DISKUZE K ČLÁNKU FIA reviduje radiokomunikaci pro GP Maďarska. Co se změní?
Rosbergův případ a následná penalizace při Grand Prix Velké Británie způsobily kolotoč názorů a dohadů kolem současné podoby radiokomunikace. S ohledem na další případy v Rakousku a při GP Evropy se FIA rozhodla pro nové pokyny.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA reviduje radiokomunikaci pro GP Maďarska. Co se změní?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
08:14 22.07.2016 77.240.188.XXXTradičně půjdu proti proudu, tohle rozhodnutí FIA považuji za rozumné.
Nezlobte se za mě, ale v tomhle musím souhlasit se Stefanem Johansonem kdy říká že současná Formule 1 je inženýrské porno, a neviňme z toho FIAu. Ty tlačítka a ovladače začali na volant dávat samotné týmy, a to že to přerostlo do stavu, kdy jezdec netuší, co čím nastavovat, je zas jen problém lidí co to takto vymysleli. A stav kdy závodní inženýr několikrát během jednoho kolo radil jezdci v které zatáčce který přepínač kam přetočit mě fakt příjde na hlavu. -
Martin Z.
19:06 21.07.2016 185.14.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
Duncan66
16:14 21.07.2016 89.29.32.XXXPokud by nebyl zadny limit motoru prevodovek a vseho mozneho, tak bych to narizeni omezeni komunikace ohledne problmu s autem i chapal, ale tohle je definitivne demence cele FIA, resp. tech lidi kteri neco takoveho schvalili a ostatnich pokud to posvetili. Ted budou tymy resit dilema, zda je problem tak velky, aby pilota povolali do boxu, nebo riskovat ze mu auto kvuli nejake blbine, kterou muze zmenit nastavenim cudliku na volantu odejde auto na draze a jeste to bude znamenat zniceni motoru, prevodovky a kdo vi ceho vseho a nasledujici penalizace v dalsich zavodech. -
-
-
Hr3bec
12:51 21.07.2016 85.135.106.XXXTakže vlastně Rosberg měl zase štěstí a 10s trest byl pro něj vlastně výhra.....alespoň, že se to dál ošetřilo, protože k ostatním co měli problém, ale mechanici nařízení o zákazu komunikace dodrželi, to bylo to s Rosbergem dost nefér a výsměch.-
tom11
13:37 21.07.2016 77.48.94.XXXteď je spíše otázka, zda se za těchto podmínek týmu i tak nevyplatí porušení pravidel s tím, že těch 10s budou brát jako precedens........ za porušení by tedy nově mělo být přičtení času potřebného k průjezdu boxy + alespoň těch 10s, aby toho někdo nezneužíval. ale snad nejsou tak hloupí, aby si tohle nepohlídali ( tím myslím FIA a traťové komisaře ). -
-
jumpman
13:52 21.07.2016 178.255.168.XXXupřímně řečeno, FIA už je trapná, nevím, proč neseberou možnost mít příjem u pilota, pokud bude tým pilotovi něco potřebovat sdělit, tak mají pořád tabule, pilot by měl jenom vysílač, aby mohl tým informovat, když bude mít problém a možná by mohla mít FIA možnost vysílat k pilotovi ale jenom informace týkající se bezpečnosti a slyšeli by to všichni piloti a tím by bylo po problému....-
-
tom11
14:12 21.07.2016 77.48.94.XXXškoda, že to tu nejspíš FIA příliš nestuduje .........
tohle by bylo rozhodně kvalitní řešení akorát, že oni dnes mají zakázáno ukazovat nastavení pilotům i na tabulích. ptal jsem se tu na to, když se zaváděla ta omezení a, tuším že Petr, mi to takhle sdělil.
-
-
-
Alfred
14:28 21.07.2016 78.41.168.XXXTak dostal informaci aby resetoval nastavení a neřadil sedmý převodový stupeň - a tohle všechno nejenže na jeho jízdě změnilo docela dost a o 3 body jej nijak nepřipravilo, ale nejspíš 15 bodů naopak darovalo, protože jinak by s největší pravděpodobností ani nedojel - což by asi vzhledem na to jak dopadl v přechozím závodě Pérez bylo i spravedlivější....-
Mike17
16:21 21.07.2016 93.99.87.XXXVzhledem k tomu, že se sám pal, jestli nemá 7 stupeň přestat používat, tak ho to řešení nejspíš napadlo. Ale dohadovat se, co se mu asi tak honilo hlavou, nemá smysl. Ani jeden z nás to neví. Jen jsem chtěl poukázat na to, že se to dá vidět z obou stran.-
Alfred
17:13 21.07.2016 78.41.168.XXXPtal se Miku, ptal ....ovšem asi ti unikl celkem důležitý detail, kdy se zeptal a z další komunikace plyne, že s tím řazením neměl ani zdaleka tak jasno, jak se tady snažíš popsat....:
Rosberg: Problém s převodovkou, mám problém s převodovkou.
Ross: Jo, výchozí pilotní nastavení 0-1, výchozí nastavení šasi 0-1, výchozí nastavení šasi 0-1, jsi zaseknutý na 7. převodovém stupni.
Ross: Vyhni se 7. převodovému stupni Nico, vyhni se sedmému převodovému stupni.
Rosberg: No, co to znamená? Musím řadit přes něj?
Ross: Potvrzuji Nico, je třeba jej přeskakovat. Potvrzuji, zkrátka ho je třeba přeskočit.
Ross: Takže Nico, jestli se znovu zasekneš, podřadí to ze sedmičky.
Rosberg: Co mám dělat, jestli se to znovu zasekne?
Ross: Nico, tak se jen snaž vyhnout sedmičce. Pokud se to stane, podřaď. Stále odvádíš opravdu dobrou práci.
Rosberg: Snažil jsem se z něj naposledy podřadit, nefungovalo to.
Ross: OK, rozumím. Rozumím.
Zdroj: [odkaz na stránku]
S ohledem na Péreze z předešlé GP mi jaksi není jasné z jakých obou stran to chceš vidět....Pérezovi nikdo nesměl říct ani popel ani po dotazu na komisaře, Rosberg dostal plnou instrukci způsobem jako by radiokuminakace nebyla pravidly nijak omezena.-
Mike17
19:23 21.07.2016 93.99.87.XXXRosberg: No, co to znamená? Musím řadit přes něj?
Ross: Potvrzuji Nico, je třeba jej přeskakovat. Potvrzuji, zkrátka ho je třeba přeskočit.
Myslím, že je celkem zřejmé, že kdyby odpověď nedostal, řešení znal. Z druhé strany to myslím tak, že kdyby mu tým neporadil instrukci, o které mohl předpokládat že povolena není, výsledek by byl stejný, jen by měl o 3b víc. Perez s tím nemá nic společného.
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek