DISKUZE K ČLÁNKU Whiting vysvětluje, proč Hamilton v Mexiku nebyl penalizován, ale Verstappen ano
Dle ředitele závodů FIA, Charlieho Whitinga, byla hlavním důvodem potrestání Verstappena dlouhotrvající výhoda, kterou svým manévrem Holanďan získal.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Whiting vysvětluje, proč Hamilton v Mexiku nebyl penalizován, ale Verstappen ano
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000276
(Hlasovali 4 lidé)
11.11.2016 10:15
Jak to, že Lewis nezískal dlouhotrvající výhodu?… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Petr Hloušek
21:03 11.11.2016 194.79.55.XXXProstě jen zopakoval nesmysl o tom že Hamilton žádnou výhodu nezískal, což je blbost. Získal výhodu mnohem větší než MV. Nezkrácením, ale návratem do zatáčky by MV přišel o 1, možná 2 místa, ale LH by spadl minimálně o 5-8 míst. Takže kecy v kleci -
Kevin
11:43 11.11.2016 80.250.30.XXXBýt v té zatáčce kačírek, kde by hrozilo, že tam monopost trvale uvázne, to by Hamilton a Verstapen brzdili i očima, aby se tam nedostali. Ale oni po své jezdecké chybě tuto chybu eliminovali tím, že to tudy střihli a nehrozilo jim tak, že se za kohokoli propadnou. Argumentace Whitinga je úplně mimo. Položil bych mu dotaz, zdali z telemetrie kterou studovali vyplývá, že dotyční piloti udělali maximum pro to, aby se pokusili dostat neprodleně zpět k závodní dráze ve smyslu jejího průběhu, tedy třem po sobě následujícím zatáčkám namísto projetí úseku rovně. Já tedy viděl, že po prvním dotyku brzd, kdy se od pneumatik zakouřilo oba zmínění piloti přestali tak intenzivně brzdit, žádný pokus to dál dobrzdit a vykroužit zatáčku alespoň přibližně, bez nejmenšího zaváhání to oba projeli rovně. Za žádnou cenu před sebe nikoho nepustit a nepoškodit si pneumatiky, abych na to nedoplácel v závodě. Tento pán dává "krásný" příklad mladým závodníků, co je potřeba činit pro úspěch. -
-
uzivatel000276
10:15 11.11.2016 192.168.10.XXXJak to, že Lewis nezískal dlouhotrvající výhodu?
Vždyť vyletěl úplně z tratě!
A kdyby se správně vracel, tam kde měl (před zatáčku č. 2), tak by byl někde za půlkou startovního pole.
A že na něj nikdo neutočil, jak se píše, to je taky nesmysl.
Neútočil na něj nikdo, protože totálně přestřelil brzdný bod.
Ten Whiting už je asi starý dědek, takhle blbě to posuzovat. -
-
JOCHEN RINDT
07:48 11.11.2016 88.102.230.XXXSouhlas,krom toho byl v té strkanici která tam vznikla.-
uzivatel000276
10:17 11.11.2016 192.168.10.XXXV té strkanici by ani nebyl!
Byl by až někde kus ZA ní.
Než by se z toho výletu mimo dostal zpět.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek