DISKUZE K ČLÁNKU F1 se "bojí" jít cestou plně zakrytého kokpitu," myslí si bývalý jezdec

Otázka ochrany kokpitu je stále velice silným tématem Formule 1. Názory se dělí zhruba do tří proudů, z nichž asi nejmenší šanci má ten, který by chtěl ponechat F1 ve stávajícím stavu, tedy bez úplného zakrytí či instalace Halo konceptu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: F1 se "bojí" jít cestou plně zakrytého kokpitu," myslí si bývalý jezdec

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 03.04.2016 12:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001999 (Hlasovalo 15 lidí) 29.03.2016 11:57
pokuď zavedou uzavřené kokpity(potom to přestává… »
» Mike17 (Hlasovalo 11 lidí) 29.03.2016 13:38
"a jestli ti posránkové nechtějí "… »
» Pepan (Hlasovalo 8 lidí) 29.03.2016 16:00
Rád bych věděl, zda se podobná debata vede i mezi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Rád bych věděl, zda se podobná debata vede i mezi americkými formulovými jezdci. Formulových sérií se tam jezdí povícero a na oválech v hustém provozu je pravděpodobnost úrazu ulomeným kolem určitě větší než na okruzích F1.

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Ale jo, jen to tam dojde později. Ty krční ochrany u helmy jim taky chvíli trvaly. Po tom, co se zabil jejich největší odpůrce, je taky přijali a najednou "nikomu" nevadí. 03

      + 5 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pavel A.

    Pavel A.

    94.199.40.XXX
    Pokud si di Grassi myslí, že uzavřením kokpitu bude každý vůz jiný, je podle mě naivní.
    Problém je v tom, že uzavřený kokpit sebou přináší stěrače, ale především dveře! Jaký rozdíl potom bude mezi formulí a cesťákem?

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001999

    uzivatel001999

    84.244.117.XXX
    pokuď zavedou uzavřené kokpity(potom to přestává být kokpit), které jsou již dnes hodně,hodně zvýšené tak F1 přišla o dalšího fandu(placenýTV-naštěstí mám zadarmo-net je taky dobrej-anglicky,rusky,italsky,španělsky atp.no prostě je to úplná volovina a doufám že se toho nedožiju(mám teď34 let).a jestli ti posránkové nechtějí "riskovat" tak ať jdou hrát třeba golf nebo tak něco.Jó Bianchi-měl prostě smůlu,teoreticky se něco takového může stát kdekoli a kdykoli-ať je sucho nebo ne,uzavřený kokpit nebo ne(spíš by mu přitížil)a ten "háló koncept-no to si snad ze mě děláte ..del 17

    + 15 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lahva

      Lahva

      178.115.130.XXX
      šup. A hned je tam článek od Massy 10

      + 1 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.135.XXX
      Jenom pro ujasnění pojmů; kokpit je obecně místo sloužící k řízení / ovládání. Řidičovo místo ve Fabii je kokpit úplně stejně jak ten v F1.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      "a jestli ti posránkové nechtějí "riskovat"..."
      Zase jeden, co denně riskuje život tím, že by mohl vstát rychle od počítače a praštit se hlavou do monitoru.

      + 11 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        77.240.188.XXX
        01 18

        PS: mimochodem to riskovat napsal kolega v uvozovkách.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Cooper

        Cooper

        188.120.212.XXX
        Všichni kdo dle tebe kritizují sterilitu F1 jsou kancelářský krysy?

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Ne, kritika je v pohodě. Ale chtělo by to trochu úcty. Pokud nazvu někoho posránkem, neměl by být mým největším hrdinským činem sednutí do octávky a vyjetí na dálnici.
          Samozřejmě pokud kolega v F1 seděl, nebo dělá něco podobně riskantního, nemám problém se omluvit. 03

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Uhodil jsi hřebíček na hlavičku. Poměrně často káží o zbabělosti pilotů F1 jedinci, pro něž je vrcholem motoristického sportu dojetí k supermarketu.

            + 5 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              01

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • ladys

              ladys

              178.23.219.XXX
              Bohužel jízda po cestách v naší ČR je větší riziko než ob víkend sednout do F1. A jako lahůdka je D1. Po návratu z Řecka celkem najeto 4500km jsem jel do Brna, koncentrace blbů naprosto neuvěřitelná to jsem si jsem jenom odvykl....
              Takže dojet do supermarketu(u jednoho značky u druhého přednost zprava) je slušný výkon bez nehody.
              Když už kritizujete kritiky, jaké zkušenosti s motorsportem máte osobně??? To platí i pro Mike17

              + 7 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                rock

                82.117.159.XXX
                Předběhl jsi mne. Ale jenom o pár sekund 03

                + 2 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • ladys

                  ladys

                  178.23.219.XXX
                  Člověk napíše pravdu a stejně dostane mínus.
                  Škoda že není vidět od koho...
                  Odpověď není žádná...
                  Jdu se uklidit do ústraní ...
                  Příspěvek byl redakčně upraven.

                  + 3 / − 7

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Pepan

                    Pepan

                    89.24.157.XXX
                    Nenechej se otrávit. Boj s lidskou blbostí sice nikdy nemůžeš vyhrát, ale nikdy se nesmíš vzdát. Tak bojuj. 01

                    + 3 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Právě proto, že mám s motorsportem podobné zkušenosti jako ty, tak nebudu někomu nadávat do posránků, když nevím jaké je jet 300km/h v úzké uličce v Monacu. Až dokážu to co oni, budu moct je kritizovat. Rozumíme si?
                    Spočítej kolik lidí umře na silnicích na jednoho člověka co jezdí po silnicích a počet kilometrů co ujede. Pak to porovnej s F1, možná ti dojde, že je pořád F1 nesrovnatelně rizikovější. 03
                    Pokud budeš porovnávat mrtvé mezi 22 jezdci s několika miliony řidičů, nic rozumného ti nevyjde.

                    + 6 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Srážka s blbcem, byť opakovaná, rozhodně není sportovním výkonem. Jinak by dvouhodinová porada s debilním šéfem byla sportovnějším výkonem než výhra v Monte Carlu. Moje zkušenosti s motorsportem jsou mizivé, jen pár tréninků se soutěžním vozem, ale dovoluji si říct, že i absolvování školy smyků je sportovnější výkon než "přeskákání" několika křižovatek za účelem nákupu v supermarketu.

                + 3 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • ladys

                  ladys

                  178.23.219.XXX
                  Na poradě nemusíš točit volantem a kolize hrozí většinou jenom slovní.... to je jiná disciplína..
                  Je zajímavé, že ty porady vše vyřeší 12
                  Já akorát motokáry amatérsky a kurs v sosnové a za provozu jsem se musel hodně krát ohánět daleko více a hlavně v provzu je nebezpečí úrazu vlastního a cizího daleko větší než na smykové ploše... Vlastně každý den je o přežití..

                  + 3 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama