DISKUZE K ČLÁNKU Honda chce zlepšit maximální rychlost, výkon motoru se proti loňsku moc nezměnil

Honda již dříve slíbila, že se po vyřešení problémů se spolehlivostí pomůže zaměřit na výkonnost. Její sportovní ředitel Jusuke Hasegawa si uvědomuje, že je potřeba zapracovat na maximálních rychlostech, které s McLarenem na závodních tratích dosahují.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda chce zlepšit maximální rychlost, výkon motoru se proti loňsku moc nezměnil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 13.04.2016 15:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 12.04.2016 14:39
Upravil jsem to, aby to nebylo zavádějící, myslel… »
» Petr (Hlasovalo 8 lidí) 12.04.2016 15:36
Nevím, proč by mělo věrohodnost F1news snižovat… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 12.04.2016 15:38
Bavil jsem se o tom s několika lidmi z paddocku -… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    90.180.138.XXX
    Koukám, že jsou tu velké dohady ohledně řeči čísel, no vzhledem k tomu, že je jasné, že letošní PJ Ferrari je stále silnější než PJ Hondy, tak McLaren musí mít hodně silné šasi, když McLaren na motorvé trati v Bahrajnu ujel Sauberu o parník, nemluvě o FI, která má letošní PJ Mercedesu a navíc Stoffel Van. nebyl daleko ani od Williamsu (samozřejmě Williams jel konzervativní strategii) tak se mi nabízí otázka, je PJ Hondy nejslabší a šasi McLarenu jedno z nejlepších, nebo PJ Hondy není tak strašný křáp a šasi McLarenu je ok?

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.234.XXX
      Možná v tom hraje svoji roli i to, že McLaren má podobný rozpočet, jak Sauber, Force India a Williams dohromady (když vezmu v úvahu to, co to Sauberu, FI a Williamsu zůstane po zaplacení PJ, které má McLaren zdarma, tak to možná ani nebude nadsázka).
      Pak se dá předpokládat, že šasi McLarenu bude z téhle skupiny nejlepší a kdo ví, možná i dost na to, aby do jisté míry vykompenzovalo Hondu. Byť teda na Force Indii McLaren podle mne nemá a na Williams taky ne.

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        90.180.138.XXX
        Ale má a v sezoně bude McLaren 4 nejrychlejší auto

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.232.XXX
          Hmm, já bych odhadoval jejich pozici v tabulce na konci sezóny někde na úrovni řekněme 6.-8. místa v PK. Ale když dopadnou líp, budu jenom rád.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.140.XXX
    Tak jak je to? Nechci z ničeho autora článku nařknout. Ale z věty. ..."po Renaultu se jedná o nejslabší motor v poli" To mám chápat tak, že Honda s de fakto loňským výkonem motoru je silnější než aktuální Renault? Po těch kecech o PJ Ferrari 2015 vs aktuální Renault toto zní jako vyložený "hate" na stranu Renaultu. Pokud totiž vím, tak nikdo, kromě jednoho vyjádření Araie někdy v polovině loňské sezóny netvrdí, že j PJ Hondy silnější než PJ Renaultu. Píši hlavně proto, že mě nebaví číst tendenční články proti Renaultu, to na jiných serverech není vidět.

    Jinak já osobně mám Hondu rád a přeji ji, aby se co nejrychleji dotáhli a hlavně jim pevně věřím, že se dotáhnou. Myslím, že od příští sezóny budou již velmi malé rozdíly mezi všemi jednotkami. Mimochodem, již letos se Renault i Honda prokazatelně přitáhli Mercedesu, jen tady si to moc (v případě Renaultu) nechtějí přiznat.

    + 1 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      90.180.138.XXX
      Pravda je taková, že Honda se zlepšila jak spolellihovstí, ovladatelností a výkonem, jenže Honda si klade vysoké cíle na výkon, proto nejsou moc spokojeni a myslím, že PJ Hondy letošní je silnější než letošní Reanult PJ, vzhledem k tomu kde se nachází McLaren výkonostně a kde Reanult

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.140.XXX
        Renault doplácí na slabé šasi. Ale i přes to si myslím, že celková výkonnost Renaultu (šasi + motor) není horší (nebo je jen lehce horší) než celková výkonnost Mclarenu. V prvním závodě dostal Button od obou Renaultů celkem dost naloženo (kvůli špatné práci Mclarenu s pneu), ve 2. závodě byl Vandoorne o cca 10s před Magnussenem, který však startoval z boxů. Uvidíme teď v Číně, za sebe se na pokračování tohoto souboje těším a doufám, že se tento souboj brzy přenese ke špici startovního pole, né do jeho 2. poloviny. 04

        + 0 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Upravil jsem to, aby to nebylo zavádějící, myslel jsem tím, že nejslabší je Honda. Pořadí je momentálně takové: 1. Mercedes, 2. Ferrari 2016, 3. Ferrari 2015, 4. Renault, 5. Honda.

      Kecy o tendenčních článcích si příště laskavě odpusť (všichni se tady snažíme být max. objektivní a na rozdíl od konkurence si informace ověřovat) - zejména ty, když ses tady fanaticky oháněl nesmyslnými čísly a prezentaval jsi další hlouposti za fakta (např. že Renault má silnější motor než Ferrari 2015 - nic takového nikdy ani nenaznačili, není divu, že jsi to nebyl schopen nikterak podepřít), aniž bys s někým z paddocku mluvil. Pokud tě to tady nebaví, tak prosím, nikdo tě tady nedrží. Na jiných serverech nejde vidět spousta věcí, co tady.

      + 10 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        A to pořadí 4. 5. je nějak ověřené, ověřitelné?

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Ano, ověřeno.

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.77.XXX
            Mohu se zeptat kde a jak?

            + 0 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              Bavil jsem se o tom s několika lidmi z paddocku - inženýry, aerodynamiky i šéfy týmu - jejich jména pochopitelně zveřejňovat nebudu. A je to ostatně jasně patrné i z čísel.

              + 5 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                178.255.168.XXX
                Je zajimave, jak lidi z ruznych staji rikajici ruzne info o vikonech a take se ohaneji cisly z dat. Ti inzenyri, aerodynamici a sefove tymu jen neco odhaduji a vysledky se ruzni +/- 50 koni 03 Jedine cemu verim, je ze ma Mercedes nejsilnejsi motor 03

                + 0 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Petr

                  Petr

                  109.81.245.XXX
                  Nevím, jak jsi na to přišel, ale při rozhovorech s nimi mě naopak spíše překvapilo, jak se shodují. Ti lidé z týmů nic neodhadují - své údaje znají naprosto přesně, a naopak díky datům dokáží celkem přesně určit sílu soupeřů - nejen výkon motoru, ale i zvolený odpor atd. Rozhodně se neliší o +/- 50 koní. Samozřejmě si ale můžeš věřit, čemu chceš.

                  + 3 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.140.XXX
        Děkuji za upřesnění v článku, nyní je to pochopitelné.

        Co se nesmyslnosti čísel týče, tak největší blbost za poslední týdny jsem četl zde a byla to další z "Hornerovin", konkrétně 0,8s. Fanatický fanda rozhodně nekritizuje svůj oblíbený tým, já se do špatné práce Renaultu opřel mnohokrát, ale to je úplně jedno. Myslím, že airway1939 (tak nějak byl ten nick) celkem přehledně spočítal, proč je to blbost, samozřejmě bez tvé reakce. Víš, udivuje mě, že člověk jako ty, který má přístup k informacím ve světě F1 jiný než normální smrtelník, má potřebu nechat otisknout takový hovadiny (narážím opět na článek o 0,8s). To opravdu posléze věrohodnost F1news shazuje.

        Pokud vím, Renault tvrdí, že stáhli na Mercedes 0,5s, Mercedes se zlepšíl o cca 1s. Dle této logiky se Renault zlepšíl o 1,5s. Takže loňské Ferrari bylo o 2,3s a více lepším motorem než Renault? Tak to pak jo :) Toto je součet nepřesných čísel a pouze ukázka, jak se na to dá dívat... Jestli je pro tebe nesmysl, že Renault má silnější motor než Ferrari 2015, proč tady tedy visí článek o tom, že je to opačně, když si ty informace ověřujete?

        + 1 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Nevím, proč by mělo věrohodnost F1news snižovat to, pokud otiskneme názor šéfa týmu - jeho přímou řeč. Předtím jsem "otiskl" mnohem větší hovadinu - výrok Lowea hodnotícího Ferrari 2015 jako nejslabší motor v poli. To ti nevadí proto, že Renault zařadil před něj? Tobě unikají základy, o čem je objektivní novinařina - snažíme se vám předložit názory z celého spektra paddocku, i když jsou protichůdné. Co je pravda a co ne se pak snažím vysvětlit na základě čísel ve svých analýzách.

          Tvá čísla raději nekomentuji, ale opět jsi zcela mimo - máš tam minimálně jeden fundamentální nedostatek a dokládáš, jak jsi naivní. Ale opět máš tu drzost to předkládat jako fakt, smajlíkovat a dělat ze mě hlupáka. To, že je Renault před Ferrari 2015 je nesmysl nejen pro mě, ale i pro celý paddock (krom jednoho politicky motivovaného výroku Lowea).

          + 8 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama