DISKUZE K ČLÁNKU McLaren získává větší důvěru ve zlepšení Hondy, která dělá všechno, co může

Eric Boullier stále věří, že Honda dosáhne brzy pokroků a jeho McLaren se tak bude moci znatelně zlepšit. Zatím patří k nejpomalejším týmům v letošním startovním poli Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren získává větší důvěru ve zlepšení Hondy, která dělá všechno, co může

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 10.05.2017 22:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 09.05.2017 08:48
Držím Vám v tom palce, nynější stav je velmi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel001639

uzivatel001639

195.88.143.XXX
Ano svicka asi jo, ale asi ne vzdy. Snad se uvadi, ze se smes zapali v predkomurce a pak "vyplivne" do valce, teda jestli je to tak mozne. To hybridni zapalovani snad dale spociva v tom, ze v nekterych rezimech snad svicka neni potreba a smes se zapaluje tlakem jako u dieslu. Je to celkem zajimave, ale jak to skutecne u kazdeho vyrobce funguje tezko soudit. Je snad i pravda, ze toto specialni hybridni nebo predkomurkove zapalovani snad mimo Hondy pouzivaji uz vsichni vyrobci. Posledni se pridal snad Renault. Mercedes snad byl prvni, proto mel diky tomu naskok uz od pocatku hybridu. Honda to chtela nasadit letos. Na tomto zapalovani je videt, ze se to neda udelat za par mesicu. Mercedes to jiste vyvijel dlouho a ostatni taktez. Z toho plyne, ze asi bylo trochu naivni myslet, ze Honda za rok, ci dva smazne naskok Mercedes, ktery ma jiz v tomto vyvoji nekolika lety naskok. Pokud Renault taktez jako Mercedes uz stavi motory v F1 nekolik let, desetileti a hybridni zapalovani nasadil snad teprve loni, tak Honda nemuze byt rovnoceny souper za rok. Je tedy fer, Honde doprad na vyvoj dostatecny cas, 5 let si dnes myslim, ze je u dnesnich slozitych hybridu asi minimum. Z tohoto duvodu se do dnesni F1 asi moc jinych vyrobce nepohrne. Pokud by nechteli dopadnout jako Honda, museli by asi vyvoj motoru nekolik let delat bez ucasti v zavodech a to se asi nikomu chtit nebude. Uvidime po roce 2021, az se zmeni motory.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Radon

Radon

84.242.97.XXX
Aha, tak to jsem špatně pochopil. Já myslel, že výkon by mohli zvýšit, ale brání jim v tom ty vibrace.
To zapalování tam asi nějaké bude (svíčka), ale asi díky kompaktnějšímu prostoru té "předkomůrky" se líp spaluje chudší směs.
Díky za odpověď EL_Senore!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Problem Hondy jsou trochu vibrace, ale to se odstarnei v pohode. Nejvetsi problem je spalovak a to hlavne dnes moderni snad hybridni zapalovani predkomurkove a neco asi jako dieslove bez svicky. Toto zapalovani smesi sebou prinasi dost vykonu navic a take nizkou spotrebu. Spalovani chude smesi prinasi vykon a ma nizkou spotrebu. To Honde nefunguje (fungovalo pri vyvoji na 1-valec) a proto ma jeji motor o dost nizsi vykon a vyssi spotrebu. Motor ted asi jede v nejakem ne uplne idealnim nastaveni asi i kvuli vibracim, ktere sebou prinasi dalsi snizeni vykonu a vysokou spotrebu. Rekuperace funguji dobre, loni se s ni chlubily, ze jsou na tom dost dobre, takze nepredpokladam, ze to nejak zasadne podelali.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Radon

Radon

84.242.97.XXX
Já jsem měl Maria za odborníka na spalovací motor, takže s ICU jim pomoct může. Navíc zná motory konkurence, takže taky dobrý.
Jen mi není úplně jasný, s čím má tedy Honda problém především - říkali, že výkon je dobrý, ale má vibrace (takže jen nejedou na možný plný výkon?), pak mají velkou spotřebu? Proč? Kvůli špatně pracujícím rekuper. systémům, nebo i to spalování stojí za prd?
Jak vidno, už se v tom taky ztrácím. Asi bych měl nastoupit u Hondy! 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Od Ferrari a Mercedesu asi jo, od Illiena nevim. Nevim co si o nem myslet, nekde jsem cetl, ze co delal motory ze to tak slavny zase nebylo, tak nevim. Honda je tam ma jako konzultanty, takze tipuju, ze do samotneho navrhu a smeru vyvoje asi az tak kecat nemuzou.
Dulezite bude, aby ty upgrady mely vliv na vykon, aby to nebylo jen zaplatovani spolehlivosti. Chtel bych se dockat letos toho, ze Honda rekne, tak se nam to co behalo na stolici na jeden valec povedlo rozbehat na vsechny. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jo, jsem hodně zvědav na letošní upgrady, více a více se mluví o první vlně v Kanadě a pak v půlce sezony. Maj před sebou pořádnej úkol jak ve spolehlivosti tak ve výkonu, ale mělo by se to samo s upgrady zlepšovat, jde o to jak moc a co se zase ukáže dalšího 04 Já osobně si od těch nových zaměstnanců (Illiena či bývalých inženýrů Ferrari a Mercedesu) slibuji dost, a snad to bude brzy vidět 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Tak jsem hlavně doufal, že příští rok ještě uvidíme spojení McL-Honda. Přeci jen tam ten potenciál je a rád bych opravdu viděl, co dokáže McL když Honda dodá slusšný motor nebo co dokáže Honda, když bude ve slušném šasí. Hodně mě zajímá porovnání Hondy a Renaultu, takže předpokládám, že příští rok už bude vypadat trochu jinak. Že už Honda nějaké ty zkušenosti nasbírala a bude někde jinde. Snad brzy poladí to zapalování, abychom už nějaký slušný pokrok viděli aspoň letos v druhé půli sezony 03
Akorát mi tam nesedí ten Illien, co jim asi tak může nabídnout. Jsem zvědav, jak rychle s ním rozváží spolupráci.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Držím Vám v tom palce, nynější stav je velmi bolestný 07

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama