Reakce fanoušků na obsah vytvářený týmy byly více než pozitivní, i my jsme tak měli zase o něco více materiálu, se kterým se dalo pracovat. Navíc, informace přímo od týmů či jezdců byly mnohdy rychlejší a přesnější.
Nyní FOM (Formula One Managment) dovolil tyto praktiky i v rámci samotných velkých cen, kdy týmy budou moci opět vytvářet a sdílet vlastní audiovizuální obsah přímo z místa dění, tedy okruhu postaveného okolo jezera v melbournském Albert Parku.
Samozřejmě pro týmy budou platit různá omezení. Například by stáje neměly - lidově řečeno - lézt do zelí záběrům, které budou dělat televizní kamery z okruhu. Dále by týmy neměly natáčet, jak auta vyjíždějí z garáží atd. Veškerý obsah natočený v paddocku i tak ale bude patřit FOM, který si s ním následně bude moci naložit dle svého.
Zajímavý obsah se již začal objevovat na facebookových či twitterových účtech některých stájí a dá se předpokládat, že v budoucnu ho bude ještě přibývat. Je tedy možné, že právě sociální sítě se stanou jednou z nejzásadnějších platforem pro komunikaci s fanoušky, která je pořád v porovnání s jinými sporty dosti chladná a neosobní.