DISKUZE K ČLÁNKU Nevýhody halo systému? Alonsova nehoda může přinést cenné odpovědi
Nehoda Fernanda Alonsa pomůže při pochopení případných nedostatků halo systému a uzavřených kokpitů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Nevýhody halo systému? Alonsova nehoda může přinést cenné odpovědi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001836
20:11 22.03.2016 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
RoBertino
14:53 22.03.2016 83.208.82.XXXV tomto směru bych s Buttonem souhlasil jen zčásti. Na tom, jak se pilot dostane ven z vraku závisí hodně a jsou známy případy, kdy neodbornou manipulací při vytahování z vozu bylo způsobeno plno problémů - což je do jisté míry případ Regazzoniho a Streiffa. Oběma by Halo koncept těžko pomohl, ukvapená "záchrana" jim ublížila daleko víc.-
huhukoktejl
15:35 22.03.2016 193.228.234.XXXMám stejný dojem. Mně to prostě přijde, že za každou cenu tam to halo chtějí nacpat nehledě na to, že za posledních více jak deset let by to bylo k ničemu (myšleno - kterému pilotovi by to pomohlo při nějaké nehodě). To už dejme nad ty auta rovnou nějaké stříšky, protože jak je známo, občas na zem spadne nějaké to kosmické smetí, co kdyby zrovna trefilo projíždějící formuli. Bezpečnost především. -
Mike17
19:30 22.03.2016 93.99.87.XXXTak neodborná pomoc může být s Halo i bez něj a dnes už existují krční límce. Což byl problém zmíněných dvou. Kromě toho těm dvoum by se v dnešních vozech nic nestalo, protože jejich hlava je dnes mnohem víc chráněná.
Kdyby Alonso trefil tou hlavou bariéru, už by bylo jedno jak ho mrtvýho vytáhnou. Pokud by jeho hlavu Halo ochránilo, bylo by úplně jedno, jestli ho budou vytahovat o minutu dýl. Zpochybňovat bezpečností přínos je o ničem, pozitivní efekt V TOMTO SMĚRU je jednoznačný. Estetická stránka je věc druhá.-
airwar1939
07:46 23.03.2016 77.240.188.XXXA jaký přínos by Halo mělo, když by ho Alonso při té nehodě měl, díky němu se nemohl z Formule dostat a formule začala hořet... a pár případů ve Formuli 1 už bylo že jezdec uhořel v kokpitu, když se z něho nemohl dostat. Lauda by mohl vyprávět... i když ten to přežil.-
-
huhukoktejl
11:37 23.03.2016 37.48.40.XXXStejne tak bys tedy ale mel dolozit pripady, kdy by halo v poslednich letech nejakeho jezdce od smrti nebo vaznehu urazu ochranilo ...-
Mike17
12:20 23.03.2016 93.99.87.XXXV F1 od smrti naposledy před 23 roky, od zranění od té doby jistě několikrát. V jiných sériích častěji.
Je celkem vtipné, že argumentujete tím, že k úmrtí dochází strašně málo (za posledních 25-30 let 3x a zranění jsou naprosto nepodstatnou veličinou) a proto zvyšovat bezpečnost nemá smysl. Ale hrozně řešíte situaci, při které přes 30 let nikdo neumřel, ani neměl žádná zranění a která se 30 let tuším ani nikdy nestala.-
huhukoktejl
13:35 23.03.2016 193.228.234.XXXMně zase přijde vtipné, když se nad tímto argumentem pozastavujete a přitom reaguju na váš naprosto stejný argument "kdy auto naposledy začalo hořet?"-
Mike17
14:41 23.03.2016 93.99.87.XXXVzhledem k tomu, že od smrti by uchránilo třeba mladého Surteese a od zranění v posledních letech pár lidí taky, tak to má nějakou relevantnost o tom aspoň uvažovat. Vzhledem k tomu, že hořet auto jsem neviděl roky ani v nižších soutěžích a ochranné kombinézy jsou naprosto nesrovnatelné se 70-tými lety, je obava se smrti uhořením kvůli několikasekundovému zpoždění tak trochu o ničem.
Pokud bych argumentoval tím, že je něco málo pravděpodobné, proto to nemá smysl, pak bych se určitě vyhnul protiargumetnu ještě mnohonásobně méně pravděpodobnému. Rozumíme si?
P.S. Asi si vykat nemusíme ne? Já to psal jako množné číslo, protože jste 3.
-
-
-
-
uzivatel001465
23:13 23.03.2016 85.165.250.XXXBerger v 1989 (Imola)... Ale to je taky celkem dlouho.
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek