DISKUZE K ČLÁNKU Až na hranici urážek. Bývalý inženýr Ferrari se opřel do svých někdejších kolegů
Pokud se s někým rozejdete a není to zrovna příjemná záležitost, dá se předpokládat, že později dojde na "praní špinavého prádla". Možná se tak právě děje v případě Ferrari a jeho někdejšího hlavního inženýra.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Až na hranici urážek. Bývalý inženýr Ferrari se opřel do svých někdejších kolegů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
15:05 14.10.2016 77.240.188.XXXJá o atmosféře ve Ferrari nic nevím, netuším jak to u nich funguje. Ale tady jde očlánek kde se bývalý pracovník Ferrari pozastavuje nad některými věcmi z Ferrari, nad atmosférou, která není dobrá, a nad ne úplně dobrou personální politikou... to vše je podle mě ale naprosto legitimní názor, tudíž mě zaráží že se v titulku píše něco o názoru na hranici urážek. Pokud by titulek zněl že kritizuje atmosféru týmu a personální obsazení, neměl bych s ním problém, titulek by odpovídal obsahu článku. -
-
mi88ki
10:17 13.10.2016 165.72.200.XXXMontemoula byl neschopný hňup, který rozbil vítězný tým, protože se cítil odstrčený. Byl to Montemoula, kdo za zády všech ostatních podepsal Kimiho, na což Schumi reagoval téměř okamžitým ukončením kariéry. Brzy poté skončil Todt a Brawn a od té doby to jde s Ferrari z kopce. Ale věřím, že rozdíl mezi Montemoulou a současným vedením asi nebude příliš velký.
-
-
Daniel Šupa / AutoRoad.cz
02:54 13.10.2016 88.102.252.XXXDobrý den, na vysvětlenou k vašim příspěvkům o bulvarizaci a chybějících urážkách v článku uvádím, že titulek "Až na hranici urážek. Bývalý inženýr Ferrari..." odkazuje právě na samotnou hranici, za níž už by kritika mohla být veřejností a příznivci Ferrari vnímána jako urážka. Není v něm uvedeno, že bývalý inženýr Ferrari někoho urazil. Uvádíme, že se do svých bývalých kolegů opřel a v článku je kritika citována. Děkujeme za vaše příspěvky i podporu.-
Easy
08:38 13.10.2016 46.135.90.XXXVždyť nic nekritizujuji, jenom jsem po přečtení titulku očekával ostřejší prohlášení, tohle bylo spíše střízlivé hodnocení bez omáčky. Konečně to řekl někdo tak, jak to je a co mě irituje již delší dobu (např. to panákování Marchionneho v boxech během některých závodů apod). -
airwar1939
09:22 13.10.2016 77.240.188.XXXNic ve zlém, ale ten titulek je skutečně zbytečně bulvární. Baldisserri se k urážkám ani nepřiblížil, jeho hodnocení atmosféry je naopak velice věcné a vždy jasně říká proč říká to co říká.
Já chápu že se snažíte za každou cenu zvednout zájem o články a server, ale je dobré mít nějakou hranici, a přes ni se nepouštět... což se Vám bohužel občas nedaří.-
uzivatel001622
12:21 13.10.2016 81.90.243.XXXNo nevím, nevím, podle mě ve Ferrari si nesmí nikdo svobodně ani prdnout, natož aby vyjádřil takhle odvážný názor. Vždy dotyčnému v týmu za něco podobného hrozil vyhazov. A tenhle inženýr sice pozdě, ale přece to řekl na plnou hubu. Já v tom titulku nevidím nic bulvárního. Tady na F1NEWS.cz je skupinka lidí, kteří nadávají, že je F1 nudná. A když se tam něco přece jen začne dít, tak je to bulvární. Pánové, co hulíte?
-
-
-
airwar1939
15:57 12.10.2016 77.240.188.XXXTy urážky jsem v jeho hodnocení také nenašel.
Jeho tvrzení dost souzní i s mím pocitem, personální šachy co předvádí Ferrari posledních několik let je kontraproduktivní, a to jak Ferrari neustále invenčně zaostává za konkurencí, by potvrzovalo tvrzení, že lidé se bojí riskovat a zkoušet neprobádané. -
-
uzivatel000792
17:42 12.10.2016 195.212.29.XXXUrazky tam nie su, len redakcia z casu na cas vystreli clanok s viac ci menej bulvarnym nadpisom.
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek