DISKUZE K ČLÁNKU "Na těch pneumatikách jsme mohli dojet až do cíle," tvrdí Räikkönen. Mohl skončit třetí?
Kimi Räikkönen si myslí, že by mu měkké pneumatiky v závěru vydržely až do cíle. Uhájil by pak pódium před dotírajícím Lewisem Hamiltonem, který přezul na super-měkkou směs?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Na těch pneumatikách jsme mohli dojet až do cíle," tvrdí Räikkönen. Mohl skončit třetí?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» huhukoktejl
(Hlasovali 4 lidé)
19.09.2016 14:54
To mne taky napadlo, mozna proste meli strach, ze… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Martin Z.
19:17 19.09.2016 185.14.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
Martin Z.
19:15 19.09.2016 185.14.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
huhukoktejl
14:48 19.09.2016 37.48.0.XXXArrivabene: Vzhledem ke vzdálenosti, která zbývala do cíle závodu, a k degradaci pneumatik, to dávalo smysl jej povolat do boxů ještě jednou, abychom strategii Mercedesu pokryli.
Ano, potvrzuji, strategii Mercedesu zastavkou pokryli -
Adi
11:32 19.09.2016 176.74.140.XXXMyslím, že Kimmi by 3. pozici před Lewisem uhájil, protože jeho supersofty nebyly nové a pravděpodobně by je do velké míry odrovnal při stahování Kimmiho a k tomu je nutné zdůraznit, že jedna věc je dojet a druhá předjet. Navíc kdo ví, co by Lewisovy v závěsu za Kimmim dovolily jeho pošramocené brzdy. Nyní je to vše jedno, je třeba se z toho poučit a v Malajsii zabojovat s RB a Mercedesem, ať se fanda má na co dívat :) -
skejpa
11:11 19.09.2016 88.146.158.XXXChápu, že se rozhodli ho povolat znovu, když by mu pneu nevydržely. Ale proč čekali na ten undercut, to nepochopím. Bylo jasné, o co Mercedesu jde. Všichni věděli, že Hamilton mačká pneu co to jde a zajede pro nové. Mohli si tedy vzít ultra softy o kolo dřív a Hamilton by se za Kimim zasekl protože rychlost na jeho předjetí rozhodně neměl.-
-
skejpa
11:25 19.09.2016 88.146.158.XXXJasně, mohlo to být jen divadlo ale mají SW, který jim ukazuje, která strategie je nejrychlejší, takže pokud si mysleli, že nedojede na softech, měli ho zavolat tak, aby se před něj Ham nestihl dostat. Nebo si myslíš, že to opravdu nebyla jejich vina ? Všichni tušili, že když zajel Ham do boxů, už je na zastávku pozdě. Takže když to pohnojili, mohli zkusit zůstat na softech. Nic horšího, než že je předjede Seb se stát nemohlo... Podle mě udělali to nejhorší co mohli.-
Petr
11:36 19.09.2016 109.81.245.XXXPokud chceš slyšet můj názor, tak ano, byla to chyba. Proč? Protože by jim ty měkké vydržely, stejně jako Rosbergovi - stavěli ve stejném kole, oběma zbývalo 28 kol. Nico na to musel v závěru hodně šlapat a vydržely, což by podle mě byl případ i Kimiho. A úplně mi uniká smysl, mu dát na 15 kol použité ultra-měkké (neřeknu super-měkké - měl 2 nové sady, ale ty ultra a ojeté? Jsou o dost rychlejší, ale na útok by to ke konci nebylo).
Proto si tedy myslím, že kdyby nestavěl a Lewis by Kimiho v závěru dojel, tak by jej nepředjel. Ale já nejsem stratég F1 -
Adi
11:42 19.09.2016 176.74.140.XXXNikde není napsané, že by po případném zajetí Kimmiho do boxu Lewis zalej také, plán B jsme všichni pochopili a věřím, že i u Ferrari ho pochopili, ale nabízí se otázka, jak se dostat přes Lewise zpátky, když by případně nezajel? Jak vidno u několika soubojů ke konci závodu, pří podobné výkonnosti monopostu je možné na této trati odolávat soupeři i s tvrdšími a velmi opotřebovanými pneumatikami (viz. souboj Perez vs. Kvyat, kdy ani měkčí a o mnoho novější pneu nestačily na předjetí Peréze). Na městských okruzích platí celkem spolehlivě, že staré pneumatiky ještě neznamenají prohru a dá se na nich udržet za zády i o dost rychlejší monopost. Snad si to u Ferrari zapamatují. :)-
huhukoktejl
14:54 19.09.2016 37.48.0.XXXTo mne taky napadlo, mozna proste meli strach, ze Ham do boxu nezajede, jen to na ne zkousi a snazi se je k zastavce vyprovokovat. Ale kdyz uz tam Ham zajel, tak tam proboha jezdit nemeli, protoze:
a) RAI mel pramalou sanci se dostat se na stejnych gumach pred HAM
b) co by ztratili, kdyby zustali venku? Maximalne by se pred RAI mohl dostat zase jen ten HAM, s trochou fantazie mozna VET
-
-
-
-
airwar1939
19:39 19.09.2016 176.74.128.XXXNa druhou stranu, pokud by Kimi šel první do boxů, bylo zde reálné riziko, že Ham zůstane na žlutých a dojede s nimi do cíle, pak by Kimi na těch už použitých pneu musel Hama dojet a předjet. Podle mě jediné správné řešení bylo nechat Kimiho na žlutých dojet do konce.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek