DISKUZE K ČLÁNKU Aeroscreen ještě labutí píseň nezapěl, co přinese Halo 2?

Jak už bylo řečeno, ochrana kokpitu se rozhodla jít cestou Halo konceptu. Pomiňme nyní klady a zápory tohoto řešení a berme jako daný fakt, že pokud dojde k definitivnímu požehnání ze strany FIA, rok 2017 se stane v tomto směru určitým přelomem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Aeroscreen ještě labutí píseň nezapěl, co přinese Halo 2?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 07.07.2016 17:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001889 (Hlasoval 1 člověk) 07.07.2016 17:51
Halo je k ničemu. FIA se zaměřila jen na jedinou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001889

    uzivatel001889

    178.255.168.XXX
    Halo je k ničemu. FIA se zaměřila jen na jedinou věc a tou je letící kolo. Pouze proti něčemu takovýmu je Halo užitečný. Jenže kola od formulí už tak nějak nelítaj a bylo by asi dobrý, kdyby si toho páni z FIA všimli. Pokud chce FIA opravdu nějakou ochranu kokpitu, tak jedinou cestou je v současnou chvíli očividně Aeroscreen. Nevím, ale je opravdu tak těžký pro týmy F1 vymyslet něco na tenhle princip? [odkaz na stránku]

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hixaxon

    hixaxon

    89.176.140.XXX
    Byly by na aeroscreenu i stěrače? Ani ne tak kvůli vodě, to řeší rychlost, ale kvůli prachu, zbytkům gum, oleje, apod...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hr3bec

      Hr3bec

      213.155.254.XXX
      Však by se to řešilo stejně jako u přileb....slída co se v boxu jen sundá. Takový problém bych v tom neviděl. Navíc by odpadl ten problém se slídami co jezdci pohazují všude po trati.
      Ale stejně nerozumím tomu Halo prvku na co vlastně ve finále je, když krom kol nic nezastaví a zrovna upadávající kola už nejsou vůbec a na pořadu dne a to již docela dlouho....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hixaxon

        hixaxon

        89.176.140.XXX
        S "upadávajícími" koly souhlasím kompletně.

        Ale co se slíd týče, jak jste to myslel? Jako že v boxu "sloupnou" plochu co bude mít téměř 1 m^2? To mi nepřijde jako ekvivalent slíd na přilbách, které (dle komentářů pilotů) jsou schopni odhodit i 2-3 v úvodních 2 kolech. Nechce se mi to hledat, ale je to info ze zdejší stránky.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.132.XXX
          "Slída" na celý čelní sklo se používá v LeMans; mechnikovi zabralo sundání asi tak sekundu.
          No a v F1 by se holt naučili vyžít s jednou vrstvou nikoliv na 8h, ale na 20 minut.
          Fakt myslíš, že by něco takovýho bylo technicky nezvládnutelný ve společnosti, kde je min. roční rozpočet každýho týmu, nevím, 60 mil E a průměrný řekněme 200 mil E?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • hixaxon

        hixaxon

        89.176.140.XXX
        Samozřejmě, vždy by šlo upravit aero, ale to žádný tým podle mě neudělá.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama