DISKUZE K ČLÁNKU Wolff: Přístup Verstappena mi připomíná Sennu. Je občerstvující, ale nebezpečný
Šéf Mercedesu Toto Wolff si všímá agresivní obrany Maxe Verstappena, která ale podle něj jednoho dne může vést k velké havárii.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Wolff: Přístup Verstappena mi připomíná Sennu. Je občerstvující, ale nebezpečný
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
odin
21:26 29.08.2016 77.240.103.XXXFormuli 1 sleduji dobrých 45 let. Tak, jako každý, kdo zažil "free éru", jsem nikdy nebyl obdivovatelem crash stylů. A právě proto mne napadá ...
Většina tu spílá Verstappenovi za jeho kousky, někteří z nás volají po trestech.
Ale vždyť to tu už párkrát bylo. Stejným stylem jezdil Senna, Schumacher, Hamilton a nikdo z nich nebyl za své kousky trestán. Nebo trestáni byli občas. Proč? I nu proto, že se vždy, po takovýchto kouscích, rozhořela diskuze fanoušků, stoupl zájem o F1 a příjmy do kapes promotérů. To kvůli ziskům ziskuchtivých, mohli beztrestně předvádět svá unfair představení zmínění jedinci. A teď nám vyrůstá další, kdo má "zvednout" zájem o umělou a sterilní F1. Nechejme ho konat a doufejme, že se pomlátí sám a nikoho nevezme s sebou... Vždyť už v dobách Sennova galapředstavení si většina myslela, že je F1 dokonale bezpečná. Od posledního úmrtí na dráze uplynulo více, jak deset let, tak proč neobdivovat odvážné kousky pilota, který se nebojí závodit... A pak najednou přišel přelom dubna a května roku 1994. A nestačili jsme se divit.
Všichni!!!
Já říkám, že je otázkou času, kdy tento magor způsobí neštěstí. Nevadí mi tvrdé souboje. Vadí mi nepotrestané úmysly. Díky kterým mnozí získávali i tituly. -
Nikita19
17:56 29.08.2016 90.178.73.XXXJe to super a konečně někdo začal závodit a né jen sledovat předpisy a omezení! Pánové od Ferrari se vztekají a není se čemu divit, vždyť dostali na frak od mladíka na RB. Nejvíc je naštvaný Vettel proto, že zavzpomínal na zlaté časy u RB a teď mu to nejede! -
Skull55
14:45 29.08.2016 200.13.243.XXXPokud nic tak vytlataki kde Max vyjel alespon pulkou auta (mozna celym) mimo trat je podle me uz opravdu prehnany a komisari opet nejednaji stejne. Pochopim (ikdyz ho nemam rad) ono klasicke vytlaceni kdy pilot na vnitrku vyjede na okraj drahy ale to aby i sam jel mimo trat uz je rozhodne moc.-
Invertèbre Syntexis
16:36 29.08.2016 85.207.18.XXXsouhlas, bylo to hezky vidět na průběhu soubojů peréz-massa nebo raikkonen-grosjean (a v obou případech s kontaktem) oproti tomu, jak tam válčil Max
-
-
Martin Z.
12:10 29.08.2016 185.14.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
tom11
12:06 29.08.2016 77.48.94.XXXpodle mého: v první zatáčce to nebyl z Maxovy strany žádný unáhlený či nebezpečný manévr. tam vidím chybu u někoho úplně jiného. co se dalších manévrů v průběhu závodu týká, tak zde je posouzení jen a jen na komisařích. vím, že to spousta lidí slyšet nechce, ale prostě to tak je. a pokud někdo nazývá Maxe "protekčním spratkem", tak ať se podívá také na to, v jakém týmu jezdí. myslím si totiž, že pokud by jezdil v nějakém "méně oblíbeném" týmu, tak by se tím komisaři zabývali trošku jinak. ale to je jen můj názor, že protekční není Max, ale do značné míry spíše tým.
jinak je mi sympatické, že Vettel si to chce s Maxem vyříkat osobně a ne přes média. sice se Sebovým názorem na první zatáčku nesouhlasím, ale tohle řešení mi přijde chlapsky správné. -
Adi
11:17 29.08.2016 176.74.140.XXXV první zatáčce tam šel krásně na brzdy, nezablokoval kola, všas zatočil, to že Vettel zvolil výjezd ze zatáčky stylem, jako kdyby tam byl sám, za to Max opravdu nemůže. Kvičení pilotů Ferrari není na místě. Max je tvrdý v útoku a tvrdý v obraně, stejně tak tvrdě se chová Alonso, Hamilton a v minulosti to byli Senna, Schumacher. Takových soubojů, kdy jezdec byť rychlejší na rovince musí povolit plyn kvůli obraně bylo mnoho a mnoho. Nevidím jediný důvod, proč by se klukům v červených monopostech mělo jakkoliv uhýbat! Jezdit za Ferrari neznamená, že by se ostatní mělo klidit z cesty.
Toto je závodění, né šachy! Za mě pro komisaře, že se nechovali stejně hystericky jako jezdci Ferrari.-
Martin Z.
11:40 29.08.2016 185.14.233.XXXPříspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze. -
airwar1939
12:12 29.08.2016 77.240.188.XXXVždy je dobré se podívat na havárii i z pohledu z kokpitu, a zamyslet se nad tím co který jezdec je schopen z vozu vidět.
Seb tam mohl nechat více místa, ale on věděl že Maxe na startu předjel a do zatáčky najíždí vedle Kimiho, počítal jen s jedním jezdcem a tak tam nechal adekvátně tolik místa, když se podíváš jak tu zatáčku projel třebo Nico Rosberg, či Pereza Hulkenberg, tak je jasné že Kimi by se tam vpohodě vlezl. Ale souhlasím, že Seb tam mohl nechat o trochu více místa.
Podle mě je viníkem nehody Max, kterrý byl přemotivovaný, pokazil start a následně se to pozdním bržděním snažil zachránit, a nacpal se tam kde pro něj nebylo místo, ale nějak zapoměl na to že o něm jeho soupeři neví, a že mu teda nebudou schopni uhnout. Kimi se to snažil zachránit a trefil Seba.
Můj pohled je ten že vina Seba je tak 5-10%, vina Kimiho 0% a vina Maxe 90-95%. -
Invertèbre Syntexis
16:52 29.08.2016 85.207.18.XXXno, nevím, nevím - RAI přece říkal, že musel BRZDIT a nejen povolit plyn, aby se vyhnul srážce; navíc doznání se k tomu, že to, jak se později v závodě bránil, bylo myšleno jako odplata - tj. v danou chvíli nemá jasnou mysl, pak je člověk zbrklý, a tak i nebezpečný pro sebe i pro ostatní, protože jediné, co tě zajímá, je jak to někomu vrátit, jak se pomstít. to je možná součástí bojových sportů, ale ne motorismu dle mého mínění. možná proto ho Lauda doporučil na psychiatrické vyšetření, ne? když to chceš někomu vrátit, pak projeď tu zatáčku rychleji-líp, najdi lepší trakci, předveď efektivnější brzdění, zvol lepší strategii atd. -
Nikita19
17:51 29.08.2016 90.178.73.XXXSuper názor! Jsem rád, že v této oblasti královny motorsportu ještě panuje názor krásných závodů, osobních soubojů a prostě vše, co k F1 patří! Pokud by měl pilot Ferrari šanci předjet, tak to měl trochu přišlápnout plyn, ale asi bohužel z toho víc nevymáčkl. Proč hned svalovat vinu na druhého pilota a proč brečet do vysílačky "on mě nechce nechat předjet" on snad nevidí rudý vůz! Pomalu se z těchto závodů stává nezáživná a nudná atrakce na kterou už moc lidí nechodí a ani nekouká! Víte, mohu porovnat závody od roku 1971, kdy jsem v televizi vždy sledoval tyto závody a mohu říct, že větší otrava v dnešní době závodů F1 neexistuje. Samé předpisy a omezování. Kdyby se jednalo o jiný monopost než RB, tak by se o tom určitě tak nedebatovalo! Co si ten "zobák" dovoluje! To je ten důvod osočování! -
Xinho
14:08 30.08.2016 217.118.100.XXXok, v tom pripade, preco Maxik vyplakaval v Nemecku, ked ho Rosberg prechcal? A to mu este Max skocil do stopy nezmyselnym pohybom doprava na poslednu chvilu...ja nehovorim, ze zo strany Rosberga to bolo podarene alebo ohladuplne, ale nemoze na jednu stranu jazdit tvrdo a potom neprijat to iste...je to maznacik
-
-
Rostislav M.
09:37 29.08.2016 195.144.97.XXXTak pokud nezmění směr dvakrát (což se myslím nestalo), tak prostě může bránit pozici i agresivně. Vždyť je to závod, jde o body, o umístění - není to vláček, když jak někoho dojedete, tak vás nechá předjet.
Nejsem fanda RB, ale Max jezdí dobře a jeho mladá agresivita se mi líbí. F1 nutně takové jezdce potřebuje.-
Pepan
09:47 29.08.2016 89.24.157.XXXTy jeho změny směru na poslední chvíli moc bezpečné nejsou a on spoléhá na to, že zkušenější pilotu mu raději uhnou. Potřeboval by narazit na podobného bouráka jako byl Montoya, aby dostal za vyučenou a zklidnil se. Jinak to fakt skončí průserem.-
Rostislav M.
11:11 29.08.2016 195.144.97.XXXTakže ideálně vláček - jak mne někdo dojede - tak šup šup, hned ho pustím...
Když se Rosberg bránil stylem á la Schumi a vyvezl někoho do trávy, tak se na něj nadávalo. Když se agresivně bránil Lewis, tak také. Když ten.... Atd.
Lidi volají po větší atraktivitě závodů, ale na druhou stranu po ní nejspíše vůbec netouží....-
airwar1939
12:14 29.08.2016 77.240.188.XXXProč uhýbat, nikdo mu nebrání jet co nejrychleji a bránit se. Ale kličkovat před někým, vytlačovat ho z trati a podobně je za hranou férového souboje.
-
-
Rostislav M.
11:12 29.08.2016 195.144.97.XXXA kdyby víckrát změnil směr, tak by dostala pentličku - což nedostal!
(znovu předesílám, nejsem fanda RB) -
Adi
11:21 29.08.2016 176.74.140.XXXNajdi si na YT záběry z této rovinky a najdeš tam opravdu sot momentů, kdy se piloti museli stáhnout stejně jako Kimi včera... tady ani nešlo o změnu směru při brzdění. 2. pokus, kdy byl Max později na brzdách, tam snad ani nejde polemizovat o jakémkoliv prohrešku.
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek