DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes a Ferrari se nás vlastně bojí, nachází vysvětlení Brown

Letošní sezóna má své evergreeny - jedním z nich je bezesporu stále bublající debata a dohady, zda McLaren a Honda zůstanou ruku v ruce i nadále, protože postup vpřed je stále klopotný a prozatím bez výsledků. Ovšem stačí si poslechnout Zaka Browna a věc má náhle docela jinou barvu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes a Ferrari se nás vlastně bojí, nachází vysvětlení Brown

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 20.07.2017 08:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jako (Hlasoval 1 člověk) 19.07.2017 09:20
A co cekali ....je to logické...Když Mercedes… »
» SergioPÉREZ (Hlasoval 1 člověk) 19.07.2017 13:40
Ve FERRARI byl Alonso nespokojený být věčně druhý… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    A co si myslíte o jezdecké dvojici McLarenu když odejde Alonso?
    Já si myslím že má tedy Ála dvě reálné možnosti v F1. Renault nebo McLaren.
    Ferrari určitě ne a Mercedes asi taky ne (ikdyž tam by to možná šlo po nějakém extra překvapení). Ještě je možnost že Alonso skončí a půjde do Indy nebo Le Mans.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Iscarian

    Iscarian

    89.177.215.XXX
    Tak moment, nejdřív Brown říká, jak je špatné, že jim Mercedes nebo Ferrari nechce poskytnout pohonnou jednotku a hned na to říká, že to Honda zvládne. Tak v čem je potíž? Proč si stěžuje, když to Honda zvládne?? 16
    Navíc bylo to rozhodnutí McLarenu odejít od motorů Mercedes, byla to jejich volba a zodpovědnost se spojit s Hondou, ať to Brown vezme jako chlap a nefňuká tu jak malé děcko. 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.155.XXX
    Ve FERRARI byl Alonso nespokojený být věčně druhý, u Mclaren-HONDA má Fernando
    jistotu, že tomu už tak není a ani nebude, takže určitě spokojenost,. 12 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Zadny lepsi motor nebude, takze Mclaren muze po dobu techto motoru zapomenout na jakykoli vyznamnejsi uspech, ci rovnou vitezstvi v zavodech. Aspon mame jasno a neni treba se zbytecne nervovat. Mclaren je odepsany minimalne do te doby, nez se prejde na novy typ motoru.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jako

    jako

    46.135.13.XXX
    A co cekali ....je to logické...Když Mercedes vidi jak Mcl dokáže bojovat s Williamsem a někde i s FI...Tak je jasný ze s jejich motorem by byli hned v TOP 3...Nepochybuju ze s jejich motorem nebo od Ferrari by dokázali přeskočit i RB...I když ten ma podle mého nejlepší šasi...ale Mercedes Ferrari a McLaren budou mít šasi hodně vyrovnané...A McL už by jim bral někde body...i když zas na druhou stranu by bral body i jejich největšímu konkurentů... Já v pozici McLarenu bych zkusil vyjednat s Mercedesem smlouvu o dodávkách motoru do toho roku 2020,vzdy s o rok starsim motorem.A pak se uvidí co Honda..nebo další výrobci...Ale já čekám ze i po te změně..bude mít Mercedes hodně dobrý motor.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Po te zmene 2020 pujde na nove motory vyuzit znalosti v hojne mire. Takze ten kdo bude mit motor na spici nebude po zmene dole. Jedine snad, ze ten kdo mel s nesim problem, treba s MGU-H, ktere se asi odstrani, tak muze vyrazneji povyskocit nahoru. Tady asi bude sance pro Hondu a jejich nespolehlivost, ikdyz to urcite do roku 2020 Honda vyresi. Videl bych to tak, ze ten kdo bude mit v roce 2019,2020 nejlepsi spalovak a MGU-K bude v dalsi motorove etape F1 opet na spici. Takze Honda musi makat, aby mela na cem stavet. Objevuji se tady nazory, ze Nez to Honda vyresi tak prijdou zmeny a bude zase v kopru. To jsou ale jasne nesmysly, Honda musi makat a pak by nemela mit vyraznejsi problem s prechodem na dve turba bez MGU-H nebo jak to nakonec bude.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        No prý má být v budoucnosti spalovák s bi-turby, a možná nějaké konponenty společné pro všechny motory ... tak ten vstup nového dodavatele nebude tak obtížný.
        Utopická myšlenka je kdyby si McL vyráběl motory sám - třeba ve spojení s Cosworthem a Illienem, ale to je velmi nepravděpodobné, ikdyž by se jim to hodilo i pro jejich super/hypersporty.
        Teď už asi fakt nezbyde nic jiného než zůstat s Hondou a doufat v zázrak, ale já tomu už moc nevěřím.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    A nakonec tedy bude vse jasne, Alu nikde (konkurenceschopny tym) asi nechteji a motory jiny(konkurenceschopny) vyrobce dodavat nechce 12
    No vypadalo to, ze se buhvi co bude dit a nakonec to asi dopadne tak jsem si myslel. Jde o velke prachy, nikdo si sam vedome nebude hazet klacky pod nohy 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    185.15.111.XXX
    Proč by měli Ferrari a Mercedes poskytovat PU McLarenu, když ten má silné partnerství s Hondou, které dle majitelů vzkvétá. A pokud si pamatuji, tak tob právě Zak Brown který rezolutně odmítnul, že by monopost McLarenu měl v další sezoně pohánět jiný motor než Honda.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Jo a motor Mercedes bych bral pro McLaren jako přechodnou variantu do toho přelomového roku ?2020/2021 kdy budou ty nové motory. To by snad přišli nový výrobci a McLaren by byl měl tovární podporu.
    A nebo by Mercedes F1 tým opravdu odešel a McLaren by se zase stal "továrním" Mercedesem ... ale odchod Mercedesu jako týmu nepředpokládám.
    Nebo to opravdu dokopou s Hondou do toho roku 2020, a tehdy čekat na zázrak, protože výrazné zlepšení Hondy další sezónu i ty následující neočekávám.
    Dle mého tedy velmi pravděpodobně konkurenci nedotáhnou. 09

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      A ty jako myslis, ze v roce 2020/2021 prijde nejaka spasa nejaky vyrobce, ktery k F1 necuchl a vysmahne nejlepsi motor mrknutim oka??? 18
      Pro me docela naivni predstava. Honda dela motory pro kdejakou serii a tady ma proste problem. Az Honda nasbira zkusensoti, tak v roce 2020/2021 bude dle meho na urovni dnesni konkurence a novy dodavatele, budou jiste zase pozadu. Ty chybejici roky vyvoje se musi nekde projevit

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        No určitě nebude mít nej motor, ale taky snad nepodcení vstup jako honda a hlavně bude mít jiný přístup než japonci s jinou mentalitou. Na to si v McL hodně stěžují a říkají že se takto v F1 nedá pracovat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • mi88ki

          mi88ki

          165.72.200.XXX
          Kdyby v Hondě pracovali skuteční Japonci, tak minimálně jejich ředitel spáchá, po vzoru historických tradic, rituální sebevraždu 03

          Ale protože je to pouhý "držkorytář", jako všude jinde, tak se koryta drží dokud to jde.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Brown srovnává nesrovnatelné. Red Bull měl tyhle problémy jedinou sezónu a zdaleka nebyly tak velké jako jsou dnes u McLarenu. Jezdci Red Bullu byli schopni dojíždět celkem pravidelně kolem poloviny startovního pole a v Maďarsku, které nás teď čeká, dojel Ricciardo třetí a Verstappen čtvrtý. A o tom si vedení McLarenu zatím může nechat jenom zdát.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      Zack srovnává situaci spíše principiálně - že tovární týmy nechtějí poskytnout PJ silnému týmu který by je ohrozil ... což týmy McLaren a RedBull můžou i s tím předpokládaným deficitem "lehce ošizeného" motoru. Zbývající týmy v F1 na to nemají.
      Bohužel to je politika a na druhou stranu je to logické, ne?
      Stejně se choval McL s exkluzivitou s Hondou. Nakonec to bylo kontraproduktivní,
      protože si myslím, že kdyby motory Honda používalo více týmu, tak jejich vývoj by byl o dost lepší.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Jo a taky si myslím že když zůstanou s Hondou tak Alonso odejde.
    Kdo myslíte že bude v McL příští rok v tomto případě?
    Stoffel zřejmě zůstane, ale kdo k němu?
    Nemyslím si že se Button vrátí ... ale druhého pilota si moc přesně nedovedu představit.
    Možná Bottase ... jestli vezmou Álu do Mercedesu, ale to si nemyslím že se stane.
    Nebo nějaký jejich mladík? Jak se jen jmenuje?
    Nebo vzít Giovinazziho kvůli motorům ferrari nebo Wehrleina kvůli mercedesům.
    A teď mě napadlo vykoupit mladého Sainze z TR když zůstanou s Hondou.
    A nebo Honda začne sypat ještě víc peněz a dá tam svojeho Matsushitu.
    Mladí z McL jsou Lando Norris a Nyc de Vries.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Bohužel musím souhlasit s článkem.
    Podobnost se situací s Red Bullem je velká.
    Akorát Red Bull moc nemám rád a jejich chování k Renaultu nebylo korektní.
    Všichni o McLarenu ví že je pořád špičkový tým a proto se mu Mercedes a asi taky
    Ferrari zdráhají dát motory. Oproti tomu se podívejme na Force Indii a Williams.
    Co předvádí W tento rok je trochu ostuda a co ukazuje FI je dlouhodobě velmi dobrá
    práce - speciálně vzhledem k rozpočtům. Ono tento rok je u W i na vině výběr jezdců,
    což u FI je pořád výborný.
    ... a myslím si, že McLaren by byl ještě mnohem jinde než FI a opravdu by mohl ohrozit Mercedes (ikdyž né pravidelně).
    Motory Ferrari se mi už z principu do McL nehodí, ale když nechtějí medvědi motor dát, tak bych bral i F motory.
    Prostě Hondě už vůbec nevěřím ... dle těch 3 let proč taky, že?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama