DISKUZE K ČLÁNKU Držet piloty striktně na trati? Wolff by si uměl představit radikální zásah

Nechat vozy, ať si plují tratí jak se jim zlíbí? Nebo zapojit nejdražší technologie a hlídat, jestli nebyly moc daleko od vymezeného prostoru? Po několika penalizacích a škrtech časů v trénincích a kvalifikacích toto téma nadále hoří vysokým plamenem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Držet piloty striktně na trati? Wolff by si uměl představit radikální zásah

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 10.08.2016 20:12 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    178.209.152.XXX
    Teda pane Wolffe, to jste mne pěkně nas...., že už se neudržím a musím to sem napsat:
    1. Piloti si sami volí stopu a nemusí hlídat vymezenou trať - k čemu tam pak ta trať vlastně je, že ano, nejlepší bude, když se na půdorysu okruhu namaluje nějaký obdélník nebo víceúhelník s minimem vrcholů a jeudci budou jezdit rovně od jednoho vrcholu ke druhému - na co zatáčky!!!
    2. jeden pilot pojede v limitech trati, a někde bude muset ubrat, abyx se tam vešel, zatímco druhý to v šikaně střihne rovně, předjede toho prvního o např. 50 metrů a vše je v pořádku - já podvádím, tak buď hajzl taky
    3. branky ve fotbale, hokeji, házené..... všude jsou jasně dány jejich rozměry a nikdo je během sezóny nemějí, jak tvrdí Wolff, navíc podle jeho slov bychom z fotbalu nebo hokeje nebo jiných takových sportů udělali právě stejnou šaškárnu, jako je současná F1
    4. skok do dálky má svá pravidla, plochá dráha má svá pravidla, hod oštěpem má svá pravidla, jen F1 je mít nemusí
    5. úniková zóna rozhodně nevznikla za účelmn získání výhody proti soupeři, ta je tam od toho, aby chyba pilota - a mezi ty jednoznačně patří vyjetí mimo trať - neskončila fatálně ale naopak pilotovi umožnila pokračovat v jízdě
    Pao Wolff hrubě přestřelil a opět ukázal, jaká je současná F1 šaškárna.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama