DISKUZE K ČLÁNKU "Další velké vylepšení motoru připravíme až příští rok," vzkazuje Renault Red Bullu

Sportovní ředitel Renaultu Cyril Abiteboul pořádně zchladil Red Bull, když uvedl, že s dalším větším vylepšením motoru přijdou až v roce 2018.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Další velké vylepšení motoru připravíme až příští rok," vzkazuje Renault Red Bullu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 13.06.2017 11:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasovali 2 lidé) 12.06.2017 09:21
Jinak se tu nesutale mluvilo, ze Honda je… »
» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 12.06.2017 09:36
Je otázka, jestli se Honda odrazí. Pokud bude v… »
» uzivatel001639 (Hlasoval 1 člověk) 12.06.2017 10:06
Illiena bych moc neresil, asi je tam platny mene… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • fifo

    fifo

    213.94.78.XXX
    toto je zufalstvo F1. Tieto motory by mali proste zakazat. Tato hybrid era je jeden fuj-tajbl !

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • VáclavI

    VáclavI

    213.175.51.XXX
    Tak to je velké, velké zklamání. Chápu, že se motor neustále vylepšuje, ale ta ztráta na M a F je opravdu velká. Problém je v tom, že když se přijde s něčím revolučním, tak ekonomnicky silní jedinci (M, F) do vývoje zpočátku vždycky nalejí mnohonásobně více EUR. Srovnávat ale Renault s Hondou to je poněkud mimo mísu. V prvním roce, tedy 2014, měl Renault problém, ale v pohodě "zajistil" RB druhé místo, 2015 to byla tragédie, 2016 zase svit na konci tunelu. 2017 to tragédie není, čekáme více. Honda naproti tomu, je tragédií od počátku. Přesto jim držím pěsti a očekávám, že s Illienem se odrazí ode dna - ale McL s nimu už nebude, takže možná RB + Honda.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Illiena bych moc neresil, asi je tam platny mene nez u Renaultu. Pochybuji, ze ho Honda k necemu pusti a zatim o jeho spolupraci mluvi jen RB, nikdo jiny. Takze vubec pochybuji, ze u Hondy dela.
      Za uspechem Renaultu stoje hlavne RB, jinak by se Renault motal ve stredu pole, coz ukazuji ostatni tymy. Ano, Honda je tragedie, ale vyvoj od nuly stoji cas.
      Problem Renaultu je dle meho, ze asi nevi kudy kam, nemaji revolucni napady na vyrazny posun vykonu nahoru. Pokud nahodou neco poladi, tak to prinese minimalni vykon, zato dost problemu se spolehlivosti, MGU-K a i letosni upgrade spalovaku.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Jinak se tu nesutale mluvilo, ze Honda je neschopna a ze je zde jen velka trojka schopnych vyrobcu, do ktere patri i Renault. O tom jsem mel sve pochybnosti, ktere se dala pozorovat uz v minulych letech. Jak je videt, tak neustale problemy trvaji, Letos priselů Renault s novym konceptem, nebo tak o nem mluvil a vysledek nebyl zadny extra prinos. Cekalo se kdy to prijde a letos opet ztrata ktera se tahne od pocatku techto motoru. Pristi rok predstavi dle jejich slov zase novy koncept a vysledek bude jaky??? Ze by zase dotahli neco, ale konkurence byla zase nekde jinde. Pristi rok jsem zvedav, na souboj Renault - Honda, to je tak jediny s kym muze Renault souperit, na Mercedes mit jeste dlouho nebude.
    Zajimavy situace asi nastane, az se Honda odrazi ode dna, jak se pak zachova RB, TR???

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Je otázka, jestli se Honda odrazí. Pokud bude v takových výkonech pokračovat, McLaren se obrátí na jiného dodavatele motorů a Hondě zbude Sauber. Ti mají podstatně méně peněz a tím budou mít i horší šasi a vývoj motoru tím může být ovlivněn v tom negativním smyslu.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        Ono by bylo hezke, kdyby vyhrala Honda s McL, ale co se da delat, kdyz se to nepovede. Honde koncept neslape, tak jak to vypadalo, ale to nic nemeni na tom, ze se to rozbehne, mozna pozdeji, ale rozbehne. Zajimave pak prave bude, co na to Renault a tady si myslim, ze bude o chlup za Hondou. Nerikam, ze pristi rok, ale za 2,3 bude. Pak je otazka co na to McL, ktery bude treba 1,2 roky jedzdit s Mercedesem, co na to RB. Oba tymy budou chtit prvotridni tovarni podporu, tak jako dosud.
        Ze by chtel mercedes dodavat McL motory se mi moc nezda, kdyz vidime, jak byly rychly s dost slabsim motorem, tak by si Mercedes zadelal akorat na problemy. McL dle meho akorat tlaci na Honda, chce vyvinout max tlak, coz se jim asi dari.
        Mercedes bude chtit dodavat motory nekomu jinemu silnemu jako RB, McL jen v pripade, ze odejde tovarni tym a Mercedes bude pouze dodavatel motoru, jak rika Jordan. Takze jsem zvedav na rok 2019.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Co teď napíšu bude znít asi šíleně, ale podle mě McLaren chce zatlačit Hondu do scénáře že smlouva se rušit nebude, ale dočasně, dokud nebude výkon Hondy přijatelný a spolehlivý, jim dovolí používat motory Mercedes. Je evidentní že tento stav kterej je teď nemůže trvat moc dlouho, a něco se změnit musí. Buď Honda zabere, nebo jim to dovolí, nebo ...... over.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Možné to je, akorát nemyslím si, že by na to Mercedes kývl. Když už bylo jasné, že McLaren půjde k Hondě, tak u Meku nedostávali vylepšené motory, ale pouze starší verzi a neměli přístup i informacím. Já jsem teda počítačový troglodyt, ale nedokážu si představit, že McLaren bude používat motory Mercedes a nebude mít možnost si cokoliv zkopírovat pro období až půjde zpátky k Hondě. Tím by byl Mercedes sám proti sobě.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Jenže já mám pocit že pomoc Hondě už je i v zájmu Mercedesu, v zájmu F1. Odchod Hondy Mercedesu nijak neprospěje.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Pokud by to byl jejich zájem, pomohli by jim s vývojem a ne tím, že dají Mekáči šanci okopčit jejich data.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Jenže Honda se stále tváří tak že vše zvládne sama a pomoc z vnějšku stále odmítá. Určitě tam někdo je a McLarenu v tom ukazujou nějakej posun, ale tak nějak tuším že Japonci to tak prostě nechtěj. Nemyslím že by Mercedes chtěl vyloženě dát jim svůj motor, ale určitě nechtěj aby McLaren Hondu definitivně kopnul do ......... .

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Pepan

                    Pepan

                    89.24.157.XXX
                    Asi je ta pomoc proti japonské mentalitě. Bojí se, že by jim mohl v budoucnu někdo vyčíst, že bez pomoci Mercedesu to nedokázali.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      A možná to nedokážou. Ono dneska patentů a vychytávek je strašně moc a pokud si Japonci na vše budou chtít přijít sami, tak na to je F1 opravdu příliš rychlá disciplína. Čekal jsem že v tomto bude s Hondou problém, ale tak nějak jsem doufal že partnerství s McLarenem jim v tomto otevře oči a více se to propojí. No vypadá to že Honda je jen Honda, a "jen" se snaží vyrobit motor pro McLaren 07

                      Jejich produkt je neskutečně žalostnej a .... jsem tím znechucenej, a je to už asi vidět. Chci jim věřit, jenže teď je to mnohem více jen přání než pocit podložený argumenty 17

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                • uzivatel001639

                  uzivatel001639

                  89.111.77.XXX
                  Data jsou hezka vec, ale precenovana. Jedine co vis, je kam se dostat, ale uz nevis jak, takze vse musis vyvinout stejne sam a to je to nejtezsi

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.77.XXX
            Muze to tak vypadat a osobne si to take myslim, jen mi to prislo jako hodne divoka uvaha, tak jsem to radsi neventiloval tady na foru. Presne z toho duvodu si myslim, proc jdou do toho Sauberu. Budou na nem tetsovat, rok, dva a pak se budou chtit vratit na Hondu, az se to vyladi. Kdyz se to nevyladi, tak by jezdili s Mercedesem. Jenze jak ma vypadat smlouva s Mercedesem? Kdyz ji daj na dva roky a nakonec se to Honde nepovede a najednou pujde aero McL nahoru, tak smlouvu asi Mercedes chtit prodluzovat nebud. Zak rika, ze maji spoustu variant, to asi souhlas, jen vybrat nejakou dobrou a neposrat to na dalsi 3 roky tak jako dosud 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      212.96.178.XXX
      Jediný opravdový problém mě Renault v první polovině sezóny 2015, kdy měli deficit na Mercedes největší v historii hybrid éry. Na konci loňského roku byli mercedesu asi nejblíže. Nyní dle dostupných dat nejsou relativně o moc dále, než na konci r. 2016. Každopádně šasi Red Bullu je až 4. v poli, loni ho měli 2., předloni z nějakýho 5. vývojem na 2. a v r. 2014 řekl bych 2. a nejblíže Mercedesu. Je jisté, že hlavně v roce 2016 dosáhl Renault velkého pokroku a velmi dobré spolelivosti, letos mají svůj nejvýkonější motor, ale ubrali na spolehlivosti, bohužel. Každopádně v pomyslném pelotonu PJ je první Mercedes a Ferrari, kteří mají o něco lepší špičkový výkon (řekl bych tak 20 - 30 ps v zádovním režimu, 40 ps v kvalifikačním režimu). Honda v závodním režimu ztrácí cca 100 ps, v kvalifikačním cca 120 ps. Je pravda, že Ferrari udělalo od roku 2016 největší progres, avšak také je pravda, že nyní si jsou 3 výrobci nejblíže za dobu turbo/hybrid éry a Honda se na ně dívá s velkým odstupem. Štve mě, že Renault letos nepřipraví pořádný upgrade, kterým by se mohli velmi přiblížit Ferrari a Mercedesu a je jasný, že u RB budou naštvaní, ale možná je lepší jít s pravdou ven, než jako Honda jen mluvit o upgradech a přitom nic nemít.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu