provokatéry a hlupáky hlídají. Proto to tady má úroveň a dobře se zde s lidmi diskutuje, na rozdíl od jiných serverů.-
Libor P.
21:20 05.09.2017 89.190.61.XXXTak to je snad jasny, ze se to bude udavat v litrech na 100 km, neni treda zduraznovat, ze FIA vi dobre, co dela. Jinak s tim palivem taky druhej nervozni "inteligent" nebyl uplne mimo, pokud vim, tak letos je max. 105kg, tj. nejakych 140 litru. Smajliky nepridavam, abych nebyl moc chytrej.-
Petr
22:02 05.09.2017 78.157.167.XXXTak tobě to už jasný je, ale před chvíli ještě někdo tvrdil, že jde o výhodu 0,9 l NA ZÁVOD (jejich délka se přitom pohybuje od 260 km do 310 km).
A tvrdil jsem, že 150 litrů se v F1 už dávno nepoužívá - to ten "chytrák" taky neměl úplně správně. Kdyby to napsal někdo normální, ale u člověka, který se hádá o desetiny litrů a dělá ze sebe strasně chytrého, jsem tohle rád nenechal bez povšimnutí. Místo argumentů se pak uchýlil k nadávkám a ponižování, čímž se hezky vybarvil.
U tebe mi ten druhý smajlík třeba přišel zbytečný - něco tím člověk naznačuje podle mě, ale můžeš si jich do příspěvku samozřejmě dávat, kolik chceš, na mě ohled neber.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek