DISKUZE K ČLÁNKU Honda otevřeně o vývoji motoru: Proč nezjistila problémy už na dynamometru?

Honda se do F1 vrátila v roce 2015, o rok později, než vstoupila v platnost nová pravidla pro motory. S čím vším se ve svém vývoji potýkala a proč letos zvolila zcela nové řešení pohonné jednotky, to přibližuje šéf jejího projektu Jusuke Hasegawa.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda otevřeně o vývoji motoru: Proč nezjistila problémy už na dynamometru?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 24.07.2017 16:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 22.07.2017 12:36
a nebo taky proto, že honda vyvíjí bez pomoci mcl… »
» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 22.07.2017 07:10
Hasegawa nám sáhodlouze vysvětlil, proč mají… »
» Jirka_1 (Hlasoval 1 člověk) 22.07.2017 08:58
Protože to na rozdíl od Hondy umí... :-) »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel002691

uzivatel002691

79.98.157.XXX
Problém Japonců je v tom, že se bojí cokoli rozhodnout a pořad jen jednají a jednají.
Pracoval jsem v japonské firmě a ten jejich strach byl až komický.
Klasický český přístup "Tak něco zkusíme a třeba to vyjde" jim zvedal všechny vlasy.na hlavě.
Ani segerovku jsem neuměl správně ohnout dle japonského standartu :)

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Ano teď to zní jako nikdy nekončící noční můra. 05 Trable McLarenu budou zjevně pokračovat, dokud to bude Hondu bavit se takto trápit ve světě Formule 1.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
já sem zvědavej na ten sauber příští rok, myslím, že problémy co maj s mcl nebudou na pořadu dne...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

37.188.142.XXX
Nejvetsi rozdil vidim ve vypadku z F1, kdyby tu byli i pred 10 lety nemeli by ty problemy. Chce to cas a kdyz to nekdo uchvata, tak proste nema vse odzkousene. Honda oba koncepty vyvijela krstkou dobu. Jak rikal Hasegawa, motor chce tak rok vyvijet a kdyz vezmeme, ze tacli v kvetnu, tak na zacstku roku to proste nemohlo chodit jako u ostatnich. Ferrari loni melo take problemy s vibracema a to zapalovani ostatni vyvijeli o poznani dlouho. Proste jsme cekali zazraky, ale ani Honda je neumi, uvidime za 2, 3 roky a pak muzem hodnotit

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Moc pěkný článek. Člověk pak líp chápe, proč se jim moc nedaří.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
a nebo taky proto, že honda vyvíjí bez pomoci mcl a nakonec se diví, co vzejde z toho, když motor namontují do neodpovídajícího auta...

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Ale je to změna po těch obvyklých pohádkách začínajících - a sedmero horami, lesy a moři.......

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
01 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Protože to na rozdíl od Hondy umí... :-)

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002202

uzivatel002202

185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Hasegawa nám sáhodlouze vysvětlil, proč mají problémy. Jenže stejné problémy museli řešit i u Renaultu, Ferrari a Mercedesu. Tak proč jim se to podařilo a Honda je zase jako poslední?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama