DISKUZE K ČLÁNKU Sauber je ve vztahu k Hondě "všemu přístupný"
Spojení dodavatele motorů Honda a švýcarského týmu Sauber přineslo mnoho dohadů, včetně dalších vztahů mezi japonskou firmou a primárním odběratelem týmem McLaren. Dá se předpokládat, že nový vztah, který započne v příští sezóně, bude odlišný.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sauber je ve vztahu k Hondě "všemu přístupný"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
eliSKA-PUNKova
19:10 10.05.2017 178.40.207.XXXMatsushita = k.j. Panasonic = titularni sponsor Toyoty v F1 ... ten se pro Hondu prilis nehodi :D -
Situs
09:42 10.05.2017 85.70.164.XXXExklusivní smlouva mezi Hondou a McLarenem nevznikla na 10 let pro nic za nic a je jasné že jakmile se stanou motory Honda konkurenceschopné tak McLaren bude čelit tlaku. Právo veta na další odběratele od Hondy má v tomto případě velkej význam a pro McLaren je vlastně nutností. Myslím si že po dobu platnosti smlouvy se k motorům Honda nedostane tým co by McLaren ohrožoval, to že tam pustili Sauber je myslím chytrý tah pro všechny. A jestli potom bude chtít Honda komplet svůj tým či jiného exklusivního partnera, tak to už je jejich právo, ale to je ještě 8 let.-
uzivatel001639
12:09 10.05.2017 89.111.73.XXXTak hlavně, aby to těch 10 let vydrželo. Bylo by vtipné kdyby si to po 5 letech McL rozmyslel a najednou se Honda chytla a další rok třeba s RB bojovali o titul. To by me asi kleplo-
Situs
12:18 10.05.2017 85.70.164.XXXKdo ví kdy se Honda chytí, ale dle posledního vyjádření za Hondou McLaren stále stojí a když je neopustěj letos tak by to mohli společně přežít Honda se s minulým konceptem také dokázala postupnými kroky lepšit vůči ostatním, jen tenhle pád s novým konceptem je pořádná rána Na druhou stranu neexistuje již omezení v žetonech, tak by se Honda měla lepšit ještě rychleji, může makat na čem chce a především na čem opravdu potřebuje. Žádné hloupé kompromisy. No uvidíme co letos ukáže, doufám že to bude vidět. Stále jsem nezavrhnul letošní boj o první pětku, zatím se tam o body pere dost týmů, a já chci být optimistou-
uzivatel001639
15:43 10.05.2017 89.111.73.XXXPokud Honda rozjede motor tak jak bylo v planu, nebal bych se o prvni petku, mozna i ctyrku, ale zalezi kdy a jestli vubec Honda letos ten motor rozjede tak jak bylo v planu. Po letosnim hodne nepovedenem zacatku se neodvazuji nic tipovat
-
-
-
-
-
uzivatel001890
07:04 10.05.2017 85.239.64.XXXNechci se moc chlubit, ale tohle jsem +- prorokoval.
Akorát jsem si ale myslel, že do toho zatím po minulém kvapném útěku takto naplno nyní nepůjdou (Honda). Ale to si myslím pořád. Nicméně Mclaren to celé podělal a Alonso tomu dal korunu. To by se musel stát zázrak a velmi rychle by se musel Mclaren dostat do vítězné formy aby se na to, jak negativní PR jim dělali zapomnělo. Takhle Japonci začnou být trpělivý a Mclaren asi rádi mít nebudou a klidně - pokud Sauber nepřevezmou - jako že asi ne (kvůli minulosti nedávné) - mohou jako svůj top tým vybrat Redbull! a to akorát klapne do chvíle, kdy Renault bude už plně upřednostňovat svůj tým ... ale kdyby Honda měla skvělý motor... Prostě Mclaren a Denis zvláště to strašně pokazili a o Alonsovi ... nemám slov on Hondě prostě škodil způsobem, jako by se zbláznil. ... Ale to se mu vrací neustále, proto (kromě dalších důvodů) ho Mercedes určitě nechce ani zadarmo .... (Ale tak už to někdy je Dobrý jezdec s problematickou povahou)
-
Situs
11:01 10.05.2017 85.70.164.XXXNegativní PR Hondy netřeba svádět na ostatní, ten je především výsledkem jejich dosavadní vyprodukované práce. Každej ví že takto to s Hondou dál nejde a nátlak na Hondu ze strany McLarenu už je opravdu více než pochopitelný. Problémem negativity není ten nátlak, problémem je stav kde se Honda nachází svým produktem v F1 třetím rokem. Kdyby Honda neměla exklusivní smlouvu s McLarenem ale s RBullem tak ten by ji už poslal dávno k ..... !-
uzivatel001890
11:24 10.05.2017 85.239.64.XXXAle je to soutěž a někdo musí být poslední... Já Hondu chápu a fandím jí. Mclaren bych ještě chápal, kdyby si to vyříkávali za dveřmi a pouze dejme tomu prosakovalo jednání o jiných možnostech. Alonsa nechápu vůbec - ví přeci o čem F1 je. Sám odešel od Ferrari (či se dostal do situace, kdy musel odejít aby si zachoval tvář)... a ještě na ně pořád kydal skeptické výroky (teď toho nechal ale vsadím se že doufá, že koncem roku bude moct říct: "Vydíte, já říkal, že s Ferrari stejně neporazí Mercedes" Ví o čem to je a neovede ani trošku zkrotit svojí frustraci? ... To je vizitka dobrého jezdce??? (Jednou by se to ještě dalo pochopit, ale dělat to Hondě pořád to je hulvátství vůči hrdým Japoncům a nic to neřeší!)
A co dělal Redbull se mi také nelíbylo, naštěstí to dobře (či jakš takš dobře) dopadlo - ... Tím že se Renault vrátil vlastně asi hodně dobře?? :)-
Situs
11:41 10.05.2017 85.70.164.XXXNěkdo být poslední musí, jistě, ale McLaren má ambice být nejlepší, ne být poslední, a když se situace třetím rokem opakuje tak je jasné že tlak poroste. Vůbec nevíme co se řešilo za zavřenými dveřmi, ale jistě toho bylo spoustu než to šlo i přes média. No a chceš tam stále nacpat i Alonsa, Ferrari, a ještě k tomu co chce vytasit k nim za větu na konci roku, no nenechám se vtáhnout do této diskuze, ani by to mezi námi nemělo myslím cenu. V každém případě postoj Alonsa je velmi podobný tomu z McLarenu, jeho ambice a dovednosti jsou na míle vzdálené současným pozicím. Až se začne jen tiše šlapat voda při výsledcích na chvostu po takové době tak je jasné že nastoupila rezignace a vztah spěje ke konci. Alonso tu frustraci zvládá ještě dobře, chtěl bych vidět co by dělal jinej TOP jezdec v McLarenu poslední 3 roky. -
uzivatel001639
11:50 10.05.2017 89.111.73.XXXAlík je závodník a zajímají ho výsledky a ty prostě nemá. Fandím Hondě, ale jejich produkt je prostě špatný. Chápal bych, kdyby ten motor neměl výkon, yla po třech letch by měl být trochu spolehlivý. Honda udělala chabu v prvním konceptu, odbyla si problémový rok, vyladili to a letso to změnili a jsou zase na začátku. Kdyby to už první rok udělali tak jak je to letos, tak už mohli dnes ladit výkon a spolehlivost už by měli rok vychytanou. Ale to je kdyby, prostě šli svou cestou a to se jim nevyplatilo.
S Renaultem bych ještě netvrdil, že to dopadlo dobře. Vypadá to, že letos zase problém s výkonem a to se může RB hodně nelíbit. Uvidíme, až Mercedes s Ferrari nasadí vylepšení a RB si nebude škrtat, jak se budou navážet do Renaultu.
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek