DISKUZE K ČLÁNKU "Na těch pneumatikách jsme mohli dojet až do cíle," tvrdí Räikkönen. Mohl skončit třetí?

Kimi Räikkönen si myslí, že by mu měkké pneumatiky v závěru vydržely až do cíle. Uhájil by pak pódium před dotírajícím Lewisem Hamiltonem, který přezul na super-měkkou směs?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Na těch pneumatikách jsme mohli dojet až do cíle," tvrdí Räikkönen. Mohl skončit třetí?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 19.09.2016 19:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 5 lidé) 19.09.2016 11:36
Pokud chceš slyšet můj názor, tak ano, byla to… »
» skejpa (Hlasovali 4 lidé) 19.09.2016 11:11
Chápu, že se rozhodli ho povolat znovu, když by… »
» huhukoktejl (Hlasovali 4 lidé) 19.09.2016 14:54
To mne taky napadlo, mozna proste meli strach, ze… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Martin Z.

    Martin Z.

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Martin Z.

    Martin Z.

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    37.48.0.XXX
    Arrivabene: Vzhledem ke vzdálenosti, která zbývala do cíle závodu, a k degradaci pneumatik, to dávalo smysl jej povolat do boxů ještě jednou, abychom strategii Mercedesu pokryli.

    Ano, potvrzuji, strategii Mercedesu zastavkou pokryli 12 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.140.XXX
    Myslím, že Kimmi by 3. pozici před Lewisem uhájil, protože jeho supersofty nebyly nové a pravděpodobně by je do velké míry odrovnal při stahování Kimmiho a k tomu je nutné zdůraznit, že jedna věc je dojet a druhá předjet. Navíc kdo ví, co by Lewisovy v závěsu za Kimmim dovolily jeho pošramocené brzdy. Nyní je to vše jedno, je třeba se z toho poučit a v Malajsii zabojovat s RB a Mercedesem, ať se fanda má na co dívat :)

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    Chápu, že se rozhodli ho povolat znovu, když by mu pneu nevydržely. Ale proč čekali na ten undercut, to nepochopím. Bylo jasné, o co Mercedesu jde. Všichni věděli, že Hamilton mačká pneu co to jde a zajede pro nové. Mohli si tedy vzít ultra softy o kolo dřív a Hamilton by se za Kimim zasekl protože rychlost na jeho předjetí rozhodně neměl.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Zajímavé taky bylo, že celý svět věděl, co Mercedes zkusí, když Hamiltonovi rádiem oznámili, že tedy "přecházejí na plán B (= 3 zastávky), ať na to tlačí, aby do toho zatáhl i Raikkonena." Ale zpětně se to lehce hodnotí.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        88.146.158.XXX
        Jasně, mohlo to být jen divadlo ale mají SW, který jim ukazuje, která strategie je nejrychlejší, takže pokud si mysleli, že nedojede na softech, měli ho zavolat tak, aby se před něj Ham nestihl dostat. Nebo si myslíš, že to opravdu nebyla jejich vina ? Všichni tušili, že když zajel Ham do boxů, už je na zastávku pozdě. Takže když to pohnojili, mohli zkusit zůstat na softech. Nic horšího, než že je předjede Seb se stát nemohlo... Podle mě udělali to nejhorší co mohli.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Pokud chceš slyšet můj názor, tak ano, byla to chyba. Proč? Protože by jim ty měkké vydržely, stejně jako Rosbergovi - stavěli ve stejném kole, oběma zbývalo 28 kol. Nico na to musel v závěru hodně šlapat a vydržely, což by podle mě byl případ i Kimiho. A úplně mi uniká smysl, mu dát na 15 kol použité ultra-měkké (neřeknu super-měkké - měl 2 nové sady, ale ty ultra a ojeté? Jsou o dost rychlejší, ale na útok by to ke konci nebylo).
          Proto si tedy myslím, že kdyby nestavěl a Lewis by Kimiho v závěru dojel, tak by jej nepředjel. Ale já nejsem stratég F1 03

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          176.74.140.XXX
          Nikde není napsané, že by po případném zajetí Kimmiho do boxu Lewis zalej také, plán B jsme všichni pochopili a věřím, že i u Ferrari ho pochopili, ale nabízí se otázka, jak se dostat přes Lewise zpátky, když by případně nezajel? Jak vidno u několika soubojů ke konci závodu, pří podobné výkonnosti monopostu je možné na této trati odolávat soupeři i s tvrdšími a velmi opotřebovanými pneumatikami (viz. souboj Perez vs. Kvyat, kdy ani měkčí a o mnoho novější pneu nestačily na předjetí Peréze). Na městských okruzích platí celkem spolehlivě, že staré pneumatiky ještě neznamenají prohru a dá se na nich udržet za zády i o dost rychlejší monopost. Snad si to u Ferrari zapamatují. :)

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • huhukoktejl

            huhukoktejl

            37.48.0.XXX
            To mne taky napadlo, mozna proste meli strach, ze Ham do boxu nezajede, jen to na ne zkousi a snazi se je k zastavce vyprovokovat. Ale kdyz uz tam Ham zajel, tak tam proboha jezdit nemeli, protoze:
            a) RAI mel pramalou sanci se dostat se na stejnych gumach pred HAM
            b) co by ztratili, kdyby zustali venku? Maximalne by se pred RAI mohl dostat zase jen ten HAM, s trochou fantazie mozna VET

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.128.XXX
      Na druhou stranu, pokud by Kimi šel první do boxů, bylo zde reálné riziko, že Ham zůstane na žlutých a dojede s nimi do cíle, pak by Kimi na těch už použitých pneu musel Hama dojet a předjet. Podle mě jediné správné řešení bylo nechat Kimiho na žlutých dojet do konce.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama