DISKUZE K ČLÁNKU Halo koncept se pro IndyCar nehodí, zvolí se nejspíš jiná cesta
Smrt Justina Wilsona v srpnu 2015 při závodě Pocono Raceway 500 rozhodně přispěla k tlaku vedoucímu k zavedení ochrany kokpitu. Jenže jak se zdá, série IndyCar nechce jít cestou shodnou s F1 a využít Halo koncept.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Halo koncept se pro IndyCar nehodí, zvolí se nejspíš jiná cesta
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Fanda.LH
21:06 23.01.2017 194.228.32.XXXJinak k řešení RB... Mnozí si neuvědomují, že to není řešení pro současné monoposty... Dost to ovlivňuje aerodynamiku, takže se s ním prakticky nedá jezdit => Museli by se pro něj navrhnout úplně jiné vozy... V tom je výhoda Halo, že se dá nasadit prakticky okamžitě s min. zásahů... -
-
-
-
-
-
-
tom11
16:19 23.01.2017 77.48.94.XXXMiku, Tebe u obrazovky či monitoru žádné Halo neochrání .
už jsme tu o tom kdysi dlouze debatovali a úplně se asi neshodnem, zda je zakrytí kokpitu z důvodu bezpečnosti nutné. ale snad se shodnem, že Halo je hnus ( možná řekněme užitečný hnus ) a jako takový by neměl mít v F1 místo. v tom, že koncept RB je hezčí v tom se určitě shodneme.-
-
tom11
10:12 24.01.2017 77.48.94.XXXLahva píše, že Halo nestojí za nic. Ty píšeš, že Tvůj život stojí za více než nic. z toho mi logicky vyplývá, že tu ochranu myslíš pro sebe - takže letos budeš při sledování F1 používat Halo
patrně sleduješ F1 ve 3D a bojíš se, že tě nějaká letící součástka trefí. tomu rozumím, taky bych se bál. dej sem pak nějaké foto, jak jsi to na křeslo v obýváku aplikoval-
Mike17
14:23 24.01.2017 93.99.87.XXXNepsal nestojí za nic, ale nehodí se za nic. A hodí se na záchranu života. O nějakou součástku ani tak nejde, ikdyž Massu skoro zabila. Jde o převrácení auta, hlavu často těsně míjí svodila nebo kola vlastního či cizího vozu. Příkladů, kdy to bylo v posledních letech "o fous" najdeš několik.
-
-
-
-
jumpman
16:42 23.01.2017 178.255.168.XXXupřímně řečeno, kolik pilotů zahynulo ohledně zranění hlavy letícím předmětem takové velikosti, že by hallo pomohlo? Pokud vím tak snad jenom surtress ale to stejně nebylo v F1, proti ostatním zraněním je to stejně neúčinné a jenom to zničí vzhled monopostů a při určité havárii to spíš bude nebezbečné, protože zabrání pilotovi rychle opustit vůz-
RoBertino
16:50 23.01.2017 83.208.82.XXXJeště uvedu dva případy - Toma Pryce v Kyalami 1977 - tam by možná Halo koncept mohl pětikilový hasicí přístroj odrazit, ale bavíme se o "možná", protože po nárazu doslova ustřihl ochranný oblouk za hlavou Walesana, který byl z trubky o síle 5 cm. A pak ještě smrtelná nehoda Alana Staceye v GP Belgie 1960, kdy mu do obličeje vlétl pták. Jenže i tady se nedá odpovědně říci, jestli by Halo koncept byl vůbec k něčemu. Trochu mi to připomíná technologii hlídající ve fotbale, zda míč přešel brankovou čáru. Na posledním MS ze 64 zápasu tahle legrácka za 4 000 000 eur byla využita jen jednou a ještě nikoli v situaci, kdy by šlo o rozhodující moment v zápase. Přiznejme ale, že tady nešlo o život.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek