DISKUZE K ČLÁNKU McLaren o svém dodavateli motorů pro rok 2018 rozhodne do září. Kdo připadá v úvahu?

Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier naznačil, že jeho tým musí o motorech pro příští sezónu rozhodnout do září. Jak dle posledních informací vypadají jeho možnosti?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren o svém dodavateli motorů pro rok 2018 rozhodne do září. Kdo připadá v úvahu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 09.08.2017 16:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasovali 2 lidé) 31.07.2017 10:31
Ja bych rekl, ze je rozhodnuto. Jestli vypadne… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 31.07.2017 11:17
O výkonnosti 4. specifikace nic konrétního nevím.… »
» Duncan66 (Hlasoval 1 člověk) 31.07.2017 12:02
Skoda, ze jsou Mercedes a Ferrarri podelani… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    McLaren má nyní jeden zásadní problém - má totiž dodavatele motorů. Pokud by z nějakého důvody Honda odešla z F1, pak by se dalo hovořit o tom, že McLaren přejde na jinou pohonnou jednotku - podle všeho Renault. Ovšem je otázkou, jestli nezačnou vyvádět a tlačit na FIA, aby dostali Mercedes... :-) Protože v tomto ohledu je FIA oprávněna přikázat týmu, který má volnou kapacitu (Mercedes po odchodu Manoru má), aby zásoboval potřebný tým svými PJ.
    Jenže asi jedno z toho nebude, Honda zůstane dál v F1 u McLarenu a Alonso zůstane tam, kde je.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Skoda, ze jsou Mercedes a Ferrarri podelani zbabelci, hlavne ze maji plne kecy o zavodeni a atraktivite, ale pri sebemensim ohrozeni jejich vysledku jde vsechno ostatni stranou a je na miste ciste pouze a jen chladny kalkul a nejaka zabavnost, napeti a atraktivita v F1 jsou na uplne posledni koleji.
    Na druhou stranu spojenctvi s Hondou nikdo s pistoli u hlavy Mclarenu nevnutil, bylo to jejich rozhodnuti, ale ta beznadej a tolik ztracenych let a miliarda dolaru vyhozena do kose jen kvuli spatnemu rozhodnuti o motoru je neco sileneho, v jinem sportu vec zcela nevidana.
    Asi jako by spickovy tym koupil golmana, ktery mel byt hvezdou, ale ono se ukazalo, ze je to naprosta dira a oni by ho nesmeli x sezon vymenit za jineho a byli odsouzeni hrat spodek tabulky. Proste demence.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.128.XXX
      Co mě paměť slouží, tak McLaren motor Mercedesu měl v letech 1995-2014, a získal s ním tři tituly v jezdcích (1998,1999,2008), a jeden titul v PK (1998). Takže výsledky žádná sláva, a sám McLaren v roce 2013 smlouvu vypověděl s dovětkem že s motorem Mercedes nemá na titul šanci.

      Spojovat McLaren a Ferrari mě příjde vzhledem k dlouholetým soubojům dost nepatřičné. Jak by to znělo McLAren-Ferrari?

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.167.XXX
        Proč by mělo být nepatřičné, když si McLaren někdo spojí příští rok s motory Ferrari, když o nich společně jednali?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          178.255.168.XXX
          Vzdyt by si ho mohli prejmenovat?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Tohle je věc, kterou Ferrari nikdy neudělá. V rámci budování image své značky dělají vše pro to, aby Ferrari bylo značkou výjimečnosti a exkluzivity, zatímco výroba nounejm motorů pro konkurenci by byla krok přesně opačným směrem. Z téhož důvodu asi nikdy nebudou předsezónní či sezónní testy F1 na okruhu ve Fioranu. Přitom se jedná o špičkově vybavený okruh, kde by se třeba daly provádět i mokré testy.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Iscarian

        Iscarian

        89.177.215.XXX
        Paměť Ti slouží dobře, jen bych doplnil, že v roce 2007 McLaren přišel o oba tituly vlastní stupiditou (respektive stupiditou klíčových osob McLarenu), která neměla do té doby obdoby. Takže ano spojení McLarenu a Mercedesu asi nebylo kdovíjaké, taky díky roku 2007. 02

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Iscarian

      Iscarian

      89.177.215.XXX
      Jak si napsal, McLaren sám a dobrovolně odešel od Mercedesu a spojil své síly s Hondou. Nevidím jediný důvod proč by Mercedes nebo Ferrari měly dodávat motory McLarenu, motory přece mají a tvrdili, že jedině s Hondou budou vyhrávat.
      Taky jsem četl tezi, že by McLaren přešel k Mercedesu dočasně, než by Honda "poladila" svůj motor a pak by se McLaren k Hondě vrátil. A ptal jsem se sám sobě, proč by měl na to Mercedes přistoupit a posloužit McLarenu jako užitečný idiot? Ale to byl nejspíš jen konstrukt, některých fanoušků.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Tahle komedie mě snad nikdy neomrzí. 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    "Přesvědčit by je mohla o hodně výkonnější čtvrtá specifikace letošní pohonné jednotky, ta však bude hotova zřejmě až v říjnu."

    Vis neco blizsiho o te vykonosti? Mluvi se o nejakem cisle nebo jen uvazujes, ze by kdyby.

    Nevis jak je to s tim predkomurkovym, HCCI zapalovanim, Uz ho Honda nasadila? Dle vykonosti predpokladam ze ne. Hasegawa rikal, ze je to na vyvoj nekolik mesicu, takze predpokladam, ze to bude chodit az pristi rok

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      O výkonnosti 4. specifikace nic konrétního nevím.
      Nějako technologii úsporného spalování už Honda má - alespoň to mi Hasegawa tvrdil v Rakousku, ale stále to podle mě není na úrovni Mercedesu/Ferrari.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        178.255.168.XXX
        Tak tos moc nepotesil. Tady jsrm doufal, ze nic nemaji a ze je sance jit nahoru pristi rok. Ted zacinam mit obavy ze pristi rok ten Renault dozenou ?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Na mě osobně to působí tak, že Honda tápe. Ale neznám detaily jejich vývojového programu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.77.XXX
            Tak naskocili do vlaku pozde, takze jejich vyvoj je proste pozadu. Jako tapani bych to zatim nevidel, ale ted tezko rici. Je mozne ze nasadili neco usporneho z duvodu, aby zlepsili momentalni situaci, aby nemuseli tolik setrit palivo, a ze pritom pripravuji neco vyrazne lepsi, tedy doufejme. I Hasegawa mluvil o tom, ze to zapalovani je vyvojove otazka mesicu. Pokud nejake vyrazne zlepseni neprijde pristi rok, tak uz bych se nebal mluvit o tom tapani a nejaky extra posun uz se asi moc cekat neda.
            Osobne se domnivam, ze to McL zkusi jeste s Hondou pristi rok, ze jim da sanci zapracovat na nove koncepci a pristi rok v lete se rozhodne. Bud bude Honda konkurenceschopna nebo holt i nahrada za Renault bude z dlouhodobeho hlediska do roku 2021 asi lepsi volba. Po tomto roce se pak ukaze jestli se nenajde nejaky nezavisly dodavatel.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Na toto rozuzlení budu také netrpělivě čekat, ale mám takové tušení že nebudeme mít jistotu ani na konci září a bude se čekat na tu Hondu verze 4.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Ja bych rekl, ze je rozhodnuto. Jestli vypadne Mercedes a Ferrari je to dle meho jasne a pristi rok uvidime slozeni Alonso-McL-Honda. Nevim, kdo by chtel nahradit Hondu Renaultem a to myslim jak Alonsa tak McL. McL by prisel o obrovske penize a jeho vykon by nahoru moc nesel, poruchovost je dnes uz podobna. Alonso by si rovnez moc nepomohl a pochybuji, ze by mu nekdo platil to co plati Honda. Pristi rok uz bude Honda na podobne urovni co Renault, takze predpoladam, ze si to umi vsichni(Ala+McL) dobre spocitat a jedine co by ta zmena obema prinesla je dost vyrazna financni ztrata 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        194.228.32.XXX
        Souhlasím s tebou El Senor.
        BOHUŽEL Mclarenu teď nezbývá nic jiného než Honda.
        Dokonce si myslím že by šli i do motoru Ferrari, ale ten taky nedostanou.
        Renault je lepší motor než Honda a taky si myslím že i v dalších rocích bude,
        ale McL zůstane s Hondou kvůli prachům, smlouvě a naději a naivitě 07 10
        A závod v Maďarsku ukázal jak dobré šasi McL opravdu udělat, a o to víc respektu k nim 01, jelikož na jeho doladění měli mnohem méně prostoru kvůli poruchovosti a celkovému lajdáctví Hondy.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Já nevím, myslím že rozhodnuto ještě není.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.128.XXX
        Pokud letos ztrácí Honda na Mercedes či Ferrari 100-120 tak na Renault ztrácí nějakých 70-90 koní. Pravděpodobnost, že v příštím roce Honda dostihne Renault je velmi malá.

        Ono je ale hlavně třeba nezapomínat, že problémem spojení McLarenu s hondou jsou peníze, které McLaren dostává za dlouholetou smlouvu. Vypovězení smlouvy s Hondou může vést k finančnímu vykrvácení McLarenu.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.167.XXX
          Renault letos neztrácí ani 50 koní (teda těch 50 přinejvyšším ztrácí jen na max. power-mod Mercedesu v kvalde).
          Peníze problémem nejsou - viz nedávný rozhovor se Zakem Brownem. Přišli o dost sponzorů, za reklamu teď nemůžeou chtít tolik, přicházejí o prize-money atd.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama