DISKUZE K ČLÁNKU Budou padat rekordy na jedno kolo, jako před deseti lety, míní Webber

Blíží se první prověrka nových monopostů na závodní trati a odhaduje se, zda avizovaný rozdíl v rychlosti a časech bude skutečně takový, jak se hodně dlouhou dobu tvrdilo. Někdejší pilot F1 Mark Webber je o tom přesvědčen.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Budou padat rekordy na jedno kolo, jako před deseti lety, míní Webber

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 08.02.2017 14:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» murphy666 (Hlasoval 1 člověk) 07.02.2017 17:01
Zavedl bych zase možnost tankování. Si myslim že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • murphy666

    murphy666

    46.23.50.XXX
    Zavedl bych zase možnost tankování. Si myslim že by to závodům jen prospělo...

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Kdyby byly gumy jako předtím, byl bych jasně pro. Tenkrát byli piloti před přezutím a natankováním rychlejší, než po něm a díky tomu se předjíždělo a volily různé strategie.
      Ale teď je to naopak a tankování by se rozdíl smazal. Asi by razantně ubylo předjetí a strategie by nebyly moc důležité.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Pěkný článek. Díky.
    A teď už jen diskutovat o tom, jestli za pomalejší závodní tempo můžou vozy, nebo potřeba šetřit papučky. A jestli se na tom letos něco změní. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Může za to především úspora omezeného paliva a šetření pneumatik 05

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Souhlas. Řekl bych, že to druhé víc. Otázka je, jak to bude letos. Rychlejší průjezd zatáčkou znamená výrazně vyšší opotřebení gum. Jestli tedy budou muset gumy šetřit pořád stejně, rekordních kol se dočkáme jen v kvaldě. 05

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Já si myslím (doufám) že gumy už se tak šetřit nebudou muset. Na vyšší přítlak budou připraveny a po kritice jezdců už si na ně budou moci i dovolit tlačit. Úspora paliva pořád bude, ale nemyslím si že by to bylo horší než v minulém roce, sice dojde k navýšení odporu, ale navýší se palivo o 5% a více odpadne brždění a následná akcelerace, prostě auta nebudou muset brzdit do zatáček až tak moc, zatáčku projedou o dost rychleji a pak nebudou akcelerovat z nižších rychlostí. Jak moc se to projeví na časech v závodech si budeme muset počkat, věřím že to dobře spočítali.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama