DISKUZE K ČLÁNKU Držet piloty striktně na trati? Wolff by si uměl představit radikální zásah
Nechat vozy, ať si plují tratí jak se jim zlíbí? Nebo zapojit nejdražší technologie a hlídat, jestli nebyly moc daleko od vymezeného prostoru? Po několika penalizacích a škrtech časů v trénincích a kvalifikacích toto téma nadále hoří vysokým plamenem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Držet piloty striktně na trati? Wolff by si uměl představit radikální zásah
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovali 5 lidé)
07.08.2016 15:49
Teda pane Wolffe, to jste mne pěkně nas...., že… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Milan B.
20:12 10.08.2016 88.80.244.XXXWolf má pravdu. Stačia malé úpravy, aby vybehnutie bolo oveľa pomalšie ako správny prejazd. Napríklad štrkom.Tam, kde to nie je už teraz. Napríklad tam, kde sú asfaltové letiská by sa autá museli dostať na trať len cez pridaný 5-metrový pás štrku. -
huhukoktejl
08:24 08.08.2016 37.48.19.XXXZa tajnych zdroju jsem obdrzel navrh, jak bude situace resena ze strany FIA, komise F1, Strategicke skupiny, Organizacni slozky Grid girls, Sdruzeni rodicu a pratel F1 a Spolku mechaniku vozu F1. Reseni je vzorove koncipovano na konkretni okruh s osmi zatackami jehoz nazev ovsem nevim:
1. v zatackach c. 1, 3, 5 a 7 se nebudou limity trate kontrolovovat. S vyjimkou, ze v kvalifikaci se budou kontrolovat i v zatacce c. 3 a v zavode v zatacce c. 7
1. V zatacce c. 2 bude kontrola probihat elektronicky. V pripade, ze jezdec v dane session prekroci limity trate, bude varovan. Pokud i pote prekroci limity trate bude penalizovan a to v kvalifikaci smazanim casu, v zavode penalizaci 1s za prekroceni a 10 cm, 2s za prekroceni o 20 cm. V pripade vetsiho prekroceni penalizace 5s.
2. V zatackach 4 a 6 bude probihat kontrola okometricky pomoci zavodnich komisaru. Postihy budou jako u zatacky c. 2 jen s tim, ze je povoleno prekrocit limit trate o 5 cm, tzn. ke kazdemu stupni prekroceni je treba pripocitat koeficient +5 (napr. pro penalizaci 1s je treba limit trate prekrocit o 10 + 5 centimetru). Poznamka: v pripade, ze prekroceni limitu trate nastane pri souboji o pozice, upravuje se moznost prekroceni limitu trate o koeficient 1,37.
3. Limity trate v zatacce c. 8 budou kontrolovany jen na podnet ze strany tymu. Ten musi byt podan nejpozdeji do 30 s od ukonceni daneho kola, nejdrive vsak 5 s od ukonceni daneho kola a to pisemne, do vlastnich rukou reditele zavodu.
4. V pripade namitek vuci sankcim za prekroceni limitu trate v zatackach c. 2 a 6 je moznost podat odvolani a to tak, ze nejpozdeji do 30 s od udeleni penalizace umisti svoji pazi poverena osoba daneho tymu vertikalne a pohne s ni minimalne dvakrat pod uhlem 30 stupnu. V pripade namitek u ostatni zatacek poverena osoba rozpazi a bude svymi pazemi pohybovat nahoru a dolu pod uhlem 24,5 stupne horizontalne. Poverena osoba musi byt oznacena visackou "Poverena osoba".
5. Namitka bude posouzena pomoci jestrabiho oka u zatacek c. 2. a 8. U dalsich zatacek bude session pozastavena a bude provedena opticka kontrola trati a dle zemniho zaznamu trajektorie pneumatiky vytvoreneho oficialnim obutim Pirelli (registrovana znacka) bude namitka posouzena.
Ma to platit uz od nejblizsi WC.
-
Situs
15:53 07.08.2016 85.70.164.XXXTohle by znamenalo naprosto znehodnocení tratě. Trať se vymezí, a po té se má jezdit. Když tam není zeď, obyčejně je tam tráva či štěrk a to má za následek potrestání, když to nezvládnete. Dnes díky bezpečnosti za každou cenu je tam jen asfalt, a proto jsou nuceni hledat alternativy jak trestat jezdce, protože jsou zatáčky kde nejen že nejste vůbec potrestáni že jste nedodržel limity tratě, ale dokonce dostáváte výhodu. Pokud je necháte jezdit po asfaltu kde nakreslíte trať a ani po ní vlastně nemusí jezdit, tak to už je opravdu na palici. To se nebude řešit zda zatáčku vůbec projel, když jí podjel atd... tohle je hloupost a trať je trať, i když vás kvůli bezpečnosti její nedodržení neohrožuje na zdraví, musíte jet po ní, tohle je alfa omega. Já navrhuji obrubníky jenž Vás potrestají, ale bezpečně. Vyvíjí se blbost jménem Halooo, tak proč ne bezpečné, ale spravedlivě účinné obrubníky?-
Martin Z.
18:32 07.08.2016 185.14.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
tom11
18:40 07.08.2016 193.86.205.XXXnaopak. pravidla co nejjednodušší. jaké je jednodušší pravidlo, než jet po vymezené trati a ne 5 metrů vedle ní?!
to, že vybetonované zóny vedle tratí jsou špatně tu tvrdí velká většina diskutujících. ale pochop, prosím, že ty tam nevznikly proto, aby po nich jezdci kolo co kolo jezdili, ale prioritně pro jejich bezpečnost, když náhodou nezvládnou zatáčku projet v limitu trati. to, že toho zneužívají je prostě špatně a řešením není to tolerovat nebo dokonce legalizovat, ale upravit tratě tak, aby se jim to nevyplatilo. toť celá věda. nehledejme komplikovanosti tam, kde nejsou.-
Pepan
22:53 07.08.2016 89.24.157.XXXTy vybetonované autostrády vedle závodní dráhy nejsou kvůli bezpečnosti jezdců. Stejnou a možná i lepší službu dělají štěrkové kačírky, ale ty mají nectnost, že v nich pilot uvízne a má po závodě. Pamatuji si, jak na to kdysi doplatil Hamilton, tehdy ještě u McLarenu. Chtěl na sjetých gumách odkroužit ještě jedno kolo, ale ojel je až na plátno, nezvládl vjezd do depa a uvízl v kačírku. A z boje o vítězství sešlo. A tohle nechce vidět ani Bernie, ani sponzoři, Oni nemají zájem na tom, aby se během pár kol vylikvidovala třeba polovina startovního pole. Dokáži si představit, jak supěl Bernie a další finanční magnáti F1, když v roce 2005 při Velké ceně USA závod odjelo pouze 6 aut, protože druhá pneumatikářská firma dodala nevhodné pneumatiky, které byly pro piloty nebezpečné. Takže, milí fandové. To, že většina z Vás, je pro to, aby se auta držela na trati, nikoho nezajímá. Kolotoč formule jedna je v prvé řadě byznys a kapitáni tohoto byznysu mají názor těch, na jejichž zájmu o F1 vlastně profitují, u zádele.
-
-
rock
10:25 08.08.2016 37.188.138.XXXObrubníky nechť jsou třeba desetimetrový; to je věc, která pilota vůbec nemá zajímat, ten má svoji pozornost věnovat bílé lajně. A stačí stanovit dostatečně přísné tresty (a hlavně je pak uplatňovat), aby piloti svoji pozornost té bílé lajně opravdu věnovali. Celý ten problém by se dal univerzálně a jednou provždy vyřešit jedinou řádkou v pravidlech.
-
-
-
uzivatel000635
15:49 07.08.2016 178.209.152.XXXTeda pane Wolffe, to jste mne pěkně nas...., že už se neudržím a musím to sem napsat:
1. Piloti si sami volí stopu a nemusí hlídat vymezenou trať - k čemu tam pak ta trať vlastně je, že ano, nejlepší bude, když se na půdorysu okruhu namaluje nějaký obdélník nebo víceúhelník s minimem vrcholů a jeudci budou jezdit rovně od jednoho vrcholu ke druhému - na co zatáčky!!!
2. jeden pilot pojede v limitech trati, a někde bude muset ubrat, abyx se tam vešel, zatímco druhý to v šikaně střihne rovně, předjede toho prvního o např. 50 metrů a vše je v pořádku - já podvádím, tak buď hajzl taky
3. branky ve fotbale, hokeji, házené..... všude jsou jasně dány jejich rozměry a nikdo je během sezóny nemějí, jak tvrdí Wolff, navíc podle jeho slov bychom z fotbalu nebo hokeje nebo jiných takových sportů udělali právě stejnou šaškárnu, jako je současná F1
4. skok do dálky má svá pravidla, plochá dráha má svá pravidla, hod oštěpem má svá pravidla, jen F1 je mít nemusí
5. úniková zóna rozhodně nevznikla za účelmn získání výhody proti soupeři, ta je tam od toho, aby chyba pilota - a mezi ty jednoznačně patří vyjetí mimo trať - neskončila fatálně ale naopak pilotovi umožnila pokračovat v jízdě
Pao Wolff hrubě přestřelil a opět ukázal, jaká je současná F1 šaškárna.-
-
-
Martin Z.
18:37 07.08.2016 185.14.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
uzivatel000635
20:42 07.08.2016 178.209.152.XXXRegulérně Zidaneův nebo Maradonův gól po hře rukou byl také zcela regulérní že... nech si chutnat ty kuchaři
-
-
tom11
14:35 07.08.2016 193.86.205.XXXzásadně nesouhlasím s tím, že by se limity měly nedodržovat, případně i zrušit. to si pak může jezdit po obrovské betonové ploše kdo chce jak chce. to se pak ty tratě nemusí ani vytyčovat.... naopak vyžadoval bych striktní dodržování trati. nejlépe tak, aby trať sama trestala piloty za vyjetí mimo. ale ani ostatní způsoby, jak piloty donutit jezdit po trati a ne mimo, mi nejsou cizí.-
Martin Z.
15:07 07.08.2016 185.14.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek