DISKUZE K ČLÁNKU FIA obhajuje koncept Halo: Jedná se o nejlepší existující řešení ochrany hlavy
V příštím roce by se ochranný prvek Halo měl objevit na všech monopostech Formule 1. Toto rozhodnutí Mezinárodní automobilové federace zatím nenachází moc pochopení, a to primárně kvůli vzhledu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA obhajuje koncept Halo: Jedná se o nejlepší existující řešení ochrany hlavy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Easy
10:48 23.07.2017 109.81.209.XXX
"Risk je jednou z esencí motorsportu, naším cílem, jakožto zaštiťující organizace, je ale tento faktor co nejvíce omezovat..."
Tohle říká vše! Motorsport vždy byl, je a bude nebezpečný. Ve vrcholných disciplínách jakou F1 je závodí královsky placení jezdci, kteří toto riziko podstupují dobrovolně. Když z F1 udělají zorbing, nikdo se už na to koukat nebude a celá starost o F1 bude k ničemu. To by si ve FIA měli uvědomit. Měl jsem zato, že tato organizace je tu od toho, aby držela ochrannou ruku nad motorsportem a nehrála roli propagátora zelených a úzkostlivé snahy o nadměrnou bezpečnost. Výsledkem její činnosti jsou čím dál nudnější a sterilnější okruhy (po úpravách i ty starší) a monoposty, kterým se pomalu smějí i malé děti. Nebude trvat dlouho a F1 se dostane na úroveň fotbalu. Megaplacení účastníci cirkusu.
Tohle říká vše! Motorsport vždy byl, je a bude nebezpečný. Ve vrcholných disciplínách jakou F1 je závodí královsky placení jezdci, kteří toto riziko podstupují dobrovolně. Když z F1 udělají zorbing, nikdo se už na to koukat nebude a celá starost o F1 bude k ničemu. To by si ve FIA měli uvědomit. Měl jsem zato, že tato organizace je tu od toho, aby držela ochrannou ruku nad motorsportem a nehrála roli propagátora zelených a úzkostlivé snahy o nadměrnou bezpečnost. Výsledkem její činnosti jsou čím dál nudnější a sterilnější okruhy (po úpravách i ty starší) a monoposty, kterým se pomalu smějí i malé děti. Nebude trvat dlouho a F1 se dostane na úroveň fotbalu. Megaplacení účastníci cirkusu.
jumpman
09:25 23.07.2017 178.255.168.XXX
těch smrtelnej nehod kdy by hallo pomohlo bylo poslední dobou poměrně dost, ale žádná v F1, přesto se zavede v F1 místo serií, kde se tyto nehody staly...
... je vidět, jak FIA přemýšlí, v F1 se točí nejvíc peněz, týmy i jezdci mají nejlepší právníky, tak se to tam zavede, aby náhodou někdo z FIA nemohl být nějak účinně popotahován, ale v seriích, kde závodí v podstatě malí kluci, kde ti rodiče nemají peníze na nejlepší právníky, tam ať se všichni klidně po**rou...
... je vidět, jak FIA přemýšlí, v F1 se točí nejvíc peněz, týmy i jezdci mají nejlepší právníky, tak se to tam zavede, aby náhodou někdo z FIA nemohl být nějak účinně popotahován, ale v seriích, kde závodí v podstatě malí kluci, kde ti rodiče nemají peníze na nejlepší právníky, tam ať se všichni klidně po**rou...
Pepan
03:04 23.07.2017 89.24.157.XXX
Opravte mě, prosím, pokud se mýlím, ale za poslední dekádu došlo v F1 ke dvěma vážným nehodám. Ta první, to byla uvolněná pružina z Baricchellova vozu, která v Maďarsku poranila Massu. V tomto případě by byl Halo systém na kulové, pokud by se skákající pružina netrefila přímo do trubky před pilotem. Tou druhou nehodou byla havárie Bianchiho, kdy v Japonsku zajel velkou rychlostí pod jeřáb. V tomto případě by byl halo koncept na ho..., protože by stejně nedokázal Bianchiho ochráni. Z nižších sérií si pamatuji na nehodu mladého Surteese, kterému ulomené skákající kolo zlomilo vaz. Tam by halo efekt zaučinkoval, ale létající kola byla ošetřena lanky, která tomuto zabraňují. Nárazy do bariér se sice občas vyskytují, ale tam se obvykle jedná o bariéry tlumící energii jedoucího vozu a pokud jsou někde zdi, tak buď by byl náraz veden šikmo a tam by došlo ke sklouznutí vozu po tečně a nebo se jedná o okruh, kde ten náraz by byl v malé rychlosti.(viz třeba Monaco). Zdá se mi to, nebo FIA taknějak lže?
SergioPÉREZ
01:24 23.07.2017 78.108.155.XXX
Paradoxně zrovna teď vedle na webu čtu, že u nás při motokrosovém mistrovství pořádaném v Lokti, zahynul třináctiletý jezdec.
Tak mne napadá, FIA jděte se s tou přehnanou bezpečností v F1 VYCPAT !!!
Tak mne napadá, FIA jděte se s tou přehnanou bezpečností v F1 VYCPAT !!!
SergioPÉREZ
23:46 22.07.2017 78.108.155.XXX
Ani ve snu by mne nenapadlo, že s kámošem co někdy fičíme 80Km/h na silničkách bez jakékoliv ochrany hlavy budeme většími borci než nejlépe placení jezdci královské disciplíny motorsportu. Už teď mají helmy jak kosmonauti a v kokpitu jsou schováni a zalezlí jak myši, pomalu je tam už není ani vidět. F1 se změnila na velkou frašku závodů největších strašpytlů světa
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek