DISKUZE K ČLÁNKU Kolem zvuku motorů je až moc veliký humbuk, tvrdí prezident FIA. Musíme respektovat trendy

Cíle nového majitele komerčních práv F1 - americké společnosti Liberty Media - jsou pro období po roce 2020 vcelku jasné: levnější, jednodušší a hlasitější motory

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kolem zvuku motorů je až moc veliký humbuk, tvrdí prezident FIA. Musíme respektovat trendy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 04.08.2017 08:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 01.08.2017 15:56
Ouřada se zaměřuje na trendy a diváci jdou jinam. »
» uzivatel001639 (Hlasovali 3 lidé) 01.08.2017 16:00
No kdyz jezdi pred F1 jine serie jako F2 nebo GP3… »
» Jirka_1 (Hlasovali 3 lidé) 01.08.2017 16:07
Tak zrušit závody GP2 a GP3 nebo jim namontovat… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Ja by som bol spokojný, keby sa v TV dali vypnúť komentátori, aby som si mohol dať hlasitejšie zvuk motorov. Talkshow ma nezaujíma.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Nejde o rychlost jako takovou, ale o pocit z rychlosti při průjezdu zatáčkou a pak především akcelerace ze zatáčky, tam obzvlášť jsou současné Formule 1 brutální.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      178.209.132.XXX
      Za měsíc budu schopen zhodnotit, jaký dojem z toho budu mít. Poslední tři roky byly přímo na okruhu takové sterilnější. Bohužel.
      Ale letos naposled bez halo.......

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • vojtano

    vojtano

    80.188.35.XXX
    F1 rozhodně nemusí respektovat nějaké pseudo eko trendy, naopak má být tím, kdo trendy a následně legendy tvoří!!!

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    178.209.132.XXX
    Proč by měla F1 dělat ekologickou agitku?
    Letadla nevadí? A Todt si myslí, že o elektřinu pro dobíjení elektromobilů se postarají solární nebo větrné elektrárny??

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Ouřada se zaměřuje na trendy a diváci jdou jinam.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Hm, nějaký ten rok zpátky se závodilo s 1,5 litrovými turbomotory a na jejich zvuk si nikdo nestěžoval. A co si budeme povídat - 1250 kobyl součané PJ v F1 nemají ani v kvalifikačním módu... :-)

    Než na kravál by se měli zaměřit na zvuk, aby běhal lidem mráz po zádech. Decibely jsou k ničemu, jen ničí sluchová ústrojí.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      No kdyz jezdi pred F1 jine serie jako F2 nebo GP3, tak kdyz pak sedis na tribune, tak nevis, jestli ta projizdejici F1 nema problem a nejede v uspornym modu do boxu. Je to ostuda. U F2 a GP3 je citit dle zvuku ze zavodi, F1 vypadaji ze jezdi zahrivaci kola a zavod zacne az pozdeji. Velke zklamani

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        Tak zrušit závody GP2 a GP3 nebo jim namontovat tlumiče... .-)

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        178.209.132.XXX
        Souhlas. Od 2014 již na tribuně používám chrániče sluchu pouze mimo F1.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.128.XXX
        Měl jsem možnost na živo porovnat současnou F2( a dříve GP2) se současnou generací hybridních motorů ve Formuli 1, a přišlo mě to přesně naopak... na jedné straně uřvané a pomalé vozy GP2 a na druhé svištící rakety Formule 1... prostě jako srovnání poslední generace pístových stíhaček a prvních proudových "monster".

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          178.209.132.XXX
          No když se podíváš na GP2, resp. F2 na rovince směřující k Parabolice na Monze, tak ty vozy nejsou zrovna pomalé 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.77.XXX
            Presne, ta rychlost neni o tolik jina. ten zvuj jasne rika, ze i GP3 jezdi zavod. Po F2 a GP3 proste kdyz najednou slysis ty tiche F1, tak to vypada jak zahrivaci kola nebo jizda za safetycarem u F2 03 Nebo kdyz jede Porsche cup, veterani, cokoli vypada ze zavodi vice nez F1. ty si tak krouzi po okruhu s takovym monotonejsim zvukem a rozbuseni srdce se z ocekavaneho prulety tryskace nedostavuje 12 Kde jsou ty casy 20tis otacek? 12

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama