DISKUZE K ČLÁNKU Honda chce zlepšit maximální rychlost, výkon motoru se proti loňsku moc nezměnil
Honda již dříve slíbila, že se po vyřešení problémů se spolehlivostí pomůže zaměřit na výkonnost. Její sportovní ředitel Jusuke Hasegawa si uvědomuje, že je potřeba zapracovat na maximálních rychlostech, které s McLarenem na závodních tratích dosahují.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda chce zlepšit maximální rychlost, výkon motoru se proti loňsku moc nezměnil
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
HellHogr
16:06 12.04.2016 90.180.138.XXXKoukám, že jsou tu velké dohady ohledně řeči čísel, no vzhledem k tomu, že je jasné, že letošní PJ Ferrari je stále silnější než PJ Hondy, tak McLaren musí mít hodně silné šasi, když McLaren na motorvé trati v Bahrajnu ujel Sauberu o parník, nemluvě o FI, která má letošní PJ Mercedesu a navíc Stoffel Van. nebyl daleko ani od Williamsu (samozřejmě Williams jel konzervativní strategii) tak se mi nabízí otázka, je PJ Hondy nejslabší a šasi McLarenu jedno z nejlepších, nebo PJ Hondy není tak strašný křáp a šasi McLarenu je ok?-
rock
11:19 13.04.2016 37.188.234.XXXMožná v tom hraje svoji roli i to, že McLaren má podobný rozpočet, jak Sauber, Force India a Williams dohromady (když vezmu v úvahu to, co to Sauberu, FI a Williamsu zůstane po zaplacení PJ, které má McLaren zdarma, tak to možná ani nebude nadsázka).
Pak se dá předpokládat, že šasi McLarenu bude z téhle skupiny nejlepší a kdo ví, možná i dost na to, aby do jisté míry vykompenzovalo Hondu. Byť teda na Force Indii McLaren podle mne nemá a na Williams taky ne. -
-
-
Adi
14:22 12.04.2016 176.74.140.XXXTak jak je to? Nechci z ničeho autora článku nařknout. Ale z věty. ..."po Renaultu se jedná o nejslabší motor v poli" To mám chápat tak, že Honda s de fakto loňským výkonem motoru je silnější než aktuální Renault? Po těch kecech o PJ Ferrari 2015 vs aktuální Renault toto zní jako vyložený "hate" na stranu Renaultu. Pokud totiž vím, tak nikdo, kromě jednoho vyjádření Araie někdy v polovině loňské sezóny netvrdí, že j PJ Hondy silnější než PJ Renaultu. Píši hlavně proto, že mě nebaví číst tendenční články proti Renaultu, to na jiných serverech není vidět.
Jinak já osobně mám Hondu rád a přeji ji, aby se co nejrychleji dotáhli a hlavně jim pevně věřím, že se dotáhnou. Myslím, že od příští sezóny budou již velmi malé rozdíly mezi všemi jednotkami. Mimochodem, již letos se Renault i Honda prokazatelně přitáhli Mercedesu, jen tady si to moc (v případě Renaultu) nechtějí přiznat.-
HellHogr
14:27 12.04.2016 90.180.138.XXXPravda je taková, že Honda se zlepšila jak spolellihovstí, ovladatelností a výkonem, jenže Honda si klade vysoké cíle na výkon, proto nejsou moc spokojeni a myslím, že PJ Hondy letošní je silnější než letošní Reanult PJ, vzhledem k tomu kde se nachází McLaren výkonostně a kde Reanult-
Adi
15:23 12.04.2016 176.74.140.XXXRenault doplácí na slabé šasi. Ale i přes to si myslím, že celková výkonnost Renaultu (šasi + motor) není horší (nebo je jen lehce horší) než celková výkonnost Mclarenu. V prvním závodě dostal Button od obou Renaultů celkem dost naloženo (kvůli špatné práci Mclarenu s pneu), ve 2. závodě byl Vandoorne o cca 10s před Magnussenem, který však startoval z boxů. Uvidíme teď v Číně, za sebe se na pokračování tohoto souboje těším a doufám, že se tento souboj brzy přenese ke špici startovního pole, né do jeho 2. poloviny.
-
-
Petr
14:39 12.04.2016 109.81.245.XXXUpravil jsem to, aby to nebylo zavádějící, myslel jsem tím, že nejslabší je Honda. Pořadí je momentálně takové: 1. Mercedes, 2. Ferrari 2016, 3. Ferrari 2015, 4. Renault, 5. Honda.
Kecy o tendenčních článcích si příště laskavě odpusť (všichni se tady snažíme být max. objektivní a na rozdíl od konkurence si informace ověřovat) - zejména ty, když ses tady fanaticky oháněl nesmyslnými čísly a prezentaval jsi další hlouposti za fakta (např. že Renault má silnější motor než Ferrari 2015 - nic takového nikdy ani nenaznačili, není divu, že jsi to nebyl schopen nikterak podepřít), aniž bys s někým z paddocku mluvil. Pokud tě to tady nebaví, tak prosím, nikdo tě tady nedrží. Na jiných serverech nejde vidět spousta věcí, co tady.-
-
-
-
-
uzivatel001639
20:25 12.04.2016 178.255.168.XXXJe zajimave, jak lidi z ruznych staji rikajici ruzne info o vikonech a take se ohaneji cisly z dat. Ti inzenyri, aerodynamici a sefove tymu jen neco odhaduji a vysledky se ruzni +/- 50 koni Jedine cemu verim, je ze ma Mercedes nejsilnejsi motor-
Petr
07:37 13.04.2016 109.81.245.XXXNevím, jak jsi na to přišel, ale při rozhovorech s nimi mě naopak spíše překvapilo, jak se shodují. Ti lidé z týmů nic neodhadují - své údaje znají naprosto přesně, a naopak díky datům dokáží celkem přesně určit sílu soupeřů - nejen výkon motoru, ale i zvolený odpor atd. Rozhodně se neliší o +/- 50 koní. Samozřejmě si ale můžeš věřit, čemu chceš.
-
-
-
-
-
-
Adi
15:16 12.04.2016 176.74.140.XXXDěkuji za upřesnění v článku, nyní je to pochopitelné.
Co se nesmyslnosti čísel týče, tak největší blbost za poslední týdny jsem četl zde a byla to další z "Hornerovin", konkrétně 0,8s. Fanatický fanda rozhodně nekritizuje svůj oblíbený tým, já se do špatné práce Renaultu opřel mnohokrát, ale to je úplně jedno. Myslím, že airway1939 (tak nějak byl ten nick) celkem přehledně spočítal, proč je to blbost, samozřejmě bez tvé reakce. Víš, udivuje mě, že člověk jako ty, který má přístup k informacím ve světě F1 jiný než normální smrtelník, má potřebu nechat otisknout takový hovadiny (narážím opět na článek o 0,8s). To opravdu posléze věrohodnost F1news shazuje.
Pokud vím, Renault tvrdí, že stáhli na Mercedes 0,5s, Mercedes se zlepšíl o cca 1s. Dle této logiky se Renault zlepšíl o 1,5s. Takže loňské Ferrari bylo o 2,3s a více lepším motorem než Renault? Tak to pak jo :) Toto je součet nepřesných čísel a pouze ukázka, jak se na to dá dívat... Jestli je pro tebe nesmysl, že Renault má silnější motor než Ferrari 2015, proč tady tedy visí článek o tom, že je to opačně, když si ty informace ověřujete?-
Petr
15:36 12.04.2016 109.81.245.XXXNevím, proč by mělo věrohodnost F1news snižovat to, pokud otiskneme názor šéfa týmu - jeho přímou řeč. Předtím jsem "otiskl" mnohem větší hovadinu - výrok Lowea hodnotícího Ferrari 2015 jako nejslabší motor v poli. To ti nevadí proto, že Renault zařadil před něj? Tobě unikají základy, o čem je objektivní novinařina - snažíme se vám předložit názory z celého spektra paddocku, i když jsou protichůdné. Co je pravda a co ne se pak snažím vysvětlit na základě čísel ve svých analýzách.
Tvá čísla raději nekomentuji, ale opět jsi zcela mimo - máš tam minimálně jeden fundamentální nedostatek a dokládáš, jak jsi naivní. Ale opět máš tu drzost to předkládat jako fakt, smajlíkovat a dělat ze mě hlupáka. To, že je Renault před Ferrari 2015 je nesmysl nejen pro mě, ale i pro celý paddock (krom jednoho politicky motivovaného výroku Lowea). -
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek