DISKUZE K ČLÁNKU Nevýhody halo systému? Alonsova nehoda může přinést cenné odpovědi

Nehoda Fernanda Alonsa pomůže při pochopení případných nedostatků halo systému a uzavřených kokpitů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nevýhody halo systému? Alonsova nehoda může přinést cenné odpovědi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 25.03.2016 11:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» huhukoktejl (Hlasovalo 15 lidí) 22.03.2016 15:35
Mám stejný dojem. Mně to prostě přijde, že za… »
» RoBertino (Hlasovalo 10 lidí) 22.03.2016 14:53
V tomto směru bych s Buttonem souhlasil jen… »
» Mike17 (Hlasovalo 9 lidí) 22.03.2016 19:30
Tak neodborná pomoc může být s Halo i bez něj a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    FIA Dělá pro bezpečnost opravdu hodně . Při pohledu na Alonsovo vrak se člověk diví že se mu nic vážného nestalo.

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001836

    uzivatel001836

    109.105.39.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 17 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    I já souhlasím s Buttonem.

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    194.228.208.XXX
    Dle mého se to v takové situaci urve a jezdce to zraní...

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Co nevydrží kevlar, pilotova hlava určitě nevydrží taky.
      Vždycky bych dal přednost tomu, aby první náraz absorboval kus kevlaru místo mé šišky. 20

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • RoBertino

    RoBertino

    83.208.82.XXX
    V tomto směru bych s Buttonem souhlasil jen zčásti. Na tom, jak se pilot dostane ven z vraku závisí hodně a jsou známy případy, kdy neodbornou manipulací při vytahování z vozu bylo způsobeno plno problémů - což je do jisté míry případ Regazzoniho a Streiffa. Oběma by Halo koncept těžko pomohl, ukvapená "záchrana" jim ublížila daleko víc.

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      193.228.234.XXX
      Mám stejný dojem. Mně to prostě přijde, že za každou cenu tam to halo chtějí nacpat nehledě na to, že za posledních více jak deset let by to bylo k ničemu (myšleno - kterému pilotovi by to pomohlo při nějaké nehodě). To už dejme nad ty auta rovnou nějaké stříšky, protože jak je známo, občas na zem spadne nějaké to kosmické smetí, co kdyby zrovna trefilo projíždějící formuli. Bezpečnost především.

      + 15 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Tak neodborná pomoc může být s Halo i bez něj a dnes už existují krční límce. Což byl problém zmíněných dvou. Kromě toho těm dvoum by se v dnešních vozech nic nestalo, protože jejich hlava je dnes mnohem víc chráněná.
      Kdyby Alonso trefil tou hlavou bariéru, už by bylo jedno jak ho mrtvýho vytáhnou. Pokud by jeho hlavu Halo ochránilo, bylo by úplně jedno, jestli ho budou vytahovat o minutu dýl. Zpochybňovat bezpečností přínos je o ničem, pozitivní efekt V TOMTO SMĚRU je jednoznačný. Estetická stránka je věc druhá.

      + 9 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        77.240.188.XXX
        A jaký přínos by Halo mělo, když by ho Alonso při té nehodě měl, díky němu se nemohl z Formule dostat a formule začala hořet... a pár případů ve Formuli 1 už bylo že jezdec uhořel v kokpitu, když se z něho nemohl dostat. Lauda by mohl vyprávět... i když ten to přežil.

        + 4 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Můžeš mi uvést příklad, kdy auto začalo po nehodě hořet? Myslím něco mladšího, než Laudovu nehodu 40 let starou. Takových bouraček jsem za posledních 30 let (co to sleduju) viděl snad stovky, hořící vrak si tedy nepamatuju.

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • huhukoktejl

            huhukoktejl

            37.48.40.XXX
            Stejne tak bys tedy ale mel dolozit pripady, kdy by halo v poslednich letech nejakeho jezdce od smrti nebo vaznehu urazu ochranilo ...

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              V F1 od smrti naposledy před 23 roky, od zranění od té doby jistě několikrát. V jiných sériích častěji.
              Je celkem vtipné, že argumentujete tím, že k úmrtí dochází strašně málo (za posledních 25-30 let 3x a zranění jsou naprosto nepodstatnou veličinou) a proto zvyšovat bezpečnost nemá smysl. Ale hrozně řešíte situaci, při které přes 30 let nikdo neumřel, ani neměl žádná zranění a která se 30 let tuším ani nikdy nestala. 20

              + 7 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • huhukoktejl

                huhukoktejl

                193.228.234.XXX
                Mně zase přijde vtipné, když se nad tímto argumentem pozastavujete a přitom reaguju na váš naprosto stejný argument "kdy auto naposledy začalo hořet?" 20 20

                + 2 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Vzhledem k tomu, že od smrti by uchránilo třeba mladého Surteese a od zranění v posledních letech pár lidí taky, tak to má nějakou relevantnost o tom aspoň uvažovat. Vzhledem k tomu, že hořet auto jsem neviděl roky ani v nižších soutěžích a ochranné kombinézy jsou naprosto nesrovnatelné se 70-tými lety, je obava se smrti uhořením kvůli několikasekundovému zpoždění tak trochu o ničem.
                  Pokud bych argumentoval tím, že je něco málo pravděpodobné, proto to nemá smysl, pak bych se určitě vyhnul protiargumetnu ještě mnohonásobně méně pravděpodobnému. Rozumíme si?
                  P.S. Asi si vykat nemusíme ne? Já to psal jako množné číslo, protože jste 3. 03

                  + 4 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001465

            uzivatel001465

            85.165.250.XXX
            Berger v 1989 (Imola)... Ale to je taky celkem dlouho.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

Lewis Hamilton s Toto Wolff se mohli usmívat i po třetím tréninku

Red Bull dál tápe, poslední trénink ovládl Mercedes

Kevin Magnussen způsobil svým kolegům jedenáctiminutovou pauzu

Druhý trénink opět provázela červená vlajka, nejvýš vyskočil Hamilton + VIDEO

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (10:30 - 11:30)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama