DISKUZE K ČLÁNKU Whiting vysvětluje, proč Hamilton v Mexiku nebyl penalizován, ale Verstappen ano
Dle ředitele závodů FIA, Charlieho Whitinga, byla hlavním důvodem potrestání Verstappena dlouhotrvající výhoda, kterou svým manévrem Holanďan získal.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Whiting vysvětluje, proč Hamilton v Mexiku nebyl penalizován, ale Verstappen ano
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000276
(Hlasovali 4 lidé)
11.11.2016 10:15
Jak to, že Lewis nezískal dlouhotrvající výhodu?… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Petr Hloušek
21:03 11.11.2016 194.79.55.XXX
Prostě jen zopakoval nesmysl o tom že Hamilton žádnou výhodu nezískal, což je blbost. Získal výhodu mnohem větší než MV. Nezkrácením, ale návratem do zatáčky by MV přišel o 1, možná 2 místa, ale LH by spadl minimálně o 5-8 míst. Takže kecy v kleci
Kevin
11:43 11.11.2016 80.250.30.XXX
Být v té zatáčce kačírek, kde by hrozilo, že tam monopost trvale uvázne, to by Hamilton a Verstapen brzdili i očima, aby se tam nedostali. Ale oni po své jezdecké chybě tuto chybu eliminovali tím, že to tudy střihli a nehrozilo jim tak, že se za kohokoli propadnou. Argumentace Whitinga je úplně mimo. Položil bych mu dotaz, zdali z telemetrie kterou studovali vyplývá, že dotyční piloti udělali maximum pro to, aby se pokusili dostat neprodleně zpět k závodní dráze ve smyslu jejího průběhu, tedy třem po sobě následujícím zatáčkám namísto projetí úseku rovně. Já tedy viděl, že po prvním dotyku brzd, kdy se od pneumatik zakouřilo oba zmínění piloti přestali tak intenzivně brzdit, žádný pokus to dál dobrzdit a vykroužit zatáčku alespoň přibližně, bez nejmenšího zaváhání to oba projeli rovně. Za žádnou cenu před sebe nikoho nepustit a nepoškodit si pneumatiky, abych na to nedoplácel v závodě. Tento pán dává "krásný" příklad mladým závodníků, co je potřeba činit pro úspěch.
uzivatel000276
10:17 11.11.2016 192.168.10.XXX
V té strkanici by ani nebyl!
Byl by až někde kus ZA ní.
Než by se z toho výletu mimo dostal zpět.
Byl by až někde kus ZA ní.
Než by se z toho výletu mimo dostal zpět.
uzivatel000276
10:15 11.11.2016 192.168.10.XXX
Jak to, že Lewis nezískal dlouhotrvající výhodu?
Vždyť vyletěl úplně z tratě!
A kdyby se správně vracel, tam kde měl (před zatáčku č. 2), tak by byl někde za půlkou startovního pole.
A že na něj nikdo neutočil, jak se píše, to je taky nesmysl.
Neútočil na něj nikdo, protože totálně přestřelil brzdný bod.
Ten Whiting už je asi starý dědek, takhle blbě to posuzovat.
Vždyť vyletěl úplně z tratě!
A kdyby se správně vracel, tam kde měl (před zatáčku č. 2), tak by byl někde za půlkou startovního pole.
A že na něj nikdo neutočil, jak se píše, to je taky nesmysl.
Neútočil na něj nikdo, protože totálně přestřelil brzdný bod.
Ten Whiting už je asi starý dědek, takhle blbě to posuzovat.
JOCHEN RINDT
07:48 11.11.2016 88.102.230.XXX
Souhlas,krom toho byl v té strkanici která tam vznikla.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek