DISKUZE K ČLÁNKU Jak se pilotům v Austrálii závodilo po omezení radiokomunikace?

FIA pro letošní sezónu zpřísnila podmínky radiokomunikace mezi pilotem a boxovou zídkou. Jak se s novým omezením pilotům závodilo? Pocítili nějaký rozdíl?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak se pilotům v Austrálii závodilo po omezení radiokomunikace?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 21.03.2016 14:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 14 lidí) 21.03.2016 11:10
Tak to chtějí asi všichni...piloti, fanoušci...… »
» Lahva (Hlasovalo 8 lidí) 21.03.2016 12:31
Co by zlepšilo chování auta za jiným strojem?… »
» tom11 (Hlasovalo 8 lidí) 21.03.2016 13:04
pokud se nepletu, tak jsou dvě možnosti. 1. větší… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Hr3bec

    Hr3bec

    85.135.106.XXX
    Tak to chtějí asi všichni...piloti, fanoušci....no jen FIA a Berni raději budou měnit kvalifikaci a zakazovat odhazování slídy z hledí přileb atd..., než aby udělali něco pro věc, po které volají všichni už x let! 02

    + 14 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lahva

      Lahva

      77.119.131.XXX
      Co by zlepšilo chování auta za jiným strojem? Chápu dobře že víc přítlaku pomocí podlahy například?

      + 8 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        pokud se nepletu, tak jsou dvě možnosti.
        1. větší mechanický přítlak - lepší ( rozuměj přilnavější ) pneu
        2. méně "špinavého" vzduchu z auta vepředu - zajistit to je ale nepochybně o dost komplikovanější, než "přilepit" auto k dráze gumama

        + 8 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.229.XXX
        3. menší důraz na aerodynamický grip obecně. Když to přeženu do extrému, tak doutníkům ze 60.let "špinavý" vzduch nevadil.

        + 8 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Hr3bec

        Hr3bec

        85.135.106.XXX
        Jn mělo by to tak být jak píší kluci předemnou....čím více aerodinamické přilnavosti...tím více vírů za autem....a horší možnost se držet za autem před sebou. Ideální by byla asi kombinace osekat aero (hlavně křídla) a nahradit to mechanickou přilnavostí. Někde jsem četl a nejspíš přímo tady, že přítlak vytvořený podlahou by byl daleko použitelnější než těma radlicema....z toho usuzuji, že největší problém dělají právě ty xxxxx prvkové mamutí křídla.

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama