DISKUZE K ČLÁNKU Jak se pilotům v Austrálii závodilo po omezení radiokomunikace?
FIA pro letošní sezónu zpřísnila podmínky radiokomunikace mezi pilotem a boxovou zídkou. Jak se s novým omezením pilotům závodilo? Pocítili nějaký rozdíl?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak se pilotům v Austrálii závodilo po omezení radiokomunikace?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Hr3bec
14:05 21.03.2016 85.135.106.XXX
Jn mělo by to tak být jak píší kluci předemnou....čím více aerodinamické přilnavosti...tím více vírů za autem....a horší možnost se držet za autem před sebou. Ideální by byla asi kombinace osekat aero (hlavně křídla) a nahradit to mechanickou přilnavostí. Někde jsem četl a nejspíš přímo tady, že přítlak vytvořený podlahou by byl daleko použitelnější než těma radlicema....z toho usuzuji, že největší problém dělají právě ty xxxxx prvkové mamutí křídla.
tom11
13:04 21.03.2016 77.48.94.XXX
pokud se nepletu, tak jsou dvě možnosti.
1. větší mechanický přítlak - lepší ( rozuměj přilnavější ) pneu
2. méně "špinavého" vzduchu z auta vepředu - zajistit to je ale nepochybně o dost komplikovanější, než "přilepit" auto k dráze gumama
1. větší mechanický přítlak - lepší ( rozuměj přilnavější ) pneu
2. méně "špinavého" vzduchu z auta vepředu - zajistit to je ale nepochybně o dost komplikovanější, než "přilepit" auto k dráze gumama
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek