DISKUZE K ČLÁNKU "Další velké vylepšení motoru připravíme až příští rok," vzkazuje Renault Red Bullu
Sportovní ředitel Renaultu Cyril Abiteboul pořádně zchladil Red Bull, když uvedl, že s dalším větším vylepšením motoru přijdou až v roce 2018.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Další velké vylepšení motoru připravíme až příští rok," vzkazuje Renault Red Bullu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasoval 1 člověk)
12.06.2017 10:06
Illiena bych moc neresil, asi je tam platny mene… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
VáclavI
09:47 12.06.2017 213.175.51.XXXTak to je velké, velké zklamání. Chápu, že se motor neustále vylepšuje, ale ta ztráta na M a F je opravdu velká. Problém je v tom, že když se přijde s něčím revolučním, tak ekonomnicky silní jedinci (M, F) do vývoje zpočátku vždycky nalejí mnohonásobně více EUR. Srovnávat ale Renault s Hondou to je poněkud mimo mísu. V prvním roce, tedy 2014, měl Renault problém, ale v pohodě "zajistil" RB druhé místo, 2015 to byla tragédie, 2016 zase svit na konci tunelu. 2017 to tragédie není, čekáme více. Honda naproti tomu, je tragédií od počátku. Přesto jim držím pěsti a očekávám, že s Illienem se odrazí ode dna - ale McL s nimu už nebude, takže možná RB + Honda.-
uzivatel001639
10:06 12.06.2017 89.111.73.XXXIlliena bych moc neresil, asi je tam platny mene nez u Renaultu. Pochybuji, ze ho Honda k necemu pusti a zatim o jeho spolupraci mluvi jen RB, nikdo jiny. Takze vubec pochybuji, ze u Hondy dela.
Za uspechem Renaultu stoje hlavne RB, jinak by se Renault motal ve stredu pole, coz ukazuji ostatni tymy. Ano, Honda je tragedie, ale vyvoj od nuly stoji cas.
Problem Renaultu je dle meho, ze asi nevi kudy kam, nemaji revolucni napady na vyrazny posun vykonu nahoru. Pokud nahodou neco poladi, tak to prinese minimalni vykon, zato dost problemu se spolehlivosti, MGU-K a i letosni upgrade spalovaku.
-
-
uzivatel001639
09:21 12.06.2017 89.111.73.XXXJinak se tu nesutale mluvilo, ze Honda je neschopna a ze je zde jen velka trojka schopnych vyrobcu, do ktere patri i Renault. O tom jsem mel sve pochybnosti, ktere se dala pozorovat uz v minulych letech. Jak je videt, tak neustale problemy trvaji, Letos priselů Renault s novym konceptem, nebo tak o nem mluvil a vysledek nebyl zadny extra prinos. Cekalo se kdy to prijde a letos opet ztrata ktera se tahne od pocatku techto motoru. Pristi rok predstavi dle jejich slov zase novy koncept a vysledek bude jaky??? Ze by zase dotahli neco, ale konkurence byla zase nekde jinde. Pristi rok jsem zvedav, na souboj Renault - Honda, to je tak jediny s kym muze Renault souperit, na Mercedes mit jeste dlouho nebude.
Zajimavy situace asi nastane, az se Honda odrazi ode dna, jak se pak zachova RB, TR???-
Pepan
09:36 12.06.2017 89.24.157.XXXJe otázka, jestli se Honda odrazí. Pokud bude v takových výkonech pokračovat, McLaren se obrátí na jiného dodavatele motorů a Hondě zbude Sauber. Ti mají podstatně méně peněz a tím budou mít i horší šasi a vývoj motoru tím může být ovlivněn v tom negativním smyslu.-
uzivatel001639
09:58 12.06.2017 89.111.77.XXXOno by bylo hezke, kdyby vyhrala Honda s McL, ale co se da delat, kdyz se to nepovede. Honde koncept neslape, tak jak to vypadalo, ale to nic nemeni na tom, ze se to rozbehne, mozna pozdeji, ale rozbehne. Zajimave pak prave bude, co na to Renault a tady si myslim, ze bude o chlup za Hondou. Nerikam, ze pristi rok, ale za 2,3 bude. Pak je otazka co na to McL, ktery bude treba 1,2 roky jedzdit s Mercedesem, co na to RB. Oba tymy budou chtit prvotridni tovarni podporu, tak jako dosud.
Ze by chtel mercedes dodavat McL motory se mi moc nezda, kdyz vidime, jak byly rychly s dost slabsim motorem, tak by si Mercedes zadelal akorat na problemy. McL dle meho akorat tlaci na Honda, chce vyvinout max tlak, coz se jim asi dari.
Mercedes bude chtit dodavat motory nekomu jinemu silnemu jako RB, McL jen v pripade, ze odejde tovarni tym a Mercedes bude pouze dodavatel motoru, jak rika Jordan. Takze jsem zvedav na rok 2019.-
Situs
10:14 12.06.2017 85.70.164.XXXCo teď napíšu bude znít asi šíleně, ale podle mě McLaren chce zatlačit Hondu do scénáře že smlouva se rušit nebude, ale dočasně, dokud nebude výkon Hondy přijatelný a spolehlivý, jim dovolí používat motory Mercedes. Je evidentní že tento stav kterej je teď nemůže trvat moc dlouho, a něco se změnit musí. Buď Honda zabere, nebo jim to dovolí, nebo ...... over.-
Pepan
10:33 12.06.2017 89.24.157.XXXMožné to je, akorát nemyslím si, že by na to Mercedes kývl. Když už bylo jasné, že McLaren půjde k Hondě, tak u Meku nedostávali vylepšené motory, ale pouze starší verzi a neměli přístup i informacím. Já jsem teda počítačový troglodyt, ale nedokážu si představit, že McLaren bude používat motory Mercedes a nebude mít možnost si cokoliv zkopírovat pro období až půjde zpátky k Hondě. Tím by byl Mercedes sám proti sobě.-
-
-
Situs
10:55 12.06.2017 85.70.164.XXXJenže Honda se stále tváří tak že vše zvládne sama a pomoc z vnějšku stále odmítá. Určitě tam někdo je a McLarenu v tom ukazujou nějakej posun, ale tak nějak tuším že Japonci to tak prostě nechtěj. Nemyslím že by Mercedes chtěl vyloženě dát jim svůj motor, ale určitě nechtěj aby McLaren Hondu definitivně kopnul do ......... .-
-
Situs
11:26 12.06.2017 85.70.164.XXXA možná to nedokážou. Ono dneska patentů a vychytávek je strašně moc a pokud si Japonci na vše budou chtít přijít sami, tak na to je F1 opravdu příliš rychlá disciplína. Čekal jsem že v tomto bude s Hondou problém, ale tak nějak jsem doufal že partnerství s McLarenem jim v tomto otevře oči a více se to propojí. No vypadá to že Honda je jen Honda, a "jen" se snaží vyrobit motor pro McLaren
Jejich produkt je neskutečně žalostnej a .... jsem tím znechucenej, a je to už asi vidět. Chci jim věřit, jenže teď je to mnohem více jen přání než pocit podložený argumenty-
uzivatel001639
13:35 12.06.2017 89.111.77.XXXJo pocity, by me zajimalo jak se tvari predstavenstvo Hondy na schuzi, tam musi byt husto-
-
uzivatel001639
14:10 12.06.2017 89.111.73.XXXAsi tak. Jeste ze nezije Soichiro Honda, to by ho asi zabilo, takova ostuda.
-
-
-
-
-
-
uzivatel001639
13:26 12.06.2017 89.111.77.XXXData jsou hezka vec, ale precenovana. Jedine co vis, je kam se dostat, ale uz nevis jak, takze vse musis vyvinout stejne sam a to je to nejtezsi
-
-
-
-
uzivatel001639
13:24 12.06.2017 89.111.77.XXXMuze to tak vypadat a osobne si to take myslim, jen mi to prislo jako hodne divoka uvaha, tak jsem to radsi neventiloval tady na foru. Presne z toho duvodu si myslim, proc jdou do toho Sauberu. Budou na nem tetsovat, rok, dva a pak se budou chtit vratit na Hondu, az se to vyladi. Kdyz se to nevyladi, tak by jezdili s Mercedesem. Jenze jak ma vypadat smlouva s Mercedesem? Kdyz ji daj na dva roky a nakonec se to Honde nepovede a najednou pujde aero McL nahoru, tak smlouvu asi Mercedes chtit prodluzovat nebud. Zak rika, ze maji spoustu variant, to asi souhlas, jen vybrat nejakou dobrou a neposrat to na dalsi 3 roky tak jako dosud
-
-
-
-
Adi
21:46 12.06.2017 212.96.178.XXXJediný opravdový problém mě Renault v první polovině sezóny 2015, kdy měli deficit na Mercedes největší v historii hybrid éry. Na konci loňského roku byli mercedesu asi nejblíže. Nyní dle dostupných dat nejsou relativně o moc dále, než na konci r. 2016. Každopádně šasi Red Bullu je až 4. v poli, loni ho měli 2., předloni z nějakýho 5. vývojem na 2. a v r. 2014 řekl bych 2. a nejblíže Mercedesu. Je jisté, že hlavně v roce 2016 dosáhl Renault velkého pokroku a velmi dobré spolelivosti, letos mají svůj nejvýkonější motor, ale ubrali na spolehlivosti, bohužel. Každopádně v pomyslném pelotonu PJ je první Mercedes a Ferrari, kteří mají o něco lepší špičkový výkon (řekl bych tak 20 - 30 ps v zádovním režimu, 40 ps v kvalifikačním režimu). Honda v závodním režimu ztrácí cca 100 ps, v kvalifikačním cca 120 ps. Je pravda, že Ferrari udělalo od roku 2016 největší progres, avšak také je pravda, že nyní si jsou 3 výrobci nejblíže za dobu turbo/hybrid éry a Honda se na ně dívá s velkým odstupem. Štve mě, že Renault letos nepřipraví pořádný upgrade, kterým by se mohli velmi přiblížit Ferrari a Mercedesu a je jasný, že u RB budou naštvaní, ale možná je lepší jít s pravdou ven, než jako Honda jen mluvit o upgradech a přitom nic nemít.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek