DISKUZE K ČLÁNKU Jak se pilotům v Austrálii závodilo po omezení radiokomunikace?

FIA pro letošní sezónu zpřísnila podmínky radiokomunikace mezi pilotem a boxovou zídkou. Jak se s novým omezením pilotům závodilo? Pocítili nějaký rozdíl?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak se pilotům v Austrálii závodilo po omezení radiokomunikace?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 21.03.2016 14:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 14 lidí) 21.03.2016 11:10
Tak to chtějí asi všichni...piloti, fanoušci...… »
» Lahva (Hlasovalo 8 lidí) 21.03.2016 12:31
Co by zlepšilo chování auta za jiným strojem?… »
» tom11 (Hlasovalo 8 lidí) 21.03.2016 13:04
pokud se nepletu, tak jsou dvě možnosti. 1. větší… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Hr3bec

Hr3bec

85.135.106.XXX
Jn mělo by to tak být jak píší kluci předemnou....čím více aerodinamické přilnavosti...tím více vírů za autem....a horší možnost se držet za autem před sebou. Ideální by byla asi kombinace osekat aero (hlavně křídla) a nahradit to mechanickou přilnavostí. Někde jsem četl a nejspíš přímo tady, že přítlak vytvořený podlahou by byl daleko použitelnější než těma radlicema....z toho usuzuji, že největší problém dělají právě ty xxxxx prvkové mamutí křídla.

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.229.XXX
3. menší důraz na aerodynamický grip obecně. Když to přeženu do extrému, tak doutníkům ze 60.let "špinavý" vzduch nevadil.

+ 8 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
pokud se nepletu, tak jsou dvě možnosti.
1. větší mechanický přítlak - lepší ( rozuměj přilnavější ) pneu
2. méně "špinavého" vzduchu z auta vepředu - zajistit to je ale nepochybně o dost komplikovanější, než "přilepit" auto k dráze gumama

+ 8 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

77.119.131.XXX
Co by zlepšilo chování auta za jiným strojem? Chápu dobře že víc přítlaku pomocí podlahy například?

+ 8 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hr3bec

Hr3bec

85.135.106.XXX
Tak to chtějí asi všichni...piloti, fanoušci....no jen FIA a Berni raději budou měnit kvalifikaci a zakazovat odhazování slídy z hledí přileb atd..., než aby udělali něco pro věc, po které volají všichni už x let! 02

+ 14 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama