DISKUZE K ČLÁNKU Formule 1 musí opustit "supermarketová parkoviště", burcuje Wolff

Když se podíváme na závody Formule 1 v poslední třetině minulého století, bez většího překvapení zjistíme, jak málo tratí přežilo do dnešních dní - byly nahrazeny sterilními "Tilkedromy", zatímco klasické trati zavál čas.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Formule 1 musí opustit "supermarketová parkoviště", burcuje Wolff

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 28.05.2017 16:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» fujtajblik (Hlasoval 1 člověk) 26.05.2017 14:13
Ale houby. To jenesprávné řešení správně… »
» Libor P. (Hlasoval 1 člověk) 26.05.2017 22:29
Aspon, ze se vratilo Rakousko, jeste by to chtelo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    Aspon, ze se vratilo Rakousko, jeste by to chtelo Imolu a Hockenheim, ale starej

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fujtajblik

    fujtajblik

    89.177.63.XXX
    Ale houby. To jenesprávné řešení správně pojmenovaného problému. Městské tratě jsou tragickynudné. Jistě, Monako je klasika, ale jinak Valencie, Baku, Singapur - nuda. Klasické tratě byly lepší v nízké míře zabezpečení ( z dnešního pohledu) . Nudu z toho dělají vyasfaltované únikové zóny nebo třeba posunutí zdi šampionů v Montrealu apod.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jirka Massa

      Jirka Massa

      178.255.168.XXX
      Přesně! Nemusí být vedle tratě zeď ze svodidel, stačí mít vedle tratě trávu a štěrk.
      Jako když vyasfaltovali na Monze Parabolicu, to jsem prostě nepochopil. Když vzpomenu jak vypadala Spa na přelomu tisíciletí tak se to nedá srovnat s dnešní tratí, která má minimum travnatých ploch. Dneska se limity tratě hledají snadno, když si pilot může dovolit zkusit jít za limit a pak dále v klidu pokračovat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama