DISKUZE K ČLÁNKU McLaren o svém dodavateli motorů pro rok 2018 rozhodne do září. Kdo připadá v úvahu?

Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier naznačil, že jeho tým musí o motorech pro příští sezónu rozhodnout do září. Jak dle posledních informací vypadají jeho možnosti?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren o svém dodavateli motorů pro rok 2018 rozhodne do září. Kdo připadá v úvahu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 09.08.2017 16:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasovali 2 lidé) 31.07.2017 10:31
Ja bych rekl, ze je rozhodnuto. Jestli vypadne… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 31.07.2017 11:17
O výkonnosti 4. specifikace nic konrétního nevím.… »
» Duncan66 (Hlasoval 1 člověk) 31.07.2017 12:02
Skoda, ze jsou Mercedes a Ferrarri podelani… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
McLaren má nyní jeden zásadní problém - má totiž dodavatele motorů. Pokud by z nějakého důvody Honda odešla z F1, pak by se dalo hovořit o tom, že McLaren přejde na jinou pohonnou jednotku - podle všeho Renault. Ovšem je otázkou, jestli nezačnou vyvádět a tlačit na FIA, aby dostali Mercedes... :-) Protože v tomto ohledu je FIA oprávněna přikázat týmu, který má volnou kapacitu (Mercedes po odchodu Manoru má), aby zásoboval potřebný tým svými PJ.
Jenže asi jedno z toho nebude, Honda zůstane dál v F1 u McLarenu a Alonso zůstane tam, kde je.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Iscarian

Iscarian

89.177.215.XXX
Jak si napsal, McLaren sám a dobrovolně odešel od Mercedesu a spojil své síly s Hondou. Nevidím jediný důvod proč by Mercedes nebo Ferrari měly dodávat motory McLarenu, motory přece mají a tvrdili, že jedině s Hondou budou vyhrávat.
Taky jsem četl tezi, že by McLaren přešel k Mercedesu dočasně, než by Honda "poladila" svůj motor a pak by se McLaren k Hondě vrátil. A ptal jsem se sám sobě, proč by měl na to Mercedes přistoupit a posloužit McLarenu jako užitečný idiot? Ale to byl nejspíš jen konstrukt, některých fanoušků.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Iscarian

Iscarian

89.177.215.XXX
Paměť Ti slouží dobře, jen bych doplnil, že v roce 2007 McLaren přišel o oba tituly vlastní stupiditou (respektive stupiditou klíčových osob McLarenu), která neměla do té doby obdoby. Takže ano spojení McLarenu a Mercedesu asi nebylo kdovíjaké, taky díky roku 2007. 02

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Tak naskocili do vlaku pozde, takze jejich vyvoj je proste pozadu. Jako tapani bych to zatim nevidel, ale ted tezko rici. Je mozne ze nasadili neco usporneho z duvodu, aby zlepsili momentalni situaci, aby nemuseli tolik setrit palivo, a ze pritom pripravuji neco vyrazne lepsi, tedy doufejme. I Hasegawa mluvil o tom, ze to zapalovani je vyvojove otazka mesicu. Pokud nejake vyrazne zlepseni neprijde pristi rok, tak uz bych se nebal mluvit o tom tapani a nejaky extra posun uz se asi moc cekat neda.
Osobne se domnivam, ze to McL zkusi jeste s Hondou pristi rok, ze jim da sanci zapracovat na nove koncepci a pristi rok v lete se rozhodne. Bud bude Honda konkurenceschopna nebo holt i nahrada za Renault bude z dlouhodobeho hlediska do roku 2021 asi lepsi volba. Po tomto roce se pak ukaze jestli se nenajde nejaky nezavisly dodavatel.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Na mě osobně to působí tak, že Honda tápe. Ale neznám detaily jejich vývojového programu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Ne - viz kontext: peníze od Hondy by nebyly problém v případě, že by měli konkurenceschopnou pohonnou jednotku. McLaren by byl výsledkově úplně někde jinde, což by mělo významný dopad na finance.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Penize nejsou problem?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Tohle je věc, kterou Ferrari nikdy neudělá. V rámci budování image své značky dělají vše pro to, aby Ferrari bylo značkou výjimečnosti a exkluzivity, zatímco výroba nounejm motorů pro konkurenci by byla krok přesně opačným směrem. Z téhož důvodu asi nikdy nebudou předsezónní či sezónní testy F1 na okruhu ve Fioranu. Přitom se jedná o špičkově vybavený okruh, kde by se třeba daly provádět i mokré testy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

178.255.168.XXX
Vzdyt by si ho mohli prejmenovat?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

178.255.168.XXX
Tak tos moc nepotesil. Tady jsrm doufal, ze nic nemaji a ze je sance jit nahoru pristi rok. Ted zacinam mit obavy ze pristi rok ten Renault dozenou ?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.167.XXX
Renault letos neztrácí ani 50 koní (teda těch 50 přinejvyšším ztrácí jen na max. power-mod Mercedesu v kvalde).
Peníze problémem nejsou - viz nedávný rozhovor se Zakem Brownem. Přišli o dost sponzorů, za reklamu teď nemůžeou chtít tolik, přicházejí o prize-money atd.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.167.XXX
Proč by mělo být nepatřičné, když si McLaren někdo spojí příští rok s motory Ferrari, když o nich společně jednali?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Pokud letos ztrácí Honda na Mercedes či Ferrari 100-120 tak na Renault ztrácí nějakých 70-90 koní. Pravděpodobnost, že v příštím roce Honda dostihne Renault je velmi malá.

Ono je ale hlavně třeba nezapomínat, že problémem spojení McLarenu s hondou jsou peníze, které McLaren dostává za dlouholetou smlouvu. Vypovězení smlouvy s Hondou může vést k finančnímu vykrvácení McLarenu.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Co mě paměť slouží, tak McLaren motor Mercedesu měl v letech 1995-2014, a získal s ním tři tituly v jezdcích (1998,1999,2008), a jeden titul v PK (1998). Takže výsledky žádná sláva, a sám McLaren v roce 2013 smlouvu vypověděl s dovětkem že s motorem Mercedes nemá na titul šanci.

Spojovat McLaren a Ferrari mě příjde vzhledem k dlouholetým soubojům dost nepatřičné. Jak by to znělo McLAren-Ferrari?

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Skoda, ze jsou Mercedes a Ferrarri podelani zbabelci, hlavne ze maji plne kecy o zavodeni a atraktivite, ale pri sebemensim ohrozeni jejich vysledku jde vsechno ostatni stranou a je na miste ciste pouze a jen chladny kalkul a nejaka zabavnost, napeti a atraktivita v F1 jsou na uplne posledni koleji.
Na druhou stranu spojenctvi s Hondou nikdo s pistoli u hlavy Mclarenu nevnutil, bylo to jejich rozhodnuti, ale ta beznadej a tolik ztracenych let a miliarda dolaru vyhozena do kose jen kvuli spatnemu rozhodnuti o motoru je neco sileneho, v jinem sportu vec zcela nevidana.
Asi jako by spickovy tym koupil golmana, ktery mel byt hvezdou, ale ono se ukazalo, ze je to naprosta dira a oni by ho nesmeli x sezon vymenit za jineho a byli odsouzeni hrat spodek tabulky. Proste demence.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Já nevím, myslím že rozhodnuto ještě není.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

194.228.32.XXX
Souhlasím s tebou El Senor.
BOHUŽEL Mclarenu teď nezbývá nic jiného než Honda.
Dokonce si myslím že by šli i do motoru Ferrari, ale ten taky nedostanou.
Renault je lepší motor než Honda a taky si myslím že i v dalších rocích bude,
ale McL zůstane s Hondou kvůli prachům, smlouvě a naději a naivitě 07 10
A závod v Maďarsku ukázal jak dobré šasi McL opravdu udělat, a o to víc respektu k nim 01, jelikož na jeho doladění měli mnohem méně prostoru kvůli poruchovosti a celkovému lajdáctví Hondy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
O výkonnosti 4. specifikace nic konrétního nevím.
Nějako technologii úsporného spalování už Honda má - alespoň to mi Hasegawa tvrdil v Rakousku, ale stále to podle mě není na úrovni Mercedesu/Ferrari.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Tahle komedie mě snad nikdy neomrzí. 11

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
"Přesvědčit by je mohla o hodně výkonnější čtvrtá specifikace letošní pohonné jednotky, ta však bude hotova zřejmě až v říjnu."

Vis neco blizsiho o te vykonosti? Mluvi se o nejakem cisle nebo jen uvazujes, ze by kdyby.

Nevis jak je to s tim predkomurkovym, HCCI zapalovanim, Uz ho Honda nasadila? Dle vykonosti predpokladam ze ne. Hasegawa rikal, ze je to na vyvoj nekolik mesicu, takze predpokladam, ze to bude chodit az pristi rok

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama