Před sezónou 2017 dochází k rozsáhlým změnám v technických pravidel - vozy budou mít širší křídla, podlahu i pneumatiky, časy na kolo by proto měli poklesnout přibližně o pět sekund na kolo. Hovořilo se také, že kvůli velkému zrychlení bude jejich ovladatelnost větší výzvou.
Podle Verstappena, který si nové auto už vyzkoušel na simulátoru Red Bullu, tomu tak nemusí být: "Neřekl bych, že budou vyžadovat více odvahy, protože budete mít mnohem více přilnavosti, což může věci zjednodušit. Nynější auta jsou teď někdy opravdu na hraně v některých velmi rychlých zatáčkách, jež se neprojíždějí naplno.
Příští rok budou průjezdné naplno se zavřenýma očima. Nepůjde už tedy o odvahu, protože musíte být jen velmi silní fyzicky. Obecně si podle toho, co jsem ujel na simulátoru, myslím, že se s nimi bude jezdit snadněji," pokračuje pro motorsport.com holandský pilot.
Přál by si, aby se zlepšily pneumatiky Pirelli: "Doufám, že se už tolik nebudou přehřívat. Ale nikdy nevíte, protože budou mnohem více zatěžovány. Samozřejmě, že jsou širší, možná však půjde opět o stejnou věc. Musíme si tedy počkat a uvidíme."
Velmi se mu zamlouvá vzhled nových vozů poté, co si prohlédl některé snímky Red Bullu RB13: "Moc jsem toho ještě neviděl, protože to všechno se samozřejmě vyvíjí. Ale vypadá to zajímavě. I ty návrhy, které někteří lidé dali na Internet. Jsem rozhodně pro. Nyní je to tedy na nás, abychom zesílili."