DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes a Ferrari se nás vlastně bojí, nachází vysvětlení Brown
Letošní sezóna má své evergreeny - jedním z nich je bezesporu stále bublající debata a dohady, zda McLaren a Honda zůstanou ruku v ruce i nadále, protože postup vpřed je stále klopotný a prozatím bez výsledků. Ovšem stačí si poslechnout Zaka Browna a věc má náhle docela jinou barvu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes a Ferrari se nás vlastně bojí, nachází vysvětlení Brown
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» SergioPÉREZ
(Hlasoval 1 člověk)
19.07.2017 13:40
Ve FERRARI byl Alonso nespokojený být věčně druhý… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Kaša
08:06 20.07.2017 82.142.123.XXX
A co si myslíte o jezdecké dvojici McLarenu když odejde Alonso?
Já si myslím že má tedy Ála dvě reálné možnosti v F1. Renault nebo McLaren.
Ferrari určitě ne a Mercedes asi taky ne (ikdyž tam by to možná šlo po nějakém extra překvapení). Ještě je možnost že Alonso skončí a půjde do Indy nebo Le Mans.
Já si myslím že má tedy Ála dvě reálné možnosti v F1. Renault nebo McLaren.
Ferrari určitě ne a Mercedes asi taky ne (ikdyž tam by to možná šlo po nějakém extra překvapení). Ještě je možnost že Alonso skončí a půjde do Indy nebo Le Mans.
Iscarian
18:59 19.07.2017 89.177.215.XXX
Tak moment, nejdřív Brown říká, jak je špatné, že jim Mercedes nebo Ferrari nechce poskytnout pohonnou jednotku a hned na to říká, že to Honda zvládne. Tak v čem je potíž? Proč si stěžuje, když to Honda zvládne??
Navíc bylo to rozhodnutí McLarenu odejít od motorů Mercedes, byla to jejich volba a zodpovědnost se spojit s Hondou, ať to Brown vezme jako chlap a nefňuká tu jak malé děcko.
Navíc bylo to rozhodnutí McLarenu odejít od motorů Mercedes, byla to jejich volba a zodpovědnost se spojit s Hondou, ať to Brown vezme jako chlap a nefňuká tu jak malé děcko.
airwar1939
18:54 19.07.2017 185.15.111.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.
SergioPÉREZ
13:40 19.07.2017 78.108.155.XXX
Ve FERRARI byl Alonso nespokojený být věčně druhý, u Mclaren-HONDA má Fernando
jistotu, že tomu už tak není a ani nebude, takže určitě spokojenost,.
jistotu, že tomu už tak není a ani nebude, takže určitě spokojenost,.
Kaša
10:28 19.07.2017 82.142.123.XXX
No prý má být v budoucnosti spalovák s bi-turby, a možná nějaké konponenty společné pro všechny motory ... tak ten vstup nového dodavatele nebude tak obtížný.
Utopická myšlenka je kdyby si McL vyráběl motory sám - třeba ve spojení s Cosworthem a Illienem, ale to je velmi nepravděpodobné, ikdyž by se jim to hodilo i pro jejich super/hypersporty.
Teď už asi fakt nezbyde nic jiného než zůstat s Hondou a doufat v zázrak, ale já tomu už moc nevěřím.
Utopická myšlenka je kdyby si McL vyráběl motory sám - třeba ve spojení s Cosworthem a Illienem, ale to je velmi nepravděpodobné, ikdyž by se jim to hodilo i pro jejich super/hypersporty.
Teď už asi fakt nezbyde nic jiného než zůstat s Hondou a doufat v zázrak, ale já tomu už moc nevěřím.
uzivatel001639
09:56 19.07.2017 89.111.77.XXX
Po te zmene 2020 pujde na nove motory vyuzit znalosti v hojne mire. Takze ten kdo bude mit motor na spici nebude po zmene dole. Jedine snad, ze ten kdo mel s nesim problem, treba s MGU-H, ktere se asi odstrani, tak muze vyrazneji povyskocit nahoru. Tady asi bude sance pro Hondu a jejich nespolehlivost, ikdyz to urcite do roku 2020 Honda vyresi. Videl bych to tak, ze ten kdo bude mit v roce 2019,2020 nejlepsi spalovak a MGU-K bude v dalsi motorove etape F1 opet na spici. Takze Honda musi makat, aby mela na cem stavet. Objevuji se tady nazory, ze Nez to Honda vyresi tak prijdou zmeny a bude zase v kopru. To jsou ale jasne nesmysly, Honda musi makat a pak by nemela mit vyraznejsi problem s prechodem na dve turba bez MGU-H nebo jak to nakonec bude.
Duncan66
09:49 19.07.2017 89.29.32.XXX
Zadny lepsi motor nebude, takze Mclaren muze po dobu techto motoru zapomenout na jakykoli vyznamnejsi uspech, ci rovnou vitezstvi v zavodech. Aspon mame jasno a neni treba se zbytecne nervovat. Mclaren je odepsany minimalne do te doby, nez se prejde na novy typ motoru.
jako
09:20 19.07.2017 46.135.13.XXX
A co cekali ....je to logické...Když Mercedes vidi jak Mcl dokáže bojovat s Williamsem a někde i s FI...Tak je jasný ze s jejich motorem by byli hned v TOP 3...Nepochybuju ze s jejich motorem nebo od Ferrari by dokázali přeskočit i RB...I když ten ma podle mého nejlepší šasi...ale Mercedes Ferrari a McLaren budou mít šasi hodně vyrovnané...A McL už by jim bral někde body...i když zas na druhou stranu by bral body i jejich největšímu konkurentů... Já v pozici McLarenu bych zkusil vyjednat s Mercedesem smlouvu o dodávkách motoru do toho roku 2020,vzdy s o rok starsim motorem.A pak se uvidí co Honda..nebo další výrobci...Ale já čekám ze i po te změně..bude mít Mercedes hodně dobrý motor.
uzivatel001639
08:59 19.07.2017 89.111.73.XXX
A nakonec tedy bude vse jasne, Alu nikde (konkurenceschopny tym) asi nechteji a motory jiny(konkurenceschopny) vyrobce dodavat nechce
No vypadalo to, ze se buhvi co bude dit a nakonec to asi dopadne tak jsem si myslel. Jde o velke prachy, nikdo si sam vedome nebude hazet klacky pod nohy
No vypadalo to, ze se buhvi co bude dit a nakonec to asi dopadne tak jsem si myslel. Jde o velke prachy, nikdo si sam vedome nebude hazet klacky pod nohy
uzivatel001639
08:56 19.07.2017 89.111.77.XXX
A ty jako myslis, ze v roce 2020/2021 prijde nejaka spasa nejaky vyrobce, ktery k F1 necuchl a vysmahne nejlepsi motor mrknutim oka???
Pro me docela naivni predstava. Honda dela motory pro kdejakou serii a tady ma proste problem. Az Honda nasbira zkusensoti, tak v roce 2020/2021 bude dle meho na urovni dnesni konkurence a novy dodavatele, budou jiste zase pozadu. Ty chybejici roky vyvoje se musi nekde projevit
Pro me docela naivni predstava. Honda dela motory pro kdejakou serii a tady ma proste problem. Az Honda nasbira zkusensoti, tak v roce 2020/2021 bude dle meho na urovni dnesni konkurence a novy dodavatele, budou jiste zase pozadu. Ty chybejici roky vyvoje se musi nekde projevit
airwar1939
08:54 19.07.2017 185.15.111.XXX
Proč by měli Ferrari a Mercedes poskytovat PU McLarenu, když ten má silné partnerství s Hondou, které dle majitelů vzkvétá. A pokud si pamatuji, tak tob právě Zak Brown který rezolutně odmítnul, že by monopost McLarenu měl v další sezoně pohánět jiný motor než Honda.
Kaša
07:47 19.07.2017 82.142.123.XXX
Jo a motor Mercedes bych bral pro McLaren jako přechodnou variantu do toho přelomového roku ?2020/2021 kdy budou ty nové motory. To by snad přišli nový výrobci a McLaren by byl měl tovární podporu.
A nebo by Mercedes F1 tým opravdu odešel a McLaren by se zase stal "továrním" Mercedesem ... ale odchod Mercedesu jako týmu nepředpokládám.
Nebo to opravdu dokopou s Hondou do toho roku 2020, a tehdy čekat na zázrak, protože výrazné zlepšení Hondy další sezónu i ty následující neočekávám.
Dle mého tedy velmi pravděpodobně konkurenci nedotáhnou.
A nebo by Mercedes F1 tým opravdu odešel a McLaren by se zase stal "továrním" Mercedesem ... ale odchod Mercedesu jako týmu nepředpokládám.
Nebo to opravdu dokopou s Hondou do toho roku 2020, a tehdy čekat na zázrak, protože výrazné zlepšení Hondy další sezónu i ty následující neočekávám.
Dle mého tedy velmi pravděpodobně konkurenci nedotáhnou.
Kaša
07:38 19.07.2017 82.142.123.XXX
Zack srovnává situaci spíše principiálně - že tovární týmy nechtějí poskytnout PJ silnému týmu který by je ohrozil ... což týmy McLaren a RedBull můžou i s tím předpokládaným deficitem "lehce ošizeného" motoru. Zbývající týmy v F1 na to nemají.
Bohužel to je politika a na druhou stranu je to logické, ne?
Stejně se choval McL s exkluzivitou s Hondou. Nakonec to bylo kontraproduktivní,
protože si myslím, že kdyby motory Honda používalo více týmu, tak jejich vývoj by byl o dost lepší.
Bohužel to je politika a na druhou stranu je to logické, ne?
Stejně se choval McL s exkluzivitou s Hondou. Nakonec to bylo kontraproduktivní,
protože si myslím, že kdyby motory Honda používalo více týmu, tak jejich vývoj by byl o dost lepší.
Pepan
07:22 19.07.2017 89.24.157.XXX
Brown srovnává nesrovnatelné. Red Bull měl tyhle problémy jedinou sezónu a zdaleka nebyly tak velké jako jsou dnes u McLarenu. Jezdci Red Bullu byli schopni dojíždět celkem pravidelně kolem poloviny startovního pole a v Maďarsku, které nás teď čeká, dojel Ricciardo třetí a Verstappen čtvrtý. A o tom si vedení McLarenu zatím může nechat jenom zdát.
Kaša
06:59 19.07.2017 82.142.123.XXX
Jo a taky si myslím že když zůstanou s Hondou tak Alonso odejde.
Kdo myslíte že bude v McL příští rok v tomto případě?
Stoffel zřejmě zůstane, ale kdo k němu?
Nemyslím si že se Button vrátí ... ale druhého pilota si moc přesně nedovedu představit.
Možná Bottase ... jestli vezmou Álu do Mercedesu, ale to si nemyslím že se stane.
Nebo nějaký jejich mladík? Jak se jen jmenuje?
Nebo vzít Giovinazziho kvůli motorům ferrari nebo Wehrleina kvůli mercedesům.
A teď mě napadlo vykoupit mladého Sainze z TR když zůstanou s Hondou.
A nebo Honda začne sypat ještě víc peněz a dá tam svojeho Matsushitu.
Mladí z McL jsou Lando Norris a Nyc de Vries.
Kdo myslíte že bude v McL příští rok v tomto případě?
Stoffel zřejmě zůstane, ale kdo k němu?
Nemyslím si že se Button vrátí ... ale druhého pilota si moc přesně nedovedu představit.
Možná Bottase ... jestli vezmou Álu do Mercedesu, ale to si nemyslím že se stane.
Nebo nějaký jejich mladík? Jak se jen jmenuje?
Nebo vzít Giovinazziho kvůli motorům ferrari nebo Wehrleina kvůli mercedesům.
A teď mě napadlo vykoupit mladého Sainze z TR když zůstanou s Hondou.
A nebo Honda začne sypat ještě víc peněz a dá tam svojeho Matsushitu.
Mladí z McL jsou Lando Norris a Nyc de Vries.
Kaša
06:23 19.07.2017 82.142.123.XXX
Bohužel musím souhlasit s článkem.
Podobnost se situací s Red Bullem je velká.
Akorát Red Bull moc nemám rád a jejich chování k Renaultu nebylo korektní.
Všichni o McLarenu ví že je pořád špičkový tým a proto se mu Mercedes a asi taky
Ferrari zdráhají dát motory. Oproti tomu se podívejme na Force Indii a Williams.
Co předvádí W tento rok je trochu ostuda a co ukazuje FI je dlouhodobě velmi dobrá
práce - speciálně vzhledem k rozpočtům. Ono tento rok je u W i na vině výběr jezdců,
což u FI je pořád výborný.
... a myslím si, že McLaren by byl ještě mnohem jinde než FI a opravdu by mohl ohrozit Mercedes (ikdyž né pravidelně).
Motory Ferrari se mi už z principu do McL nehodí, ale když nechtějí medvědi motor dát, tak bych bral i F motory.
Prostě Hondě už vůbec nevěřím ... dle těch 3 let proč taky, že?
Podobnost se situací s Red Bullem je velká.
Akorát Red Bull moc nemám rád a jejich chování k Renaultu nebylo korektní.
Všichni o McLarenu ví že je pořád špičkový tým a proto se mu Mercedes a asi taky
Ferrari zdráhají dát motory. Oproti tomu se podívejme na Force Indii a Williams.
Co předvádí W tento rok je trochu ostuda a co ukazuje FI je dlouhodobě velmi dobrá
práce - speciálně vzhledem k rozpočtům. Ono tento rok je u W i na vině výběr jezdců,
což u FI je pořád výborný.
... a myslím si, že McLaren by byl ještě mnohem jinde než FI a opravdu by mohl ohrozit Mercedes (ikdyž né pravidelně).
Motory Ferrari se mi už z principu do McL nehodí, ale když nechtějí medvědi motor dát, tak bych bral i F motory.
Prostě Hondě už vůbec nevěřím ... dle těch 3 let proč taky, že?
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek