DISKUZE K ČLÁNKU FIA reviduje radiokomunikaci pro GP Maďarska. Co se změní?
Rosbergův případ a následná penalizace při Grand Prix Velké Británie způsobily kolotoč názorů a dohadů kolem současné podoby radiokomunikace. S ohledem na další případy v Rakousku a při GP Evropy se FIA rozhodla pro nové pokyny.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA reviduje radiokomunikaci pro GP Maďarska. Co se změní?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
Alfred
20:32 21.07.2016 78.41.168.XXXKdyby řešení znal, tak se neptá...a ptal se hned na to, co mu tým řekl ať se sedmičce vyhne...zřejmé je z toho leda to, že zcela nepochopil to, co mu nařídil tým a otázkou si jen ověřil co přesně ten pokyn pro něj znamená...
s Pérezem to má hodně společného, ten měl daleko závažnější problém minimálne z bezpečnostního pohledu a nikdo mu nic říct nemohl ( a díky tumu nebodoval vůbec) - kdežto Rosbergovi na Silverstone, tedy v závodě před jehož startem FIA explicitně uvedla že bude porušení omezení radiokomunikace konečně i trestat , tak tomu se dostalo zcela jasně konkrétní pokyn jak má řídit a díky tomu bodoval hodně. Můžeš s tím nesouhlasit, ale to je asi tak jediné co s tím naděláš....prostě FIA sice "trestala", ale tým mu zachránil 15 bodů...nikdo jej o žádný bod nepřipravil-
-
Mike17
17:45 24.07.2016 93.99.87.XXXJiné řešení, jak přeskakovat sedmičku prostě nebylo. Když nefunguje, asi těžko budeš vymýšlet něco jiného. Tudíž mu tým řekl naprosto zbytečnou informaci, za kterou zaplatil zbytečnými 3-mi body. O tom, jestli tým moc dobře věděl, jaký trest bude od FIA následovat a jestli to udělal úmyslně, si můžeme myslet svoje. U Lewise byli předtím moooc opatrní. U Rosberga nic něřešili.-
Alfred
18:20 24.07.2016 78.41.168.XXXJak jiné řešení nebylo? Hned jedno mě napadá, že mohl řadit pouze po šestku a zbývající převody, tedy 7a 8 neřadit vůbec...to, že se něco jeví jako zbytečné a nejsi s to nalézt jiné řešení ještě neznamená že tomu tak doopravdy taky je. No, Miku, není....-
-
-
-
-
Mike17
12:27 25.07.2016 93.99.87.XXXAno připadám, protože jinak se tu důraz na to, že neberu řešení blbé vyjádřit nedá. Stejně, jako je blbé srovnání s Kanadou 2014.
Že tobě to připadá opačně mi celkem lichotí. Protože jsem si už zvykl, že když ti dojdou argumenty, zmůžeš se pouze na urážky.-
-
Mike17
13:09 25.07.2016 93.99.87.XXXA já taky obě Kanady vidím stejně. Jednou vina na straně Rosberga, jednou Hamiltona. Nemám za potřebí házet to vždy na jednoho pilota.
Co znám nebo neznám naštěstí nezáleží na tvých pocitech. Nemusím vkládat svoje domněnky o inteligenci protivníka do úst jiných lidí. Do diskuse se zapojil jediný člověk a nebyl kupodivu proti mým názorům, ale tvým. A ty si z toho odvodíš, že mne mají všichni za blbce?
Jednou se ti snad povede vést diskusi věcně a bez urážek. Každopádně držím palce, aby si náhodou o tobě někdo nemyslel něco špatného. Zdá se, že bys to špatně nesl.-
-
Mike17
14:35 25.07.2016 93.99.87.XXXJo to bude tím, že ti dělá problém chápání toho co píšu. Srovnání poruchy v Kanadě 2014 s poruchou přeovodovky v Silverstone je blbost. Srovnání obou nehod v Kanadách blbost není. Ale rozumím. Sledovat o čem se bavíme je těžké.
Já nikomu nevnucuju, za co mne má mít. Jen se mi hrozně líbí, že ty víš přesně, jak kdo se na mne dívá. Možná by nebylo špatné se zamyslet nad tím, jestli to co si myslíš ty, si musí myslet všichni ostatní.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
rock
19:59 21.07.2016 82.117.159.XXXKdyž tak čtu ten přepis, tak to tým Nicovi zkazil v podstatě zbytečně. Ta prvotní informace, totiž že má restartovat systém, protože mu odešla sedmička, byla legitimní, za tu by penalizaci nedostal.
Ty ostatní informace byly zbytečný; že má řadit přes sedmičku, na to došel i sám a co má udělat, pokud se na sedmičce znovu zasekne, to mu radili blbě, protože to už zkoušel a nefungovalo to a nic lepšího nevymysleli.-
Alfred
20:36 21.07.2016 78.41.168.XXXJá vím že máš ve zvyku vykládat psané slovo ve svůj obraz, ale Rosberg dostal zcela jasnou instrukci a Rosberg taky položil zcela jasnou otázku....možná je ještě méně intelektuálně nesmělý než Hamilton, který je dle tebe idiot jen proto že nedokázal nalézt jednu z mnoha desítek kombinací přtepínačů na volantu....-
-
Alfred
08:34 22.07.2016 78.41.168.XXXKlíčová informace byla aby se vyhnul sedmému stupni.... Rosbergova otázka a odpověď inženýra co má dělat když se na sedmičce zasekne nijak nedokazuje že se na ní Rosberg zasekl když se ji "vyhýbal", protože se ní klidně mohl zaseknout při snaze řadit běžným způsobem, tedy ....-5-6-7-8 a ne ...-5-6-8-
rock
09:07 22.07.2016 37.188.228.XXXSouhlasím s tím, že to byla klíčová informace a tvrdím, že mu ji neměli dávat, alespoň ne tímhle způsobem. Že je zaseknutý na sedmičce, to musel vidět on sám na volantu, to mu nemuseli říkat.
Prvotní zpráva naformulovaná třeba
"Ross: Jo, výchozí pilotní nastavení 0-1, výchozí nastavení šasi 0-1, výchozí nastavení šasi 0-1, odešel ti 7. převodový stupeň"
by dost možná prošla taky a případné doplňující otázky měli odpálkovat, stejně si na ně odpověděl sám.
A pokud by mu nedocvaklo, že nefungující kvalt nemá řadit, tak si nezaslouží v tom autě sedět.-
Alfred
09:29 22.07.2016 78.41.168.XXXtak můžeš se v tom vrtat libovolně dlouhou dobu, ale z komunikace je nespochybnitelně jasná snaha obou stran získat/dodat informace ohledně řízení - a ty informace prostě zazněly a je šumafuk co si o jejich informační hodnotě myslíš. Už jen to, že dostal odpověď která hypoteticky, nikoliv prokazatelně jen potvrzovala to, o co se snažil mu mohlo pomoci v tom smyslu, že nemá konat jinak.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 20.10.2024
GP USA56 kol (308.405 km)
Circuit of the Americas
-
Pátek
- 1. Trénink (19:30 - 20:30)
- Kvalifikace (23:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (20:00 - 21:00)
- 1. Závod (00:00)
-
Neděle
- 2. Závod (21:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek