DISKUZE K ČLÁNKU Honda provádí organizační změny. Bude to trvat, než přinesou výsledky

Sportovní ředitel Hondy Jusuke Hasegawa přiznal, že kvůli současným problémům s pohonnou jednotkou sáhla k organizačním změnám, které se však projeví hned.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda provádí organizační změny. Bude to trvat, než přinesou výsledky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 05.04.2017 16:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovali 2 lidé) 05.04.2017 09:55
Petr: Nedělám v Ricardu, ale měl jsem rozhovor… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 05.04.2017 08:11
Třeba McLaren MP4-12C s motorem McLaren M838T… »
» Limbi (Hlasoval 1 člověk) 05.04.2017 08:29
V pohode pokud to tak je ok ja jen vim ze pro P1… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Tak to zatim vypadalo, ze by jsme se meli o Hondu bat, aby se ji McL nezbavil a ono to nakonec muze byt uplne jinak.
    Info pry nekde z netu, ale hodne zajimave. Vypada to ze to Honda mysli zatim docela vazne a na delsi dobu:
    "- Vztah Hondy k McLarenu je na tom hodně špatně a to nejen ve vedení, ale přímo mezi inženýry pracujícími na pohonné jednotce, kteří hodně těžko snášejí, že je na jejich práci neustále mediálně pliváno. Boulliera nesnáší (přezdívají mu pan Žabák) a domnívají se, že musí odejít aby se vztahy zlepšily. Honda zvažuje své možnosti, jestli by peníze co Mekáči posílají nešly využít lépe. Zvažují jak přesun tovární podpory jinému týmu - v merku mají hlavně Williams, který má mezi zaměstnanci v továrně velmi dobré jméno, nebo koupě týmu a založení vlastní stáje - v tomto případě by cílem byla akvizice Force Indie."

    Petre, co ty na to???

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Limbi

      Limbi

      147.228.41.XXX
      To je celkem něco teda. Nikdo neví co se děje uvnitř, ale na do světa Bullier vynesl nějakou kritiku až letos. A upřímně plivat na práci hondy, která za nic jiného nestojí... Nevím jestli si představují plácání po zádech, za to co předvádí... No nechám na každém ať si to posoudí 12 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        Tak ono nikdo nevi, jake je chovani a reci uvnitr tymu. Ikdyz to muze navanek vypadat, jsme jeden tym, tak na sebe muzou klidne kydat spani a pomalu si nadavat 03
        Jinak na pochvalu to fakt neni 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Že je v týmu napětí a frustrace kvůli výkonu motoru a vyhodnocují se různé možnosti, to není žádným tajemstvím. Zbytek příspěvku jsou "JPP" žvásty, které nemá cenu komentovat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      62.240.164.XXX
      Mě si se sice neptal, ale zrovna mám náladu se taky vyjádřit. Nikde jsem nic podobného nečetl, ale jako čirou spekulaci bych si dovedl představit, že H bude tak trochu i záměrně sabotovat letošní motor, aby donutili McL k rozvázání smlouvy, protože podle mého H to za stávajících podmínek jednostranně nemůže udělat a prostě potřebuje snahu McL. Možná se samy bojí toho, že nikdo neocení jejich práci pokud by se dařilo a smetanu by slíznul McL. Pokud by to tak bylo, je velmi pravděpodobné, že jejich jednání se S nejsou pouze oťukávací, ale příští rok klidně můžeme vidět spojení H a S, no a McL bude muset jinam. H prostě nemůže sama odejít z tohoto spojení, protože McL pravděpodobně zatím žádný způsobem neporušil podmínky jejich smlouvy. Což se asi o H nedá říci, ale i tak předpokládám, že je nutná obousměrná dohoda o ukončení spolupráce.
      Historicky si však musíme upřímně říci, že by se v případě H jednalo spíše jenom o dodávky motorů, protože jejich vlastní auto, tedy šasí se nikdy moc neuplatnilo, úspěchy H jsou prostě spojené pouze s dodávkou motorů. Osobně si myslím, že jsou to, ale spíše všechno jenom fámy, protože i Honda musí vědět, že pokud má někde prorazit, bude to spíše s McL než s menším týmem, který i s jejich dotací nebude mít asi prostředky na boj o titul. Dokonce ani W už není v pozici, že bych tomu spojení věřil, ale asi má z těch možností největší předpoklady, i když nikdo z nás neví jak lukrativní a jak dlouhou smlouvu vyjednala CW s M. Osobně si myslím, že se nejednalo jenom o jeden rok výhod. Proto bych spolupráci H a W moc nečekal. No a co se týče malých týmů, většinou to bývá jako loni s FI. Loni prostě na začátku trefili hřebíček na hlavičku a udrželi to, ale letos to už zase tak slavné nebude, protože prostě zkusili něco co tolik nefunguje a prostě nemají kapacitu na to, aby to samy změnili.
      Ale jak rád píšu, to jsou všechno jenom moje spekulace.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        Spekulace, ale zase muzem pokecat.
        Honda nemela takove zkusenosti s autem a motory v poslendi dobe take nebyla TOP spicka. Vse je ale o penezich, jake do toho nacpes. Vzpomen na Brawn GP, ktery Honda prodala za 1 dolar. Sasi bylo spicka a rikalo se ze Honda snad jela na 3 projektech auta zaroven pak vybarala ten nejlepsi. Vysledek byl aerodynamicky vyborny. Co je natom pravdy nevim, ale urcite by byla schopna i ty auta delat. Otazka je ale jak moc by sel vyvoj nahoru, protoze, kdyz nechce brat lidi od jinud, tak by to bylo na hodne dlouho 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Marek

    Marek

    77.95.197.XXX
    Ikdyž už od závodu nic nečekám, tak mě pohled na trápící se McLaren bude opět hodně mrzet. Doufám, že dlouhodobý horizont u pana Hasegawy neznamená 1-2 roky. Na to už McLaren nemá čas.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.41.XXX
    Petr: Nedělám v Ricardu, ale měl jsem rozhovor ohledně možnosti práce s šéfem oddělení vývoje. Po tom co jsem se dozvěděl, že spolupracují s McLarenem jsem toho chtěl vědět samozřejmě co nejvíc právě o jejich spolupráci 12 Už když jsem nastupoval na průmyslovku byl můj sen jednou pracovat pro McLaren. On prý tu možnost měl, ale říkal, že to není tak růžové jak by se to mohlo zdát. Firemní kultura je tam prý velmi "přísná". Právě mě překvapilo, že Ricardo vyvinulo nejen spalovák, ale i celkový koncept hybridu včetně převodovky a jen kvůli tomuto vozu (P1) postavili i výrobní závod pro ty motory. Proto jsem se divil, že oficiální název motoru je McLaren. Ale to asi záleží jak mají postavenou smlouvu.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Tyto hrozné trochu na okraj řečené informace """"Bude to tedy velmi bolestivé, proto se snažíme nasadit něco více, ale nemůžeme nic slibovat," říká Hasegawa.""" především od spojky proto mě vždy dostanou. Už jsem si jistej, že nemám nic čekat a pak do mě ferda JH nebo někdo jiný vleje semínko naděje a o víkendu jsem pak opět hodně, hodně zklamán. No pokud se něco viditelně zlepší, bude nás asi hodně spokojených.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Jen doufam, ze se zmeny neprojevi tak, ze se novy lidi s timto motorem budou pul roku seznamovat a pak pul roku vymyslet nejake zlepseni. To by jsme mohli sezonu rovnou zabalit 03
    Nebo nedej boze, ze by zmena znamenala, ze nekdo rekne na tom motoru je uz zaklad spatne a zacli delat rovnou na novym pro pristi rok 20
    Zacinam mit trosku obavy o letosni sezonu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.128.XXX
      Pokud na to pohlédneme reálně, tak spolehlivost lze vyřešit v řádu týdnů až 2-3 měsíců, ale udělat z Hondy konkurenceschopný motor bude otázkou minimálně dvou let... pokud půjde vše dobře.

      Stačí kouknout na to jak Mercedes vylepšuje, na Ferrari které Mercedes dohánělo 3 roky a Renault který Mercedes zatím nedohnal. A to jak Ferrari tak i Renäult měli na vytvoření prvního motoru cca. 4 roky, oproti jednomu roku Hondy. Reálná ztráta hondy ve vývoji je minimálně ta dva roky, a zkratky moc neexistují.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Horší už to nebude, a je dobře že Hondě dochází že jako doposud to prostě nepůjde. Teda pokud to nejsou jen slova.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.209.XXX
    Já si nemyslím, že si McLaren sám dělá motory pro osobní vozy. Může prosím autor článku zmínit konkrétní vůz, pro který si mclaren jak konstrukčně (návrh), tak výrobně dělá vlastní motor? Možná se pletu a rád bych se dovzdělal.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Třeba McLaren MP4-12C s motorem McLaren M838T vyvinutý McLarenem, Ilmorem a Ricardem. Úplně všechno sám si nedělá (to ani nikde netvrdím), podobně jako si třeba Ferrari či Renault nedělají úplně sami celou pohonnou jednotku pro F1.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Limbi

        Limbi

        147.228.140.XXX
        V pohode pokud to tak je ok ja jen vim ze pro P1 jim 90% vyvoje delalo ricardo a výrobu taky. Uz jen z toho duvodu ze technologocky k f1 ma nejblize prave vuz P1 tak bych rekl, ze se mclarenu tuhle technologie delat nechce kvuli nedostatku knowhow.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama