DISKUZE K ČLÁNKU Penalizace na startu kazí zábavu, najděte jiné řešení, podněcuje Webber

Bývalý pilot Red Bullu a vítěz série vytrvalostních vozů WEC 2014 si stěžuje na současná pravidla ohledně penalizací na startu za nadměrné používání komponent. Jezdci prý za to nemohou a kazí to zábavu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Penalizace na startu kazí zábavu, najděte jiné řešení, podněcuje Webber

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 06.07.2017 12:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasoval 1 člověk) 05.07.2017 18:48
Souhlasím a přidávám se, najděte jiné řešení… »
» odin (Hlasoval 1 člověk) 05.07.2017 23:30
S Webberem souhlasím. Ale chci poukázat na… »
» jumpman (Hlasoval 1 člověk) 06.07.2017 09:47
Ty na to koukáš pořád jenom přes optiku mcl, ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    194.228.32.XXX
    Chápu že to není vůči pilotům fér, ale s názorem že to ničí zábavu úplně nesouhlasím.
    Naopak občas když dostane penalizaci někdo ze špičky, tak se musí probíjet polem
    a to je naopak zajímavé. Utrpní tím ale samozřejmě samotný souboj na špici.
    Ale princip jednoho motoru na několik závodů je pro F1 špatný.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Souhlasím a přidávám se, najděte jiné řešení které nebude pro jezdce tak likvidační. Navrhuji to jako u převodovek, když nedojedete, můžete si motor vyměnit beztrestně. Ale klidně přijďte s něčím ještě lepším, ale kvalifikace pro jezdce McLarenu byla minulej závod zcela zbytečná, a to není dobře.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      S Webberem souhlasím. Ale chci poukázat na absurditu pravidel a rozhodování v F1. Na konci pole se trestá za každou pič....nu a to hodně tvrdě i piloti, kteří za to nemohou. Naopak lídři se netrestají ani za evidentní prohřešky za které mohou.
      A idioti z vedení F1 se diví, proč jim ubývají diváci. 17 18 18 18

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      Ty na to koukáš pořád jenom přes optiku mcl, ale pravdou je, že by se to dalo vyřešit ještě mnohem elegantněji - za každou "nadlimitní" použitou součástku by tým dostal citelný finanční postih, který by se stupňoval s dalšími použitými díly. A aby to trochu fungovalo, tak by se muselo vytvořit speciální konto, kam by se tyhle pokuty zasílali a po skončení sezony by se peníze reozdělili týmům s netovární podporou - zatím v podstatě všechny penalizace jsou za použití částí motoru, takhle by se v podstatě uměle snížila cena za motory. Sice by to nakonec vedlo k tomu, že by si tovární týmy mohly dovolit platit za to, že budou mít nový motor na každý závod, ale pokud by pokuty exponenciálně rostly, tak by to na konci sezony dalo určitě pořádný balík a menší týmy by měly pěkný příspěvek k rozpočtu. Muselo by se ale ošetřit, že za selhání motoru platí dodavatel motoru. To by podle mě nepenalizovalo piloty a přitom pomohlo malým týmům zvládat náklady na nové motory...

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hepyno

        hepyno

        79.79.49.XXX
        Oni sú finančne postihnutí za za každú nadlimitnú súčiastku - keď zaplatím na začiatku sezóny za 4 motory a potrebujem ďalší, určite ho Mercedes/Renault/Ferrari neposkytne bezplatne...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          jenže pokud by dostali aspoň něco zpět, tak by to pro slabší týmy bylo o dost výhodnější a výrobce by byl víc motivován dodávat spolehlivý agregát.
          Jako weberův nápad na odebírání bodů s poháru konstruktérů je špatný hlavně v tom, že když je tým na spodku žebříčku, tak ty body většinou dokáže získat jenom po haluzi a když by jim je takhle sebrali, jenom proto, že jim nevydržel motor kterej od někoho koupili, tak by to bylo ještě horší než současné odsuny...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama