DISKUZE K ČLÁNKU FIA obhajuje koncept Halo: Jedná se o nejlepší existující řešení ochrany hlavy

V příštím roce by se ochranný prvek Halo měl objevit na všech monopostech Formule 1. Toto rozhodnutí Mezinárodní automobilové federace zatím nenachází moc pochopení, a to primárně kvůli vzhledu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA obhajuje koncept Halo: Jedná se o nejlepší existující řešení ochrany hlavy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 25.07.2017 18:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 23.07.2017 03:04
Opravte mě, prosím, pokud se mýlím, ale za… »
» Easy (Hlasovali 4 lidé) 23.07.2017 10:48
"Risk je jednou z esencí motorsportu, naším… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 23.07.2017 15:58
Ta pružina šla do oka, tudíž mimo střed vozu a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.155.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
No v tom souhlasím. Hamíkovi tituly mne příliš netěší, ale souhlasím. Hlavní je, aby to neměl tak jednoduché jako v minulých letech a bylo aspoň trochu napětí, jestli je získá. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.155.XXX
Už to, že se zajímáme o dění F1 je super! a případné rozdílné názory fandů tomu jistě přidají to správné "koření" na rozdíl od jiných sportů, třeba ve fotbale, kde jsou schopni, spíše než fandové..fanatici se mezi sebou pozabíjet. Tak ať je hodně dobrých závodů a vzájemných soubojů, Jinak s Tituly mistra světa F1 to vidím tak, že ještě 3 roky to bude záležitostí Hamiltona, ono moc důvodů aby tomu právě tak nebylo zase moc není, no uvidíme, čas to rozlouskne, tak ať to baví a fandí 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Díky, omluvu přijímám. Já to tak neberu. myslím, že je to podobné jak v F1. Prostě to uděláš a nesmíš přemýšlet nad tím, že něco nevyjde. Je to jen pár vteřin. Lezení v horách mi přijde mnohem horší, tam má člověk strach několik hodin nebo dní. Pravda, ty nejvyšší rychlosti jsou už "trochu" starší (zhruba 20 let) a testosteron mladého kluka hrál určitě svoji roli.
Nějak podobně se dívám i na problematiku bezpečnosti. Nepovažuju piloty moc za hrdiny. Spíš za někoho, kdo umí dělat něco hodně dobře. Nemyslím si, že někdo v kokpitu přemýšlí o tom, jestli když pojede moc rychle a vyletí z tratě, si zlomí nohu nebo se zabije. Prostě pojede na hraně a na důsledky nemyslí. Proto mi je jedno, jak nebezpečná F1 je. Jde mi o souboje na trati, chci napětí jestli někdo někoho předjede, napětí kdo získá titul. Chci vidět piloty snažící se jet co nejrychleji a ne co nejšetrněji k autu. Halo se mi vzhledově taky nelíbí, ale považuju to za "kosmetickou" záležitost. V tom se asi názorově rozcházíme. Já jen už nechci vidět, jak někoho na okruhu oživují. Toho už jsem si užil dost a ne jen v televizi. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.183.XXX
Opravím, ke třem. Ještě de Villotová. Že to bylo v testech je celkem lhostejné, jde o to, že seděla v F1.
Nikde jsem nenašel nějaký detailnější fotky nebo alespoň animaci její nehody, tak nevím, jestli narazila napřímo (pak by jí halo pomohl skoro jistě), nebo našikmo, případně na roh rampy, to by jí byl pravděpodobně nahouby.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.155.XXX
Tak to se TI Mike17 férově omlouvám, kritiku samozřejmě beru zpět a klobouk dolů před Tvým výkonem, zdolat 80ku to už chce fakt pořádné koule. V diskusi si na mne působil, jako by si byl 17 ti letý poberta co se jen vychvaluje a hlavně si vymýšlí, tak ještě jednou sorry 11. Jinak svým příspěvkem jsem chtěl říci, že normální člověk v každodením životě podstupuje při různých činnostech, jak už jsem uvedl třeba to kolo, o hodně větší riziko nebezpečí než současní jezdci F1 a to je právě ta věc, se kterou se nedokáží po tolika létech sledování F1 vůbec smířit, a tím chystaným zavedením Halo ochrany tuším, že podvědomě pro mne závody F1 skončily, asi velké emoce. Jak už jsem psal, každý má na to jiný úhel pohledu, názor a podle toho taky tak bere vnímaní dění světa Formule jedna. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
K trollování: Pokud ti nevoní dikuse o problému, nepiš na diskusní fóra.
K lhaní: Stačí si vybrat správný kopec. Pokud jsi vytáhl pouze 75, doporučuju některé z mých "oblíbených" lokalit. Několikrát přes 80km/h v kopci Jívová-Dolany u Olomouce (ještě na kole Eska z dob komančů), můj rekord 89km/h na silnici Terchová-Dolný Kubín už na lepším kole. Blízko k 80km/h mnohokrát na Lysé Hoře (Beskydy), Pradědu a některých Alpských sedlech (Stelvio, Jaufenpass, Hochtor).
Jo, musíš se "trochu" rozjet, ale nemusíš být profík (ti jezdí klidně kilem).
A teď si rýpnu: Pokud se při sjezdu na kole bojíš kamínků, zvěře, nebo nečekaných příhod, tvoje komentáře na téma "zbabělí piloti" jsou dost trapas. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Pánové, kdyby to bylo jak píšete, bála by se FIA žalob po zavedení Hala. Ne při jeho nezavedení. Už bylo několik situací, kdy něco těsně minulo hlavu pilota. Namátkou se mi vybavuje tuším Grojeanovo kolo kolem Alonsovy hlavy ve Spa, nebo Alonsova hlava těsně míjející zeď v Melbourne. Těch příkladů by bylo víc. Teorie, že by Halo nasměrovalo nějaký přemět natolik veliký, aby pilota zranil a současně natolik malý, aby proletěl mezi kokpitem a Halem a ještě přitom měl směr mimo pilotovu hlavu a ještě navíc k tomu všemu neztratil energii, to už řešme pád meteoritu, přímo na pilotovu hlavu. 03
Já v tom pořád nevidím jedinou lež, maximálně se můžeme bavit o tom, že něco z toho není jednoznačné. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Nepopírám, že jsme tu v drtivé menšině.

Milanek
Milanek 20:26 21.07.2017 185.137.144.XXX
Ona to možná úplná trága neni...
A: Lze to chápat jako ochranný oblouk, který vozy F1 měli a mají (dnes je součástí sání)
B. Nakonec myslím, že je to agresivnější, než ten šťít ... já to vydím mírně nadějně a ne až tak negativně
Hlavně ať nechají široké gumy a dají silné motory ... a tohle bude možná OK
Na Dakaru se trubky každému líběji.... Držím palce

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
opravdu to není složité. jde jen o to, co je pravý důvod a co je jen důvod zástupný. v rozhovoru s Totem se jasně píše, že FIA NĚCO zavést musela, protože jinak jí hrozilo, že by se vystavovala případným žalobám. kdyby v ten moment FIA usoudila, že nejbezpečnější je hosteska držící za jízdy nad jezdcem paraple, měli bychom pro příští rok dvojmístné formule....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.155.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Mě na tom štve že FIA to předkládá jako by Halo bylo samospásné. Nechápu, jak může ochránit pilota při čelním nárazu do zdi. Na druhé straně i při obrácení auta je pilot dostatečně chráněn. Dokázal to Kubica při Velké ceně Kanady 2007, kdy na rovince s vozem BMW Sauber udělal "eskymáka", očesal všechna čtyři kola, vůz byl na šrot, ale Kubica vystoupil pouze s poraněným kotníkem. Sice nejel následující Velkou cenu USA, protože jej lékaři nepustili na start, ale celý zbytek sezóny už absolvoval v pohodě.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Přesně tak. A co se týče Massovi nehody, vůbec bych tu nehledal že by Haloo mohlo pomoci, neb někdy by samo pomoci mohlo, ovšem někdy by naopak jezdci mohlo pořádně zavařit. Předměty které míří i mimo jezdce může Haloo nasměřovat do jezdce, a to navíc do míst které nejsou chráněny helmou. Kdyby to třeba někdy v budoucnu nějakou pružinu odrazilo těsně pod helmu, nechci to vidět.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Ta pružina šla do oka, tudíž mimo střed vozu a tam ta trubka Halo není. Po Massově zranění došlo k velkému zesílení skla v přilbách.
"V poslední dekádě jsme byli svědky několika vážných nehod, které mnohdy měly dlouhodobé následky. "
Ty nehody byly dvě a ani v jedné by Halo pilota neochránilo, takže první lež.
"že viditelnost z kokpitu zůstala nepoznamenána."
Ta trubka před pilotem jednoznačně zhorší jeho výhled, takže druhá lež.
"Testy také ukázaly, že ochrana není překážkou při opouštění kokpitu."
Piloti hovoří přesný opak, takže třetí lež.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Cooper

Cooper

188.120.212.XXX
jak jsem si pročítal poslední diskuze okolo halo tak si mě tam přišel jako jedinej kterej to vyloženě obhajuje 17 ale možná jsem si někoho nevšiml ,tak jako tak je vás menšina 03 nepamatuju téma kde by bylo tolik lidí proti možná ten pokus s předěláním kvalifikací

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
No všiml jsem si, že nejsem úplně jediný, ale OK. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Kdyby tu nebylo bez hallo vyšší riziko smrti, neexistoval by strach ze žaloby. Tedy buď je hallo bezpečnější, nebo nemůžou být žaloby. Není to složité. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Ta pružina nebyla z propisky, ale z auta. Tedy měla nějakou velikost a s velkou pravděpodobností by hallo trefila. Bianchi: OK. Pak bylo několik situací, kdy to bylo o fous, když minulo hlavu kolo vozu, nebo zeď. Je jen otázkou času, kdy to o fous nebude. v nižších seriích toho bylo víc. Předpokládám, že se něco podobného časem zavede i tam. Pokud jde o náraz do hlavy, stačí opravu malá rychlost, na to je F1 vysoce předimenzovaná.
Tedy jsem nenašel žádnou lež. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Už jsem jel několikrát na silničce přes 80km/h. Ale nikdy mne nenapadlo se kvůli tomu považovat za borce. Vždyť jen zalehneš a necháš kolo jet. To je jako něco úžasného???
Máme fakt jiné chápání toho, co je hodné obdivu. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

109.81.209.XXX
Jj 09

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama