DISKUZE K ČLÁNKU Penalizace na startu kazí zábavu, najděte jiné řešení, podněcuje Webber
Bývalý pilot Red Bullu a vítěz série vytrvalostních vozů WEC 2014 si stěžuje na současná pravidla ohledně penalizací na startu za nadměrné používání komponent. Jezdci prý za to nemohou a kazí to zábavu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Penalizace na startu kazí zábavu, najděte jiné řešení, podněcuje Webber
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kaša
10:29 06.07.2017 194.228.32.XXXChápu že to není vůči pilotům fér, ale s názorem že to ničí zábavu úplně nesouhlasím.
Naopak občas když dostane penalizaci někdo ze špičky, tak se musí probíjet polem
a to je naopak zajímavé. Utrpní tím ale samozřejmě samotný souboj na špici.
Ale princip jednoho motoru na několik závodů je pro F1 špatný. -
Situs
18:48 05.07.2017 85.70.164.XXXSouhlasím a přidávám se, najděte jiné řešení které nebude pro jezdce tak likvidační. Navrhuji to jako u převodovek, když nedojedete, můžete si motor vyměnit beztrestně. Ale klidně přijďte s něčím ještě lepším, ale kvalifikace pro jezdce McLarenu byla minulej závod zcela zbytečná, a to není dobře.-
odin
23:30 05.07.2017 77.240.103.XXXS Webberem souhlasím. Ale chci poukázat na absurditu pravidel a rozhodování v F1. Na konci pole se trestá za každou pič....nu a to hodně tvrdě i piloti, kteří za to nemohou. Naopak lídři se netrestají ani za evidentní prohřešky za které mohou.
A idioti z vedení F1 se diví, proč jim ubývají diváci. -
jumpman
09:47 06.07.2017 178.255.168.XXXTy na to koukáš pořád jenom přes optiku mcl, ale pravdou je, že by se to dalo vyřešit ještě mnohem elegantněji - za každou "nadlimitní" použitou součástku by tým dostal citelný finanční postih, který by se stupňoval s dalšími použitými díly. A aby to trochu fungovalo, tak by se muselo vytvořit speciální konto, kam by se tyhle pokuty zasílali a po skončení sezony by se peníze reozdělili týmům s netovární podporou - zatím v podstatě všechny penalizace jsou za použití částí motoru, takhle by se v podstatě uměle snížila cena za motory. Sice by to nakonec vedlo k tomu, že by si tovární týmy mohly dovolit platit za to, že budou mít nový motor na každý závod, ale pokud by pokuty exponenciálně rostly, tak by to na konci sezony dalo určitě pořádný balík a menší týmy by měly pěkný příspěvek k rozpočtu. Muselo by se ale ošetřit, že za selhání motoru platí dodavatel motoru. To by podle mě nepenalizovalo piloty a přitom pomohlo malým týmům zvládat náklady na nové motory...-
-
jumpman
12:45 06.07.2017 178.255.168.XXXjenže pokud by dostali aspoň něco zpět, tak by to pro slabší týmy bylo o dost výhodnější a výrobce by byl víc motivován dodávat spolehlivý agregát.
Jako weberův nápad na odebírání bodů s poháru konstruktérů je špatný hlavně v tom, že když je tým na spodku žebříčku, tak ty body většinou dokáže získat jenom po haluzi a když by jim je takhle sebrali, jenom proto, že jim nevydržel motor kterej od někoho koupili, tak by to bylo ještě horší než současné odsuny...
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek